Geen idee. Maar dat is samen met legend of mana een spel die ik vaak heb gespeeld. Beide aanraders.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer.
[..]
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt. Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan
.
[ afbeelding ]
Faka danquote:Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef christiandior1 het volgende:
nigga i aint worried about nothin
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:40 schreef christiandior1 het volgende:
chai bby waar ben je ik wil je meeten
Stiekem editten.quote:Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend.
Prelude van Cello Suite No. 1quote:Op maandag 6 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Prelude van Cello Suite No. 1.
Goldberg Variations.
Glenn Gould.
Concerto for 2 Violins.
robo is een bandgeekquote:
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukkenquote:
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken?
gvd rooftop skating iddquote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer.
[..]
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt. Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.
Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi![]()
Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.
Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten
Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niceklinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg?Is dat zo'n moeilijk achievement
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |