Dus bist ein grammar nazi!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
me reet
[..]
Zeker geen taalnaziboeit me niet, alleen 'me' en 'is'...
haren overeind.
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.quote:
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Doe niet zo creepy :squote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
De foto's die ik zag vond ik niet zo mooi.
En jouw en jou, ook haren overeindquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ga het nou niet omdraaien schat. Ik maak reclame voor jou dikke billen. Ik praat goed. Jij bent misgunner.
Wowquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Nice.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:37 schreef Gridlok het volgende:
Tila Tequila backdoor anal sextape see her take a meaty dick in her tight asian celebrity asshole in the dirtiest celebrity sextape EVER!!!
[ afbeelding ]
Ik schijn geen kont te hebben..quote:
Wuehehehehhe die weet ik nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou met die ene speciale legging wel hoor :$
Gewoon, nazi.quote:
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
Lastig zitten wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Iedere vrouw hier, behalve veer, die heeft geen billen.
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
quote:
quote:
Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Groepsapp is echt viezer dan deze Sc hoor.
Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pics van het vacuüm dat jij kont noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |