abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 23:48:40 #101
395284 tetouaribo
expectations
pi_135129915
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
Geen idee. Maar dat is samen met legend of mana een spel die ik vaak heb gespeeld. Beide aanraders.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135130187
nigga i aint worried about nothin
pi_135130433
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef christiandior1 het volgende:
nigga i aint worried about nothin
Faka dan
pi_135130950
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Faka dan
rust met jou
pi_135131162
soepvergiet a fatih broodrooster
pi_135131800
chai bby waar ben je ik wil je meeten
pi_135132901
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
pi_135134839
ochtend -O-
pi_135134884
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:40 schreef christiandior1 het volgende:
chai bby waar ben je ik wil je meeten
:')
pi_135134925
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
hai chai
pi_135134939
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Murdera op 06-01-2014 08:13:25 ]
pi_135135114
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)
Stiekem editten.
pi_135135206
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
pi_135135340
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
Het is een goede ochtend. :)
helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135455
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Stiekem editten.
ja, de rest ook maar gedumpt. :P
pi_135135588
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
O+

En deze wil ik spelen ;(



[ Bericht 16% gewijzigd door Robophatt op 06-01-2014 09:17:37 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135135657
quote:
robo is een bandgeek :D

mogguh robo :W
pi_135135694
quote:
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
pi_135135838
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 09:33:51 #120
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135135881
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
gvd rooftop skating idd :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135135912
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135962
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
  maandag 6 januari 2014 @ 09:38:22 #123
395284 tetouaribo
expectations
pi_135135963
Vakantie voorbij _O_
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135136149
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135136156
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef tetouaribo het volgende:
Vakantie voorbij _O_
Echt he eindelijk _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')