abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:47:33 #201
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213493
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Aan jou heb ik ook niks, hè. :')
Oh sorry. Eh, trouwen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Oh sorry. Eh, trouwen?
Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:48:58 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213598
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
Denk het wel.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Denk het wel.
Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:07 #205
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213867
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:39 #206
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213909
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
:')_

De tweede.
graag op anoniem
pi_135213943
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
HOUJEKLEPDAN
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:53:34 #209
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213955
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

:')_

De tweede.
De eerste was zeker een testmail van jezelf?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:53:42 #210
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135213965
Faka lelijkerds
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135214001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

De eerste was zeker een testmail van jezelf?
Huh, wat, waar heb je het over?
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:54:37 #212
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214042
PlayStation 4 staat voor op Xbox One

Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135214120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
PlayStation 4 staat voor op Xbox One

Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
PC master race.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:55:53 #214
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214128
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Huh, wat, waar heb je het over?
Niks hoor. Moet je niet aan het werk? :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Niks hoor. Moet je niet aan het werk? :)
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
graag op anoniem
pi_135214481
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:01:30 #217
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214482
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

PC master race.
je moeder masterrace

ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:01:49 #218
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214509
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
meant 2 be wij 2

op de seconde precies
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:02:01 #219
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214519
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten :')
tot je keuze :')

En dit is nog maar 1 alinea. :')!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

meant 2 be wij 2

op de seconde precies
soberso, ik droomde altijd al van dit moment.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:03:41 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214650

het is Leo night.
pi_135214667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

je moeder masterrace

ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.

En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
graag op anoniem
pi_135214702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:04:38 #225
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214711
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Gridlok het volgende:

het is Leo night.
Hele week al.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214732
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hele week al.
Volgens mij was dit een request van robo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:05:08 #227
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214745
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
Wat. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214749
KLB / Manipulators zonder leven die steeds willen afspreken

Waar is Chai wanneer je haar nodig hebt.
pi_135214795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:

[..]

http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten :')
tot je keuze :')

En dit is nog maar 1 alinea. :')!
Ik ga even kijken of die wel gecheckt is. :')
graag op anoniem
pi_135214849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat. :')
Psst, kom naar de ONZ-SC.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:03 #231
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214884
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Psst, kom naar de ONZ-SC.
Hell no. :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik ga even kijken of die wel gecheckt is. :')
Staan nog wel meer kromme zinnen in. :r
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hell no. :')

[..]

Staan nog wel meer kromme zinnen in. :r
Oh ja, je bent zuur, sorry. :*

Zal wel eem kiek'n ja.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:47 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_135214920
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hell no. :')
Psst, kom naar de POL-SC.
Yankee go home!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:51 #234
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214924
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.

En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:08:01 #235
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214934
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Psst, kom naar de POL-SC.
Remlof wilt neuken
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:08:22 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_135214952
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Remlof wilt neuken
Al gedaan.
Yankee go home!
pi_135214970
Wtf heeft iedereen ineens een nieuwe UI ofzo :r
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:08:45 #238
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214974
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Oh ja, je bent zuur, sorry. :*

Zal wel eem kiek'n ja.
Tegenwoordig zuur-af. :)

Doe maar.

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Remlof wilt neuken
wil*
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214994
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:07 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Wat gebeurt er eigenlijk als jij een spelfout maakt?
Dan ween ik mezelf in slaap.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:10:03 #240
104871 remlof
Europees federalist
pi_135215036
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

wil*
Ok, wanneer?
Yankee go home!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:11:08 #241
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215106
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Ok, wanneer?
:')

Doe eens normaal allemaal. :r
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:11:41 #242
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215132
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

wil*
heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135215136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Robophatt het volgende:
Wtf heeft iedereen ineens een nieuwe UI ofzo :r
#autismoverload.
pi_135215157
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Tegenwoordig zuur-af. :)

Doe maar.
Ah, gecheckt door Solid.
graag op anoniem
pi_135215182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Gridlok het volgende:

[..]

#autismoverload.
Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:12:51 #246
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215205
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ah, gecheckt door Solid.
:')!

Had net zo goed door een blinde gecheckt kunnen worden dan.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135215213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
Groezelige Jimi Hendrix.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:13:19 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_135215230
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')

Doe eens normaal allemaal. :r
Ben alweer weg :@
Yankee go home!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:13:20 #249
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215231
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Groezelige Jimi Hendrix.
jouw schaamhaar
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135215255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')!

Had net zo goed door een blinde gecheckt kunnen worden dan.
Had je maar niet moeten stoppen.
graag op anoniem
pi_135215261
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Rock al dezelfde lelijke UI sinds ik me heb aangemeld.
Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
pi_135215270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

jouw schaamhaar
Laatst alles weer smoothenized hier hoor, voelde me net zo'n twink.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:14:12 #253
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215290
Ik heb de mijne dankzij Penisbaard. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135215291
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Groezelige Jimi Hendrix.
Dat is jimi hendrix toch niet? :')
pi_135215322
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Panzermaus het volgende:
True. Weet nog dat die een tijdje als standaard stond ingesteld op de mobiele layout.
haha ja klopt, was n8n volgens mij.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:15:10 #256
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215349
kk mijn flirtings met chloro wordt keihard afgeschoten kk hoer
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135215403
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Groezelige Jimi Hendrix.
MORPHEUS
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:16:43 #258
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
kk mijn flirtings met chloro wordt keihard afgeschoten kk hoer
Las 'm pas na deze reactie.

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:11 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

heb een seksfantasie waarbij chloro mijn bruine obelisk aan het berijden is en, terwijl zij streng door haar bril tuurt, mij belerend toespreekt over het vervoegen van woorden.
Hard geworden.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135215442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:13 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik ook, alleen mijne is supervetgaafcool.
Ik wilde eigenlijk een nieuwe maar wist niet wat dus laat ik deze maar staan. Sowieso lijkt deze wel beetje op me dus is wel prima.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135215448
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat is jimi hendrix toch niet? :')
Niet in levende lijve iig. Eerder in een soort experimentele fase, dat hebben wel meer van die groesrockers.
pi_135215479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Robophatt het volgende:

[..]

MORPHEUS
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:17:58 #262
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215489






wil haar hebben
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135215506
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wil haar hebben
waarom kan ze nooit haar kleren aanhouden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135215531
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Gridlok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_


In kleur
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:18:57 #265
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215539
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:18 schreef Gridlok het volgende:

[..]

waarom kan ze nooit haar kleren aanhouden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie weet heeft ze een broek aan
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:19:12 #266
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:16 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Las 'm pas na deze reactie.

[..]

Hard geworden.
mental image van hyena clit.

kk
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:19:13 #267
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215552
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wil haar hebben
Wanneer ben je jarig?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:19:48 #268
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215581
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig?
5 maanden
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:20:44 #269
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

mental image van hyena clit.

kk
:D
Gvd. :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

5 maanden
Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135215656
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wil haar hebben
Emily Ratajkowski.
graag op anoniem
pi_135215676
Ben volgende week ook aan de beurt, 25..
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:22:33 #272
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215719
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:21 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Emily Ratajkowski.
JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:D
Gvd. :')



quote:
Ik vroeg wanneer, niet over hoeveel maanden, kkjong.
niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135215764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD

[..]

[ afbeelding ]

[..]

niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
Google Search; " Hyena Penis "
pi_135215816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD
Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:24:48 #275
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:22 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

JA GOD DAT HAD IK OOK WEL KUNNEN OPMAKEN UIT DE URL WIJSNEUS GVD

[..]

[ afbeelding ]

[..]

niet zo'n grote kk bek hebben jij anders krijg je klappen kk gek eeeeeeeeeeuhj
Doe kalm, het is 2014, liefde enzo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135215881
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
inb4 whiteknight beef.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:25:40 #277
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135215903
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ooit een Groen Boekje in je reet gehad?
wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.

Was een donkere fase in mijn leven, praat er niet graag over.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:26:58 #278
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135215974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

wel eens een bijbel, een koran en een thora. Allemaal op hetzelfde moment.

Was een donkere fase in mijn leven, praat er niet graag over.
:D :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135217908
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
KLB / Manipulators zonder leven die steeds willen afspreken

Waar is Chai wanneer je haar nodig hebt.
Wat moet ik doen?
pi_135217923
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat moet ik doen?
Ontmasker die tante, je hebt de zegen van GG.
pi_135218011
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ontmasker die tante, je hebt de zegen van GG.
Kan niet zit op telefoon en moet slapen
pi_135218662
Maar dat lukt niet :(
pi_135220018
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:42 schreef Chai het volgende:
Maar dat lukt niet :(
Hah! Loser.
pi_135221519
Deze nog steeds open?
pi_135221555
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:27 schreef Chai het volgende:
Deze nog steeds open?
ja
pi_135221597
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:27 schreef Chai het volgende:
Deze nog steeds open?
Eww so yesterday
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135221627
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135221630
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Eww so yesterday
ik lees dit en heb meteen dat liedje in mn kop }:|

mogguh robo
pi_135221645
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt :')
?
pi_135221665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:48 schreef Robophatt het volgende:
Shit koffiemelk bestellen als je 2 koeien hebt :')
Dan moet je je koeien maar gaan melken?
pi_135221695
quote:
9s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan moet je je koeien maar gaan melken?
Inderdaad, kut Utopia
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135221701
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:59 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Inderdaad, kut Utopia
ohw. ik dacht al dat het daar over zou gaan
pi_135221720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ohw. ik dacht al dat het daar over zou gaan
Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dress O+ dramaaaaa
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135221729
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dress O+ dramaaaaa
ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensen ;(
pi_135222013
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:04 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja moet iets kijken 's ochtends. Nu gelukkig Say Yes to the Dress O+ dramaaaaa
ik keek naar de btc koersen ;( dramaaaa
pi_135222338
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik keek vanmorgen hart van nederland. ik moet daarbij altijd een beetje huilen om de domheid van mensen ;(
:') ja maar SBS6
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:03:38 #297
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135222345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Promo had je al gezien toch ? _O_

Heb er echt zin in :9
Nee, niet gezien. Aflevering ook vergeten :')

Vanacht wakker om 4:00 mijn buurmeisje werd flink aangerand, de tering wat een gehuil :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oh sorry hoor :) Sry zijn privesake weetje :s
Jij en prive gtfo :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135222358
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:59 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Inderdaad, kut Utopia
Waarom worden ze zo verwend daar? Is toch niet leuk zo?
pi_135222392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, niet gezien. Aflevering ook vergeten :')

Vanacht wakker om 4:00 mijn buurmeisje werd flink aangerand, de tering wat een gehuil :o
_O-
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:08:11 #300
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135222412
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:06 schreef Chai het volgende:

[..]

_O-
Overigens bedoel ik serieus aangerand... volgens mij werd ze thuis gebracht en mocht hij nie in haar broekje ofso... hysterisch schreeuwen, kwam die pa er nog bij.. damn. Zijn marokkaanse mensen, wel compleet verkaasd btw.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')