Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Skyrim, alsof jij niet met mij door een andere wereld wil lopen ;s
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lekker veel te vroeg/laat met z'n allen op een laggy server (want stress test) in een nu al slechte MMO.
[/jaloers]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis kan ik het iig proberen.
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.quote:
120k per jaar en auto van de zaak, meh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gratiiisssss, weet niet of je Nederlander bent, maar dat woord zou je toch ineens interesse moeten schenken.
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Oh, je bent ook FOK!crew?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeiend, gratis is gratis. En ik verdien 140k per jaar en huis van de zaak.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
120k per jaar en auto van de zaak, meh.
Ja, FOK!bourgeoisie enalles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen proletariaten zitten daar.
Ik gun het je, bby.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nieuwe regeling, net nadat je wegging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |