Ja doe maar, zou ik wel knap vinden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik je toevoegen?
[..]
KLB SC groep
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Mortaxx niet, hoe kan hij hem dan appen :S
Haha beta ;squote:
Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Mijn nummer krijgen is niet knap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best wel want dan zou het betekenen dat zijn trucje om jouw nummer te krijgen gewerkt heeft.
Ben nu dat liedje aan het luisteren.quote:
Samen throat of the world beklimmen. So so romantischquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
op loop gezet en soppen op je Aladin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu dat liedje aan het luisteren.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
op loop gezet en soppen op je Aladin.
Beetje jong, of niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn Aladdin.
Bijna 22.quote:
Hahaha.quote:
:;squote:
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.
[/jaloers]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.quote:
120k per jaar en auto van de zaak, meh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Oh, je bent ook FOK!crew?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Ja, FOK!bourgeoisie enalles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen proletariaten zitten daar.
Ik gun het je, bby.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nieuwe regeling, net nadat je wegging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |