abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135198241
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:35 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oog
Daarom. Neger en negerin. Drama relatie.
Doe het voor de mensheid:$:$
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:51:05 #77
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135199550
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135199589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
Hij komt op een paard HAHDHAHA
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135199604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, waar komt de rijdende rechter op en hoelaat? Jijweet? :@
22:20 ned 1
pi_135199620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hij komt op een paard HAHDHAHA
Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
pi_135199642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Polijst jij je paard wel eens?
pi_135199651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Liever niet op mijn paard, kan ik het er weer af gaan poetsen XD
Ik kom niet meer bij xDDDD
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:54:19 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135199675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hij komt op een paard HAHDHAHA
:') shit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Chai het volgende:

[..]

22:20 ned 1
Dank u!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135199750
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') shit.

[..]

Dank u!
Promo had je al gezien toch ? _O_

Heb er echt zin in :9
pi_135200065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik kom niet meer bij xDDDD
pi_135200427
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:03 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_135200549
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:51:14 #89
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135202676
Hahaha die promo had ik ook gezien ja, Chai. Dat belooft wat. :') Gvd man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135204197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Laatste is echt leuk!
Welkom terug :*
pi_135205025
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
pi_135205058
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
:D
pi_135205094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

:D
Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte :'). Hoezo stereotype.
pi_135205156
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Viel me in de eerste instantie niet eens op, zag het pas doordat iemand het postte :'). Hoezo stereotype.
En dan ook imageshack nog gebruiken, dan ben je wel heel traag van begrip.
pi_135205160
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
1. GC / Tattoo beetje mislukt?
2. Klik imageshack foto aan
3. ???
4. Zie die wietkwekerijfoto's :')_!
_O-
pi_135205174
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Welkom terug :*
*;
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:45:43 #97
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135205706
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135205772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
Voor een speen?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:46:59 #99
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135205787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Voor een speen?
Wat
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135205807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef VeerEli het volgende:
Mensen die het woord fopje gebruiken :r :r :r Wat word ik daar toch agressief van }:|
is dit een fopje of meen je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')