Of ganzenbord met foie gras.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echtOp den duur gewoon oud bord gepakt en met de nieuwe vragen gespeeld. Wat een onzin
Straks krijg je nog een of ander rad van ongenoegen bij mens erger je niet ofzo
quote:
Goed punt. En daar is geen kamer.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie herkent je zolderkamer nou, alleen Mozy.
Wist niet dat je vegetariėr bent.quote:
Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen.quote:
Sowieso elk spelquote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen.
Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je vegetariėr bent.
Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.quote:
Whut?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje.
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toequote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart.
Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
Of deuren die vanzelf dichtgaan, waar je dan als een idioot tegen zit te duwen terwijl dat niets opschiet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht gaat over die deuren, vaak in parkeergarages, die om te beginnen heel soepel open gaan, maar halverwege uiteindelijk meer weerstand geven en je daar vervolgens als een debiel half tegenaan loopt.
Ben ook geen vega kutquote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.
[..]
Whut?Wist gewoon niet dat je vega was, verder geef ik geen neuk.
Vandaag is uitzonderlijk, normaal ben ik wel rustig hierquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken.quote:
Ja terecht ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaMario kart is bij mij nogal heavy omdat je dan fucking 1e staat de hele tijd en net voor de finish word je van alle kanten genakt en eindig je verdomme 10e ofzo. Dan kan ik die joystick ook wel door het scherm smijten
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken.
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
Daarom 'op de console' erbij gezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Meh, da's alleen bij noobs tochquote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom 'op de console' erbij gezet.
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja terecht ookAls je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerstquote:
gvd N+quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
Ja nog een reden waarom ik SSB afschuwelijk vind. En omdat ik nooit kan zien waar mijn character isquote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Een keer op een zondag gedownload toen ik een gigantische kater had, hele middag gespeeldquote:
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garagequote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
CoDquote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage.
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPSquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2
[ afbeelding ]
Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer
Moest lachenquote:
Hahahahahaha deze vrouwquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
CoDHaalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha deze vrouwZo herkenbaar die shit
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garagequote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Leerlingen die naar je gamertag vragen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
SOCOM was TPSquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS.
NEE NIET DUS godkkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage.
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SOCOM was TPSik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2
Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
Oké, dan zou ik ook wel mad worden iddquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NEE NIET DUS godkk
Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet.
Maar die sfeerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
Ken het gevoelquote:
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territoryquote:Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar die sfeer. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay
.
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd. Gebeurde bij mij wel gewoon.
Echt hoor.quote:
Niet ETquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory
Ook wel zin in een dikke zak met een vette klodder mayoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Ja dan is het gewoon verpest, komt nooit meer goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook.
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel zin in dikke zak met een vette klodder mayo. Ga morgen halen, eet je mee
?
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Haha, die bananen ook echt jaquote:
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Ja die kerel hahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, die bananen ook echt ja! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart
.
[..]
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerdequote:
Dacht even dat je Wacky Races bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel hahaha
Niet gewoon wacky wheels spelenof micromachines
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.
Allebei een punt.quote:Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in wanneer Moors op vakantie ging. Zij verdwenen echter snel, aangezien presentatrice Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Bah nee, vond ik helemaal niets.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger.
Nee manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde.
[..]
Dacht even dat je Wacky Races bedoelde.
[ afbeelding ]
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bah nee, vond ik helemaal niets.
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingenquote:
Hehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Nee man nog ver daarvoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen.
[..]
Hehe.
Wow, nooit geweten.quote:
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Huntquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee man nog ver daarvoorSpeelde dit op de basisschool ergens.
Te spitsige knieėngezichtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blik.
[ afbeelding ]
Jojanneke probeerde maar faalde hard.
Zo kijkt de plaatselijke Chinees altijd wanneer ik #39 met rijst bestel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ze jonger was.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
Geen idee. Maar dat is samen met legend of mana een spel die ik vaak heb gespeeld. Beide aanraders.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer.
[..]
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt. Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan
.
[ afbeelding ]
Faka danquote:Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef christiandior1 het volgende:
nigga i aint worried about nothin
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:40 schreef christiandior1 het volgende:
chai bby waar ben je ik wil je meeten
Stiekem editten.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend.
Prelude van Cello Suite No. 1quote:Op maandag 6 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Prelude van Cello Suite No. 1.
Goldberg Variations.
Glenn Gould.
Concerto for 2 Violins.
robo is een bandgeekquote:
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukkenquote:
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken?
gvd rooftop skating iddquote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer.
[..]
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt. Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.
Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi![]()
Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.
Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten
Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niceklinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg?Is dat zo'n moeilijk achievement
?
Echt he eindelijkquote:
Had ik nooit last van, verlies nooitquote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart.
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Profilering is hoe je je zelf neerzet, en imago is wat anderen van je denken.
Dat is al best lang inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng![]()
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben...
Speel jij ook iets dan?
Imago is het gevolg van profileringquote:Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
Die neus van Teodora Todorovicquote:
Heel mooi dat jij er trots op bent (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
doe je bestquote:Op maandag 6 januari 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
Bedankt voor je support.quote:
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je profilering heel ruim ziet
Wat kom je stoer doen?quote:
Nouja, anderen kunnen natuurlijk ooki invloed uitoefenen op jouw profilering.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?quote:
nog meer "goede" voornemens?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Hell no.quote:
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;squote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.
goedzoquote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Dan moet je juist vechten. Lekker anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Ja is wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik gaan kijken? ik ken pieter derks niet..
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Nu jij nog, klare lamlul.quote:
Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
ik heb geen idee w
[..]
aar je het over hebt
Daarover, lamlulquote:
make that the cat wisequote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.
Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Love it when you use moeilijke woorden.
zal wel een foto met veel chicks zijn geweest hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had?
fattyquote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen
Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke meid.Is dat een bekend iemand of wat?
Hier, een motivational video voor je:quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen
Rolmops.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen
Word weer tijd voor een verhaaltje van haar, ja.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Prelude van Cello Suite No. 1.
Goldberg Variations.
Glenn Gould.
Concerto for 2 Violins.
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.
Grote clitjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier, een motivational video voor je:
TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS.quote:
Echt?quote:
quote:
Forse baby.quote:Net terug van t consultatiebureau en onze kleine grote man weegt nu 8540 kg en is 71 cm lang! Zo trots
Lijkt op zijn moederquote:
Sta bij jou nergens meer van te kijken, hoor.quote:
Overtuigd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef krioro het volgende:
[..]
TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS.
Een grote mannelijke olifant?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben ze het niet over een kalf ofzo?
quote:De mannelijke Afrikaanse olifanten kunnen een hoogte van 4 m en een gewicht van 7000 kg bereiken.
HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;Dquote:
Pas maar op, kom zo even wat in jou stekenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;D
Wow gelijk agressiefquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas maar op, kom zo even wat in jou steken
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas maar op, kom zo even wat in jou steken
ZO JA. Gooi het eruit in je training.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo de teringquote:
Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo de tering
Vast iets met wat Modus zegt te maken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bruin spray? zonde.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezetquote:
Graagquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraaktDus fuck jullie
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou je laten branden bij het plassenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren.
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet. Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
KriodWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zou voor mid gaan dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
zou me door mid laten verkrachtenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kortquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
Dit zegt al genoegquote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
En dit:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
Mid met gezicht van rechtsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hemquote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet. Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
ik voel je, broeder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes![]()
Ja klopt, die pinda iddquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes![]()
Ja dat jij racist bent weet ik al hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
dat is wel ietwat veel welvaartpondjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk.Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.
Tevens was ze apparently nog veel vetter:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Javier Guzman inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, die pinda idd. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann?
srs?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Zquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
srs?![]()
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
srs?![]()
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Ik kwam er zeer recent achter dat TEMSEX fat as fuck was vroeger, nog veel dikker dan deze chick wasquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
Tevens was ze apparently nog veel vetter:
[ afbeelding ]
Deed die dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z
dm link eens?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker?Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu
Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo.srs.
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm link eens?![]()
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
Ik ga die hele serie weer eens kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahadamn
Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haaldenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo.srs.
Shuttle runtest, wat hįįtte ik die shit op de middelbare school tochquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden.
Delirium II? Gvd, staat nergens onlinequote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Javier Guzman inderdaadJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga die hele serie weer eens kijken
misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten.te bizar.
Tevens,Neem dan Dragonball Kai (in HD en zonder al die vervelende fillers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sporten meer gewoon prettig voor mijn mentale welzijn maar ook om er nog heter uit te zien
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, ga naar de gym.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]CB typa confession.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ga naar de gym.Of in de bouw gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ga naar de gym.Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wow, best een dis.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden.
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oja is gewoon zwager
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
koop gewoon zo'n setquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
Dik dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk.
quote:
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen wasquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal.
ik snap m nietquote:
haha. NOquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Tenzij:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was
Oorverdovend heet de show, misschien dat je nog kan checken via uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Delirium II? Gvd, staat nergens online.
ze is kogelstootster?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]heeft ze dreadlocks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ze racistisch?
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huisquote:
Zwager iddquote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo?of niet?
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk.
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]Die pruik van jou weegt toch ook al gauw zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten
HAHAHAHA.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |