abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 23:48:40 #101
395284 tetouaribo
expectations
pi_135129915
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
Geen idee. Maar dat is samen met legend of mana een spel die ik vaak heb gespeeld. Beide aanraders.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135130187
nigga i aint worried about nothin
pi_135130433
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef christiandior1 het volgende:
nigga i aint worried about nothin
Faka dan
pi_135130950
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Faka dan
rust met jou
pi_135131162
soepvergiet a fatih broodrooster
pi_135131800
chai bby waar ben je ik wil je meeten
pi_135132901
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
pi_135134839
ochtend -O-
pi_135134884
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 00:40 schreef christiandior1 het volgende:
chai bby waar ben je ik wil je meeten
:')
pi_135134925
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
hai chai
pi_135134939
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Murdera op 06-01-2014 08:13:25 ]
pi_135135114
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
LTC gedumpt met 100 dollar winst. Het is een goede ochtend. :)
Stiekem editten.
pi_135135206
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
Kwartietje Mozart en weg hoofdpijn, placebo effect ofnie, fucking magical.
Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
pi_135135340
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:04 schreef Murdera het volgende:
Het is een goede ochtend. :)
helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135455
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Stiekem editten.
ja, de rest ook maar gedumpt. :P
pi_135135588
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Prelude van Cello Suite No. 1 O+.
Goldberg Variations O+.
Glenn Gould _O_.
Concerto for 2 Violins _O_.
O+

En deze wil ik spelen ;(



[ Bericht 16% gewijzigd door Robophatt op 06-01-2014 09:17:37 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135135657
quote:
robo is een bandgeek :D

mogguh robo :W
pi_135135694
quote:
Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
pi_135135838
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Speel je alleen klarinet? En wat kan je allemaal spelen qua klassieke stukken :o?
Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 09:33:51 #120
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135135881
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').

[..]

Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

[ afbeelding ]
gvd rooftop skating idd :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135135912
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 08:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

helemaal niet want mijn pc is al een dag stuk en alternate is pas om 11:00 open
pi_135135962
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Alleen klarinet ja. Heb geen les meer, maar heb vroeger vooral echt klassiek gespeeld. Kon kiezen tussen meer lichtere muziek en klassiek en mijn voorkeur ging daar naar uit. Speel nu in orkesten, in het ene derde klarinet (speel pas net mee daar, hoog niveau wel) en in het andere eerste en es-klarinet.

Had vroeger een duettenboek van mozart, dat was wel mooi O+

Heb al lang geen solowerken meer gespeeld, laatste was voor mijn D examen een paar jaar geleden. Was wel een mooi stuk, technisch niet zo moeilijk maar fijn qua klank.


Vrouwtje staat er maar nerveus bij te zwaaien, maar dat doen wel meer klarinettisten :')

Hoop dat ik ooit de kans krijg om een concerto voor es-klarinet te spelen :@
Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
  maandag 6 januari 2014 @ 09:38:22 #123
395284 tetouaribo
expectations
pi_135135963
Vakantie voorbij _O_
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135136149
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice :Y klinkt goed. Wat wil je er verder mee doen? En hoe lang ben je nu al bezig?
En hoezo de kans krijg? :@ Is dat zo'n moeilijk achievement :o?
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135136156
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef tetouaribo het volgende:
Vakantie voorbij _O_
Echt he eindelijk _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  maandag 6 januari 2014 @ 09:50:32 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart. :')
Had ik nooit last van, verlies nooit :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136190
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:53:11 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136213
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136220
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet, en imago is wat anderen van je denken.
pi_135136236
Ja, zie je wel, ik houd van jullie.
pi_135136333
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
Dat is al best lang inderdaad :o. Klinkt goed allemaal, en ja conservatorium zou ik ook niet snel gaan doen (als ik er überhaupt heen zou mogen :')).

Nee, niet echt. Heel klein beetje piano wat ik mezelf heb 'geleerd' destijds toen ik nog muziek op de computer maakte :'). Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor blabla.
pi_135136857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
echt he ik ren dadelijk die winkel in en roep take my money!
pi_135137295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
Imago is het gevolg van profilering :)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:49:53 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137398
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Die neus van Teodora Todorovic :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:52:23 #135
395284 tetouaribo
expectations
pi_135137469
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Niet altijd.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 10:56:40 #136
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137561
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Heel mooi dat jij er trots op bent ( :') :'( ) maar zou je eens kunnen kappen met mijn shit posten? ik ben er niet trots op namelijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135137708
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Wel als je profilering heel ruim ziet
  maandag 6 januari 2014 @ 11:12:58 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137952
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137966
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
doe je best
  maandag 6 januari 2014 @ 11:14:01 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137981
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

doe je best
Bedankt voor je support.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137993
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bedankt voor je support.
zo ben ik wel
pi_135138024
much post
very nolife
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 11:16:24 #143
395284 tetouaribo
expectations
pi_135138048
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel als je profilering heel ruim ziet
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 11:17:14 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138069
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
much post
very nolife
wow
Wat kom je stoer doen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135138281
De ontwikkeling van een embryo:


quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Nouja, anderen kunnen natuurlijk ooki invloed uitoefenen op jouw profilering.
pi_135138287
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Als je het slecht doet niet nee.
pi_135138654
MORTAXX VERDOMME
pi_135138668
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat kom je stoer doen?
Vechten?
pi_135138672
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:36 schreef Murdera het volgende:
MORTAXX VERDOMME
whut?
  maandag 6 januari 2014 @ 11:42:10 #150
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138813
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Vechten?
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')