abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135194496
kut smiley.
pi_135194512
quote:
Ik hoopte op Fusionfreak. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135194525
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:31:37 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik hoopte op Fusionfreak. ;(
Wat? :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
kut smiley.
Je moeder :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:32:13 #5
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135194560
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
pi_135194561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat? :o
Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135194567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Je moeder
say dat 2 mai fees and see wut happen.
pi_135194570
Oke laat maar hangen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
Gaat je niks aan.
pi_135194579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef SimplyAlex het volgende:
Wat de zuigtiet gaat dit allemaal over?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:

Je moeder :)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_135194599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe normaal joh, raar kind
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:33:06 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die heeft ook een brief naar de rijdende rechter gestuurd.
Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (? :') ) echt plaats nemen in de studio :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:33:31 #13
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135194617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gaat je niks aan.
Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:33:32 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Gridlok het volgende:

[..]

say dat 2 mai fees and see wut happen.
Ok kom cam :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135194634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (? :') ) echt plaats nemen in de studio :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stawppppp
pi_135194651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (? :') ) echt plaats nemen in de studio :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha fout. :') Meneer de toekomstige taalnazi. :')
pi_135194659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
Nou, wij mannen vroegen ons af hoe het zou voelen om ongesteld te zijn.
pi_135194661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er sturen heel veel mensen brieven denk ik, helaas kan er maar een leeuwendeel (? :') ) echt plaats nemen in de studio :)
Je ne peux pas.
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:34:32 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194667
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef Gridlok het volgende:

[..]

stawppppp
Ok ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:33 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat ik besloot te reageren is deze discussie ook de mijne geworden. Ik verzoek u dan ook om per ommegaande inzicht te geven in de inhoud van deze discussie.
laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:35:26 #20
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135194703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ok ;(

[..]

laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
Wat toevallig Laura kan me reet likken.
pi_135194719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Wat toevallig Laura kan me reet likken.
beetje respect voor laura gvd ;sss
pi_135194720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ok ;(

[..]

laura b dmde mij dat ze je een oen vind.
Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
Doe het voor de mensheid:$:$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:35:58 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Wat toevallig Laura kan me reet likken.
me reet :')

quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Haha fout. :') Meneer de toekomstige taalnazi. :')
Zeker geen taalnazi :') boeit me niet, alleen 'me' en 'is'... :r haren overeind.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135194755
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
Moet jij zeggen.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:36:42 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135194757
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Wederom het bewijs dat fok en plek is vol roddelende bitches.
en plek idd ;)

Dat wist je nog niet btw? :') je zit regelmatig hier in de sc mijn schaapschedelverorbende vriend :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')