Negerin toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schijn geen kont te hebben..
Omg..quote:
JA XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zwart gat is ook vacuum toch? hahahahahahaha
haha
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:
Kan hier niet, dan krijg je een ban.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt er maar kort in gezeten. En bovendien gaat het er daar directer aan toe. En ik doe niet aan vriendjes politiek.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tevens.. negerinnen zonder kont
quote:
Dacht ik. Je houd van kip en je username.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?
Tevens.. negerinnen zonder kont
Ze rijdt wel paard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Kipquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dacht ik. Je houd van kip en je username.
Ponyquote:
Ik ga al naar bedquote:
Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij denkt dat je daar bil van krijgt volgens mij.
Wat ben je dan wel? Een donkere asian?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij?
Ik zie nog steeds een wit vlakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh ik zag enkel een wit vlak.. nu pas een plaatje
ze heeft een vriend die zijn handjes niet thuis kan houden en loopt daardoor altijd met een blauw oogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dacht ik. Je houd van kip en je username.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |