Daarom. Neger en negerin. Drama relatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oog
Hij komt op een paard HAHDHAHAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet?
22:20 ned 1quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet?
Polijst jij je paard wel eens?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Ik kom niet meer bij xDDDDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
quote:
Dank u!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's_!
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het posttequote:
En dan ook imageshack nog gebruiken, dan ben je wel heel traag van begrip.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte. Hoezo stereotype.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's_!
Voor een speen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken![]()
![]()
Wat word ik daar toch agressief van
is dit een fopje of meen je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken![]()
![]()
Wat word ik daar toch agressief van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |