Wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten
tot je keuze
En dit is nog maar 1 alinea.!
Hell no.quote:
Staan nog wel meer kromme zinnen in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is.
Oh ja, je bent zuur, sorry.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Staan nog wel meer kromme zinnen in.
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.
En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
Remlof wilt neukenquote:
Tegenwoordig zuur-af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, je bent zuur, sorry.
Zal wel eem kiek'n ja.
wil*quote:
Dan ween ik mezelf in slaap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?
quote:
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.quote:
#autismoverload.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Wtf heeft iedereen ineens een nieuwe UI ofzo
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.quote:
quote:
Groezelige Jimi Hendrix.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
jouw schaamhaarquote:
Had je maar niet moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]!
Had net zo goed door een blinde gecheckt kunnen worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |