abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135210019
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zal ik je toevoegen?

[..]

KLB SC groep :')
Ja doe maar, zou ik wel knap vinden. :)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:57:10 #152
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :S
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210085
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja doe maar, zou ik wel knap vinden. :)
DM je nummer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135210108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

DM je nummer
Ja dan is het niet knap meer :{w
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:58:36 #155
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Gridlok het volgende:
come at me.

[ afbeelding ]
Haha beta ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dan is het niet knap meer :{w
Dan niet :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:59:19 #157
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210172
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dan is het niet knap meer :{w
Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210174
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha beta ;s
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:00:30 #159
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210239
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210269
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D die ja.
pi_135210286
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.
Mijn nummer krijgen is niet knap.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:01:51 #162
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210310
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:

[..]

:D die ja.
Ben nu dat liedje aan het luisteren. :@
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210410
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Samen throat of the world beklimmen. So so romantisch
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135210480
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben nu dat liedje aan het luisteren. :@
op loop gezet en soppen op je Aladin.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:06:48 #165
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:

[..]

op loop gezet en soppen op je Aladin.


Dit is mijn Aladdin. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210597
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is mijn Aladdin. O+
Beetje jong, of niet?
pi_135210611
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Beetje jong, of niet?
chloro is early cougar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:07:58 #168
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210648
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Beetje jong, of niet?
Bijna 22.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210672
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bijna 22.
Pedo :r jij bent wat 32??
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:08:53 #170
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Pedo :r jij bent wat 32??
Hahaha. :')
25 lul :r
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135210747
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hahaha. :')
25 lul :r
weet ik :*
pi_135210767
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hahaha. :')
25 lul :r
Hopelijk valt hij op rijpere vrouwen.
pi_135210795
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Hopelijk valt hij op rijpere vrouwen.
Rijper. :') :D :'(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:10:25 #174
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210809
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Hopelijk valt hij op rijpere vrouwen.
:;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:13:07 #176
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135210980
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135211607
quote:
Blijft leuk.
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135211622
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO. :')

[/jaloers]
graag op anoniem
pi_135211695
Tokkies die ruzie gaan maken :~
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:25:03 #180
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135211705
Chaaaaiiiii. Het begint. *O*
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135211734
*O* *; O+
pi_135211798
Dat kind is nog niet eens geboren en ze hebben hem nu al niet meer onder controle.

Oh toch wel, dacht dat ze zeiden 'op komst'

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 22:27:23 ]
pi_135211824
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO. :')

[/jaloers]
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.
pi_135211891
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.
:{w
graag op anoniem
pi_135211934
graties is meer beter
pi_135211959
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

:{w
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.
pi_135212166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
graag op anoniem
pi_135212208
Chloro, ze praten echt heel raar _O-
pi_135212726
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.
pi_135212752
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.
Oh, je bent ook FOK!crew?
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:38:29 #191
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135212788
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

120k per jaar en auto van de zaak, meh.
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135212815
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Oh, je bent ook FOK!crew?
Tuurlijk niet, alleen proletariaten zitten daar.
pi_135212848

pi_135213256


wat
pi_135213272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')
Nieuwe regeling, net nadat je wegging.
graag op anoniem
pi_135213298
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, alleen proletariaten zitten daar.
Ja, FOK!bourgeoisie enalles.
graag op anoniem
pi_135213325
Hier dan.
graag op anoniem
pi_135213357
dont lynch pls
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:46:06 #199
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213372
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Nieuwe regeling, net nadat je wegging.
Ik gun het je, bby. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213405
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik gun het je, bby. O+
Aan jou heb ik ook niks, hè. :')
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')