abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135126599
Geen OP
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135126638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja echt :r Op den duur gewoon oud bord gepakt en met de nieuwe vragen gespeeld. Wat een onzin :') Straks krijg je nog een of ander rad van ongenoegen bij mens erger je niet ofzo
Of ganzenbord met foie gras.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:48:16 #3
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135126654
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Of ganzenbord met foie gras.
Awh ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:48:30 #4
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135126669
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Awh ;(
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135126678
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wie herkent je zolderkamer nou, alleen Mozy.
Goed punt. En daar is geen kamer.
pi_135126690
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Of ganzenbord met foie gras.
:D14.gif
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:49:26 #7
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135126729
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:48 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')
Is zielig hoor Chloroform :( :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:50:04 #8
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135126766
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Is zielig hoor Chloroform :( :(
Wist niet dat je vegetariėr bent.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135126769
Monopoly Crisis Edition ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:50:50 #10
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135126814
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Robophatt het volgende:
Monopoly Crisis Edition ;(
Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135126844
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen. :')
Sowieso elk spel :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:51:34 #12
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135126858
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wist niet dat je vegetariėr bent.
Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje. }:|
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:52:06 #13
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135126880
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso elk spel :')
Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135126906
Mijn klacht gaat over die deuren, vaak in parkeergarages, die om te beginnen heel soepel open gaan, maar halverwege uiteindelijk meer weerstand geven en je daar vervolgens als een debiel half tegenaan loopt. :r
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 22:52:48 #15
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135126924
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso elk spel :')
Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje. }:|
Whut? :') Wist gewoon niet dat je vega was, verder geef ik geen neuk.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135126967
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart. :')
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127007
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135127019
quote:
8s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht gaat over die deuren, vaak in parkeergarages, die om te beginnen heel soepel open gaan, maar halverwege uiteindelijk meer weerstand geven en je daar vervolgens als een debiel half tegenaan loopt. :r
Of deuren die vanzelf dichtgaan, waar je dan als een idioot tegen zit te duwen terwijl dat niets opschiet.

Liep overigens gisteren nog bij de AH tegen een openstaande glazen deur aan
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:54:37 #19
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127028
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.

[..]

Whut? :') Wist gewoon niet dat je vega was, verder geef ik geen neuk.
Ben ook geen vega kut
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:03 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127055
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ben ook geen vega kut
Wat voor kut ben je dan?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:13 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127064
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.
Vandaag is uitzonderlijk, normaal ben ik wel rustig hier
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:25 #23
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127074
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
Hahahaha :') Mario kart is bij mij nogal heavy omdat je dan fucking 1e staat de hele tijd en net voor de finish word je van alle kanten genakt en eindig je verdomme 10e ofzo. Dan kan ik die joystick ook wel door het scherm smijten :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:55:27 #24
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127077
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ben ook geen vega kut
Oh.

:) :) :)
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127084
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ben ook geen vega kut
meer een vleesje?
pi_135127124
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer een vleesje?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:16 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127130
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer een vleesje?
Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127138
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahaha :') Mario kart is bij mij nogal heavy omdat je dan fucking 1e staat de hele tijd en net voor de finish word je van alle kanten genakt en eindig je verdomme 10e ofzo. Dan kan ik die joystick ook wel door het scherm smijten :')
Ja terecht ook :') Als je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:50 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127174
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
pi_135127198
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken. :')
_O-
  zondag 5 januari 2014 @ 22:57:35 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127215
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127233
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Daarom 'op de console' erbij gezet.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:57:59 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127236
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
Meh, da's alleen bij noobs toch
  zondag 5 januari 2014 @ 22:58:33 #35
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127265
quote:
16s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Daarom 'op de console' erbij gezet.
16.gif:6

lekker likken
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:01 #36
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127292
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja terecht ook :') Als je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:11 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127303
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]:6

lekker likken
wtf :')
pi_135127304
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Meh, da's alleen bij noobs toch
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
pi_135127331
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beėindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
gvd N+ :') KEer een middag samen met een vriend van me gespeeld, nog nooit zo hard lopen schelden volgens mij. Maar elke keer als je dan een level haalt ben je echt in staat van euforie.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127379
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen :')
Ja nog een reden waarom ik SSB afschuwelijk vind. En omdat ik nooit kan zien waar mijn character is :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:42 #42
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127385
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127410
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef hugecooll het volgende:
Rayman Fiesta Run :')
Een keer op een zondag gedownload toen ik een gigantische kater had, hele middag gespeeld _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:01:29 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127434
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2

Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer :P
pi_135127442
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage :').
pi_135127477
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
CoD :') Haalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:02:43 #47
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127494
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage :').
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127507
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2
[ afbeelding ]
Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer :P
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS :').
pi_135127514
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

zak patat
Moest lachen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:03 #50
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127523
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

CoD :') Haalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
Hahahahahaha deze vrouw _O- Zo herkenbaar die shit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135127528
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
_O-
pi_135127543
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahahahaha deze vrouw _O- Zo herkenbaar die shit :')
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127562
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage :).
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:55 #54
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127580
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
Leerlingen die naar je gamertag vragen. :') Ophoeren.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:04:04 #55
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127584
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS :').
SOCOM was TPS :P ik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2 -O-

Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
  zondag 5 januari 2014 @ 23:04:47 #56
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127620
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage :).
NEE NIET DUS godkk

Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127650
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

SOCOM was TPS :P ik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2 -O-

Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet _O_.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:05:21 #58
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127651
Nee toch niet, kutspel.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127682
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

NEE NIET DUS godkk

Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd _O-. Gebeurde bij mij wel gewoon.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:05:50 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127685
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet _O_.
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
_O_
pi_135127724
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
Maar die sfeer _O_. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay _O_.
pi_135127745
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Nee toch niet, kutspel.
Ken het gevoel :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:07:19 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127751
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Maar die sfeer _O_. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay _O_.
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 23:07:30 #64
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127757
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd _O-. Gebeurde bij mij wel gewoon.
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:08:00 #65
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127786
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ken het gevoel :')
Echt hoor. :') Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127822
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory _O_
Niet ET :(. ToW juist _O_. Man, als puber honderden uren aan besteed gewoon.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Ook wel zin in een dikke zak met een vette klodder mayo :9. Ga morgen halen, eet je mee :)?
pi_135127825
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Echt hoor. :') Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook. :')
Ja dan is het gewoon verpest, komt nooit meer goed.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127873
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:09:52 #69
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127890
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ook wel zin in dikke zak met een vette klodder mayo :9. Ga morgen halen, eet je mee :)?
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127938
quote:
4s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
pi_135127984


Dit is toch gewoon hoe het Vliegende Spaghettimonster het bedoeld heeft :Y).
pi_135127992
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).

[..]

:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:12:05 #73
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128012
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128041
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).

[..]

:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:13:14 #75
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128066
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128088
quote:
Haha, die bananen ook echt ja :')! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart :o.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat? :')
pi_135128116
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Haha, die bananen ook echt ja :')! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart :o.

[..]

Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat? :')
Ja die kerel hahaha

Niet gewoon wacky wheels spelen :') of micromachines
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128210
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Express
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde :').
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja die kerel hahaha

Niet gewoon wacky wheels spelen :') of micromachines
Dacht even dat je Wacky Races bedoelde _O-.

pi_135128283


Die onderkin :'). Wordt Vervolgd heette dat programma :').
pi_135128293
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128327
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids. :')
quote:
Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in wanneer Moors op vakantie ging. Zij verdwenen echter snel, aangezien presentatrice Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Allebei een punt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:18:30 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128365
Bart Bosch :') wat een goedkope imitatie
pi_135128385
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger *;.
pi_135128416
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger *;.
Bah nee, vond ik helemaal niets.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:20:17 #85
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128489
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde :').

[..]

Dacht even dat je Wacky Races bedoelde _O-.

[ afbeelding ]
Nee man

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128507
JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58 "Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135128519
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bah nee, vond ik helemaal niets.


Die blik :9.



Jojanneke probeerde maar faalde hard :{w.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:21:14 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zondag 5 januari 2014 @ 23:21:16 #90
395284 tetouaribo
expectations
pi_135128525
Conquers badfurday is pas een vet spel. Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135128562
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee man

Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen :').
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58 "Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Hehe :').
pi_135128602
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen :').

[..]

Hehe :').
Nee man nog ver daarvoor :') Speelde dit op de basisschool ergens.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:22:56 #93
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128616
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]


[..]

Allebei een punt.
Wow, nooit geweten.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128623
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee man nog ver daarvoor :') Speelde dit op de basisschool ergens.
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

pi_135128668
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die blik :9.

[ afbeelding ]

Jojanneke probeerde maar faalde hard :{w.
Te spitsige knieėngezicht
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135128750
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Te spitsige knieėngezicht
Toen ze jonger was :@.



O+.
pi_135128811
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ze jonger was :@.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

O+.
Zo kijkt de plaatselijke Chinees altijd wanneer ik #39 met rijst bestel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:26:55 #98
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128815
KEN ZE DR OGE NIE OPEHOUWUH?
pi_135129287
Ik heb zeg maar best wel honger.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135129705
Kaas
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:48:40 #101
395284 tetouaribo
expectations
pi_135129915
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
Geen idee. Maar dat is samen met legend of mana een spel die ik vaak heb gespeeld. Beide aanraders.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135130187
nigga i aint worried about nothin
pi_135130433
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef christiandior1 het volgende:
nigga i aint worried about nothin
Faka dan
pi_135130950
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Faka dan
rust met jou
pi_135131162
soepvergiet a fatih broodrooster
pi_135131800
chai bby waar ben je ik wil je meeten
pi_135132901
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
pi_135134839
ochtend -O-
pi_135134884
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:40 schreef christiandior1 het volgende:
chai bby waar ben je ik wil je meeten
:')
pi_135134925
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
hai chai
pi_135134939
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Murdera op 06-01-2014 08:13:25 ]
pi_135135114
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)
Stiekem editten.
pi_135135206
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
pi_135135340
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
Het is een goede ochtend. :)
helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135455
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Stiekem editten.
ja, de rest ook maar gedumpt. :P
pi_135135588
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
O+

En deze wil ik spelen ;(



[ Bericht 16% gewijzigd door Robophatt op 06-01-2014 09:17:37 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135135657
quote:
robo is een bandgeek :D

mogguh robo :W
pi_135135694
quote:
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
pi_135135838
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 09:33:51 #120
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135135881
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
gvd rooftop skating idd :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135135912
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135962
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
  maandag 6 januari 2014 @ 09:38:22 #123
395284 tetouaribo
expectations
pi_135135963
Vakantie voorbij _O_
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135136149
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135136156
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef tetouaribo het volgende:
Vakantie voorbij _O_
Echt he eindelijk _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 09:50:32 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart. :')
Had ik nooit last van, verlies nooit :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136190
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:53:11 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136213
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136220
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet, en imago is wat anderen van je denken.
pi_135136236
Ja, zie je wel, ik houd van jullie.
pi_135136333
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
Dat is al best lang inderdaad :o. Klinkt goed allemaal, en ja conservatorium zou ik ook niet snel gaan doen (als ik er überhaupt heen zou mogen :')).

Nee, niet echt. Heel klein beetje piano wat ik mezelf heb 'geleerd' destijds toen ik nog muziek op de computer maakte :'). Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor blabla.
pi_135136857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
echt he ik ren dadelijk die winkel in en roep take my money!
pi_135137295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
Imago is het gevolg van profilering :)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:49:53 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137398
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Die neus van Teodora Todorovic :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:52:23 #135
395284 tetouaribo
expectations
pi_135137469
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Niet altijd.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 10:56:40 #136
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137561
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Heel mooi dat jij er trots op bent ( :') :'( ) maar zou je eens kunnen kappen met mijn shit posten? ik ben er niet trots op namelijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135137708
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Wel als je profilering heel ruim ziet
  maandag 6 januari 2014 @ 11:12:58 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137952
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137966
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
doe je best
  maandag 6 januari 2014 @ 11:14:01 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137981
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

doe je best
Bedankt voor je support.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137993
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bedankt voor je support.
zo ben ik wel
pi_135138024
much post
very nolife
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 11:16:24 #143
395284 tetouaribo
expectations
pi_135138048
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel als je profilering heel ruim ziet
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 11:17:14 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138069
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
much post
very nolife
wow
Wat kom je stoer doen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135138281
De ontwikkeling van een embryo:


quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Nouja, anderen kunnen natuurlijk ooki invloed uitoefenen op jouw profilering.
pi_135138287
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Als je het slecht doet niet nee.
pi_135138654
MORTAXX VERDOMME
pi_135138668
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat kom je stoer doen?
Vechten?
pi_135138672
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:36 schreef Murdera het volgende:
MORTAXX VERDOMME
whut?
  maandag 6 januari 2014 @ 11:42:10 #150
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138813
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Vechten?
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135138815
pi_135138923
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
nog meer "goede" voornemens?
  maandag 6 januari 2014 @ 11:47:01 #153
395284 tetouaribo
expectations
pi_135138975
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 12:00:28 #154
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135139449
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nog meer "goede" voornemens?
Hell no.

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135139468
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hell no.

[..]

Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
goedzo
  maandag 6 januari 2014 @ 12:39:21 #156
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135140704
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef Murdera het volgende:
Zou er 5 raken van die foto veer
Wtf over welke foto heb je het?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 13:03:11 #157
395284 tetouaribo
expectations
pi_135141423
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hell no.

[..]

Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Dan moet je juist vechten. Lekker anders.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135142058
pi_135142443
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oudejaarsconference van Pieter Derks :).
Eens :)
pi_135142567
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens :)
niet gezien
pi_135142599
Ik ook niet, ben nu bezig.
pi_135142619
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
Ik ook niet, ben nu bezig. [ afbeelding ]
moet ik gaan kijken? ik ken pieter derks niet..
pi_135142676
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:

[..]

moet ik gaan kijken? ik ken pieter derks niet..
Ja is wel leuk.
pi_135142762
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:22 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_135142804
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hell no.

[..]

Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
:')
pi_135143126
zo heb weer een werkende pc :')
pi_135143203
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:52 schreef Salatrel het volgende:
zo heb weer een werkende pc :')
Nu jij nog, klare lamlul.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135143221
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Nu jij nog, klare lamlul.
weekend :{w
pi_135143243
  maandag 6 januari 2014 @ 13:58:57 #170
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143365
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:55 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo zeg wat negeer je me :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143407
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:58 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hallo zeg wat negeer je me :(
  maandag 6 januari 2014 @ 14:00:24 #172
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143425
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is deze nou weer :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143434
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die neus van Teodora Todorovic :')
Wie? :9
full stops and exclamation marks
pi_135143436
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat is deze nou weer :')
Alfred niet kennen :(
  maandag 6 januari 2014 @ 14:01:18 #175
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143461
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Alfred niet kennen :(
Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143484
ik heb geen idee w
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wat is deze nou weer :')
aar je het over hebt :')
  maandag 6 januari 2014 @ 14:02:45 #177
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143509
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
ik heb geen idee w

[..]

aar je het over hebt :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wtf over welke foto heb je het?
Daarover, lamlul
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143516
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.
make that the cat wise
  maandag 6 januari 2014 @ 14:03:10 #179
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143526
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

make that the cat wise
:')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143556
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

[..]

Daarover, lamlul
dat was vrijdag. :')
pi_135143563
nouja dat je de tekst niet snapt wil ik wel geloven
pi_135143581
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

conversatie
Love it when you use moeilijke woorden. :9~
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:04:47 #183
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143595
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat was vrijdag. :')
Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had? :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:05:09 #184
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143604
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef krioro het volgende:

[..]

Love it when you use moeilijke woorden. :9~
_O- shit
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:05:13 #185
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135143608
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:00 schreef krioro het volgende:
Teodora Todorovic
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:05:23 #186
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135143612
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen :'(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135143623
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had? :')
zal wel een foto met veel chicks zijn geweest he :P
pi_135143634
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuke meid. :) Is dat een bekend iemand of wat?
full stops and exclamation marks
pi_135143642
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen :'(
fatty
  maandag 6 januari 2014 @ 14:06:37 #190
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135143660
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef krioro het volgende:

[..]

Leuke meid. :) Is dat een bekend iemand of wat?
Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135143699
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen :'(
Hier, een motivational video voor je:

full stops and exclamation marks
pi_135143758
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
toradora
pi_135143761
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen :'(
Rolmops.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:11:19 #194
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135143897
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

toradora
Word weer tijd voor een verhaaltje van haar, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135143904
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
pi_135143926
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen. :9~
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:14:00 #197
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144004
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef krioro het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen. :9~
Grote clitjes?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135144049
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Grote clitjes?
:') zo'n " knopje " :r
pi_135144114
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:

[..]

:') zo'n " knopje " :r
op drukken en kijken wat er gaat gebeuren.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:17:20 #200
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144137
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef krioro het volgende:

[..]

Hier, een motivational video voor je:

;( Okay
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144225
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Grote clitjes?
Houopjemaaktmekkgeil.jpg
full stops and exclamation marks
pi_135144255


Oehhhhhh prettyyyyyy
pi_135144355
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef VeerEli het volgende:

[..]

;( Okay
TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS. :(
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:23:44 #204
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144369
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Houopjemaaktmekkgeil.jpg
Echt? :7

quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Gridlok het volgende:

[..]

:') zo'n " knopje " :r
:r ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135144378
quote:
Net terug van t consultatiebureau en onze kleine grote man weegt nu 8540 kg en is 71 cm lang! Zo trots
Forse baby.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 6 januari 2014 @ 14:24:28 #206
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144398
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Forse baby.
Lijkt op zijn moeder :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135144408
Als een vleesje met een klein stukje kraakbeen
pi_135144446
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Echt? :7
Nee.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:26:46 #209
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144491
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:25 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee.
Sta bij jou nergens meer van te kijken, hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:27:07 #210
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144505
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef krioro het volgende:

[..]

TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS. :(
Overtuigd. ;( Eerst even wat vreten en dan bezig. Maar eerst m'n buikspierkwartier. Heb echt al weken geen zak uitgevoerd dus moet echt weer inkomen met alles ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144518
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Forse baby.
Hebben ze het niet over een kalf ofzo?
pi_135144551
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Hebben ze het niet over een kalf ofzo?
Een grote mannelijke olifant?
quote:
De mannelijke Afrikaanse olifanten kunnen een hoogte van 4 m en een gewicht van 7000 kg bereiken.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:28:20 #213
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144565
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Forse baby.
_O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144574
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Een grote mannelijke olifant?

[..]

Baby-whale dan.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:29:28 #215
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144601
quote:
8s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Baby-whale dan.
Baby neushoorn?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:30:07 #216
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144632
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Baby neushoorn?
HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:30:28 #217
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144644
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;D
Pas maar op, kom zo even wat in jou steken :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144683
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:19 schreef krioro het volgende:

[..]

Houopjemaaktmekkgeil.jpg
=$
  maandag 6 januari 2014 @ 14:31:38 #219
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144704
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pas maar op, kom zo even wat in jou steken :(
Wow gelijk agressief :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:32:06 #220
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144725
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wow gelijk agressief :o
Ja opkenkeren :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144769
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Pas maar op, kom zo even wat in jou steken :(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja opkenkeren :(
ZO JA. Gooi het eruit in je training. :)
full stops and exclamation marks
pi_135144797
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja opkenkeren :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:35:35 #223
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135144875
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:32 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja opkenkeren :(
Zo de tering ;(
Vast iets met wat Modus zegt te maken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:37:41 #224
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144968
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zo de tering ;(
Vast iets met wat Modus zegt te maken.
Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren. :(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135144972
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Modus het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  maandag 6 januari 2014 @ 14:38:09 #226
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144987
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraakt :) Dus fuck jullie :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135145020






full stops and exclamation marks
pi_135145126
quote:
bruin spray? zonde.
pi_135145222
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens :)
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
pi_135145249
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraakt :) Dus fuck jullie :)
Graag :)

Ik ben de slechtste trader ooit ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135145252
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

bruin spray? zonde.
Idd, wat is er mis met pale.
pi_135145299
quote:
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
pi_135145337
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

bruin spray? zonde.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Idd, wat is er mis met pale.
Is voor wedstrijd, zodat de spieren beter uitkomen.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:46:56 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145368
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren. :(
Ik zou je laten branden bij het plassen :(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135145386
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
pi_135145579
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
full stops and exclamation marks
pi_135145598
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Zou voor mid gaan dan.
pi_135145665
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
zou me door mid laten verkrachten
pi_135145715
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou me door mid laten verkrachten
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
pi_135145716
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort :@.
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Dit zegt al genoeg :).
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
En dit:
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zou voor mid gaan dan.
Mid met gezicht van rechts :Y).
pi_135145762
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
:')
pi_135145765
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
pi_135145775
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135145792
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
pi_135145799
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
pi_135145819
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
ik voel je, broeder.
pi_135145839
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik voel je, broeder.
Daarom uit met vas? Te dun. :')
pi_135145844
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
Ja klopt, die pinda idd _O_. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann? _O-
pi_135145853
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Hahaha :')!
pi_135145867
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Daarom uit met vas? Te dun. :')
kwam erachter dat ze niet blank is. :o freaked the fuck out.
pi_135145905
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk. :') Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.

Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

full stops and exclamation marks
pi_135145917
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Ja dat jij racist bent weet ik al hoor :{w
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:01:58 #253
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145944
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135145965
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk. :') Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.

Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

[ afbeelding ]
dat is wel ietwat veel welvaartpondjes. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 15:02:41 #255
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
_O- :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146003
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja klopt, die pinda idd _O_. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann? _O-
Javier Guzman inderdaad :DJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135146008
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:04:16 #258
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:04:34 #259
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146041
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker? :D Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu :P Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146062
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

[ afbeelding ]
Ik kwam er zeer recent achter dat TEMSEX fat as fuck was vroeger, nog veel dikker dan deze chick was :{. Vandaar die fascinatie met sport nu zeker :').
pi_135146065
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z ;(
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
pi_135146086
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Heee je bedoelde die kerstfoto zeker? :D Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu :P Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
dm link eens? :D
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:26 #263
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146116
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
Hahaha :') damn :')

Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:42 #264
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146136
Dat niet weten btw :') ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:07:19 #265
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146167
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

dm link eens? :D
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146205
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :') damn :')

Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband :)
Ik ga die hele serie weer eens kijken :D

misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten. :') te bizar.
Tevens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135146213
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
  maandag 6 januari 2014 @ 15:10:15 #268
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146265
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
Shuttle runtest, wat hįįtte ik die shit op de middelbare school toch _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146293
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:

[..]

Javier Guzman inderdaad :DJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory _O-
Delirium II? Gvd, staat nergens online :').
  maandag 6 januari 2014 @ 15:11:34 #270
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ga die hele serie weer eens kijken :D

misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten. :') te bizar.
Tevens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem dan Dragonball Kai (in HD en zonder al die vervelende fillers) _O_

Ik vind sporten meer gewoon prettig voor mijn mentale welzijn maar ook om er nog heter uit te zien :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146323
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
mijn schoonbroer
Veer pls.
pi_135146348
pi_135146352
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:12:32 #274
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146355
Oja is gewoon zwager :')
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146360
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CB typa confession.
pi_135146374
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of in de bouw gaan werken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:13:29 #277
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146392
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146406
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht _O-
wow, best een dis. :P
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal. _O-
pi_135146429
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oja is gewoon zwager :')
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo? :P of niet? :')
pi_135146446
Shuttle run was my jam yo. _O_
full stops and exclamation marks
pi_135146456
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
koop gewoon zo'n set :)
pi_135146489
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

mn zus
Pics.
full stops and exclamation marks
pi_135146520
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:

[..]

Pics.
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
pi_135146540
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Dik dus.
pi_135146541
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Dat maak ik zelf wel uit. :)

Tenzij:


quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:

[..]

Dik dus.
full stops and exclamation marks
pi_135146542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:

op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal. _O-
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was :')
pi_135146596
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:

[..]

Dik dus.
ik snap m niet :)
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. :)

Tenzij:

[..]

haha. NO :(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was :')
:D _O_
Ik stopte altijd als ik een voldoende had direct. :')
pi_135146597
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Delirium II? Gvd, staat nergens online :').
Oorverdovend heet de show, misschien dat je nog kan checken via uitzendinggemist.nl :P
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135146622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
ze is kogelstootster?
pi_135146664
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ze is kogelstootster?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135146698
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:21:56 #292
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146740
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

koop gewoon zo'n set :)
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo? :P of niet? :')
Zwager idd :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146749
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij. :') ik was altijd de fuckup van het gezin. :')
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo. _O-

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
  maandag 6 januari 2014 @ 15:22:28 #294
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146759
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146769
Shuttle run meerdere malen uitgespeeld. Trap 20 idc.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135146774
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis ^O^
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik? :)
was maar iets van 350 ofzo. :D
pi_135146776
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pruik van jou weegt toch ook al gauw zoiets?
pi_135146787
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten :')
_O- die was baas ja :D _O_
pi_135146792
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
HAHAHAHA.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:23:19 #300
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146803
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow, best een dis. :P

Hahaha nee :') Maar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind. :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146805
xoxo
full stops and exclamation marks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')