Oh sorry. Eh, trouwen?quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
HOUJEKLEPDANquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
De eerste was zeker een testmail van jezelf?quote:
Huh, wat, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De eerste was zeker een testmail van jezelf?
PC master race.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
PlayStation 4 staat voor op Xbox One
Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
Niks hoor. Moet je niet aan het werk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Huh, wat, waar heb je het over?
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks hoor. Moet je niet aan het werk?
je moeder masterracequote:
meant 2 be wij 2quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.htmlquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
soberso, ik droomde altijd al van dit moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meant 2 be wij 2
op de seconde precies
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moeder masterrace
ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssssquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Hele week al.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten
tot je keuze
En dit is nog maar 1 alinea.!
Hell no.quote:
Staan nog wel meer kromme zinnen in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.
Oh ja, je bent zuur, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Staan nog wel meer kromme zinnen in.
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.
En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
Remlof wilt neukenquote:
Tegenwoordig zuur-af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, je bent zuur, sorry.
Zal wel eem kiek'n ja.
wil*quote:
Dan ween ik mezelf in slaap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?
quote:
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.quote:
#autismoverload.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Wtf heeft iedereen ineens een nieuwe UI ofzo
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.quote:
quote:
Groezelige Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
jouw schaamhaarquote:
Had je maar niet moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Had net zo goed door een blinde gecheckt kunnen worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |