Ik hoopte op Fusionfreak.quote:
Wat?quote:
Je moederquote:
Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.quote:
Gaat je niks aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
quote:
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.quote:
Ok kom camquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
say dat 2 mai fees and see wut happen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?) echt plaats nemen in de studio
stawpppppSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?) echt plaats nemen in de studio
Haha fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer de toekomstige taalnazi.
![]()
Nou, wij mannen vroegen ons af hoe het zou voelen om ongesteld te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
Je ne peux pas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (?) echt plaats nemen in de studio
Okquote:
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
Wat toevallig Laura kan me reet likken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok
[..]
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
beetje respect voor laura gvd ;sssquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Wat toevallig Laura kan me reet likken.
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok
[..]
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
me reetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Wat toevallig Laura kan me reet likken.
Zeker geen taalnaziquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha fout.Meneer de toekomstige taalnazi.
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
en plek iddquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
Dus bist ein grammar nazi!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me reet
[..]
Zeker geen taalnaziboeit me niet, alleen 'me' en 'is'...
haren overeind.
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.quote:
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Doe niet zo creepy :squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.
En jouw en jou, ook haren overeindquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Wowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Ik schijn geen kont te hebben..quote:
Wuehehehehhe die weet ik nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$
Gewoon, nazi.quote:
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
Lastig zitten wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
quote:
quote:
Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.
Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |