abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 09:50:32 #126
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136158
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart. :')
Had ik nooit last van, verlies nooit :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136190
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:53:11 #128
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135136213
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135136220
quote:
5s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet, en imago is wat anderen van je denken.
pi_135136236
Ja, zie je wel, ik houd van jullie.
pi_135136333
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng :')
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben... :@

Speel jij ook iets dan?
Dat is al best lang inderdaad :o. Klinkt goed allemaal, en ja conservatorium zou ik ook niet snel gaan doen (als ik er überhaupt heen zou mogen :')).

Nee, niet echt. Heel klein beetje piano wat ik mezelf heb 'geleerd' destijds toen ik nog muziek op de computer maakte :'). Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor blabla.
pi_135136857
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
echt he ik ren dadelijk die winkel in en roep take my money!
pi_135137295
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
Imago is het gevolg van profilering :)
  maandag 6 januari 2014 @ 10:49:53 #134
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137398
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Die neus van Teodora Todorovic :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:52:23 #135
395284 tetouaribo
expectations
pi_135137469
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Imago is het gevolg van profilering :)
Niet altijd.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 10:56:40 #136
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135137561
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Heel mooi dat jij er trots op bent ( :') :'( ) maar zou je eens kunnen kappen met mijn shit posten? ik ben er niet trots op namelijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135137708
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Wel als je profilering heel ruim ziet
  maandag 6 januari 2014 @ 11:12:58 #138
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137952
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137966
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
doe je best
  maandag 6 januari 2014 @ 11:14:01 #140
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135137981
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]

doe je best
Bedankt voor je support.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135137993
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bedankt voor je support.
zo ben ik wel
pi_135138024
much post
very nolife
wow
  maandag 6 januari 2014 @ 11:16:24 #143
395284 tetouaribo
expectations
pi_135138048
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wel als je profilering heel ruim ziet
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 6 januari 2014 @ 11:17:14 #144
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138069
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
much post
very nolife
wow
Wat kom je stoer doen?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135138281
De ontwikkeling van een embryo:


quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Nouja, anderen kunnen natuurlijk ooki invloed uitoefenen op jouw profilering.
pi_135138287
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:52 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Niet altijd.
Als je het slecht doet niet nee.
pi_135138654
MORTAXX VERDOMME
pi_135138668
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat kom je stoer doen?
Vechten?
pi_135138672
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:36 schreef Murdera het volgende:
MORTAXX VERDOMME
whut?
  maandag 6 januari 2014 @ 11:42:10 #150
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135138813
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Vechten?
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')