abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:47:33 #201
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213493
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Aan jou heb ik ook niks, hè. :')
Oh sorry. Eh, trouwen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Oh sorry. Eh, trouwen?
Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:48:58 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213598
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja, daar zal m'n leven vast beter van worden.
Denk het wel.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Denk het wel.
Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:07 #205
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213867
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Sollicitaties mogen naar bitterlemon@fok.nl
Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:52:39 #206
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213909
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135213929
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Is goed, ik zal je wel je eerste mailtje sturen op je FOK!-adres.
:')_

De tweede.
graag op anoniem
pi_135213943
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
Chai, vind jij hem ook zo'n asshole-lijer?
HOUJEKLEPDAN
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:53:34 #209
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135213955
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

:')_

De tweede.
De eerste was zeker een testmail van jezelf?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:53:42 #210
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135213965
Faka lelijkerds
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135214001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

De eerste was zeker een testmail van jezelf?
Huh, wat, waar heb je het over?
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:54:37 #212
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214042
PlayStation 4 staat voor op Xbox One

Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135214120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
PlayStation 4 staat voor op Xbox One

Goh ja echt? wauw ja in other news Saturnus heeft een ring, more on this subject at 8pm
PC master race.
graag op anoniem
  dinsdag 7 januari 2014 @ 22:55:53 #214
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214128
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Huh, wat, waar heb je het over?
Niks hoor. Moet je niet aan het werk? :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Niks hoor. Moet je niet aan het werk? :)
Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
graag op anoniem
pi_135214481
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:01:30 #217
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214482
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

PC master race.
je moeder masterrace

ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:01:49 #218
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135214509
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
meant 2 be wij 2

op de seconde precies
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:02:01 #219
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214519
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik heb niets te doen, huge is veel te snel.
http://games.fok.nl/review/631891/1/1/50/doki-doki-universe.html
Hier wordt je losgelaten :')
tot je keuze :')

En dit is nog maar 1 alinea. :')!
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

meant 2 be wij 2

op de seconde precies
soberso, ik droomde altijd al van dit moment.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:03:41 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Gridlok het volgende:
Heb je met bitterlemon zijn hart lopen klote chloro? :s
Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135214650

het is Leo night.
pi_135214667
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

je moeder masterrace

ben jij trouwens de wederhelft van Chloro?
Uit mijn moeder is wel een meesterras gekomen.

En nee, ik vergelijk mezelf liever niet met verraders.
graag op anoniem
pi_135214702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee, hij is me hier komen opzoeken om me over te halen om weer spellchecker te worden en komt sindsdien af en toe buurten. Ben onschuldig.
Geloof er geen kut van, stiekem zoeten DM's met elkaar verwisselen en dan laten staan als je een betere sc hebt ;sssss
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:04:38 #225
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135214711
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:03 schreef Gridlok het volgende:

het is Leo night.
Hele week al.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')