Had ik nooit last van, verlies nooitquote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart.
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is profilering hetzelfde als imago? Nee toch? Het is maandagmorgen, kan niet helder denken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Profilering is hoe je je zelf neerzet, en imago is wat anderen van je denken.
Dat is al best lang inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 09:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Speel sinds m'n 9e, dus al best lang. Het is vooral een hobby, wil gewoon lekker op amateurniveau blijven spelen. Vroeger wel aan gedacht om conservatorium te doen, maar dat was me denk ik tegen gaan zitten en dan moet je echt uitblinken wil je iets bereiken. Vooral in Nederland lastig om aan werk te komen.
Mja is meestal toch wel moeilijk ja en moet ook binnen het repertoire passen. Je moet het echt goed uitvoeren dan en is eng![]()
Misschien in 2015 als we een gala voor jubileum hebben...
Speel jij ook iets dan?
Imago is het gevolg van profileringquote:Op maandag 6 januari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Profilering is hoe je je zelf neerzet toch? en imago is wat anderen van je denken?
Die neus van Teodora Todorovicquote:
Heel mooi dat jij er trots op bent (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
doe je bestquote:Op maandag 6 januari 2014 11:12 schreef Chloroform het volgende:
Wow, 3774 maar. Dat kan de komende maanden best omhoog.
Bedankt voor je support.quote:
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je profilering heel ruim ziet
Wat kom je stoer doen?quote:
Nouja, anderen kunnen natuurlijk ooki invloed uitoefenen op jouw profilering.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als je aan neemt hoe mensen zich profileren. Te druk.
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |