abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135069184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
:')

Zat een een topic in R&P te lezen (hint Vogeltjesdans) en nu is R&P best serieus vergeleken met KLB maar daar zaten ze TS hele tijd uit te schelden of belachelijk te maken.
Vaak weet je dat het onzekere of gefrustreerde toetsenbordhelden zijn van binnen die iets moeten compenseren.

Nu is het ook vaak zo dat dit in KLB gebeurt, begrijp me niet verkeerd een grapje is leuk maar iemand online uitschelden is kansloos. :')
Ook zie ik hier vaak users rondlopen die een grote mond hebben en doen alsof ze de wereld hebben gemaakt maar in RL of op meets je niet eens durven aan te kijken.

Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich) maar rete irritant met het afkraken van alles.

Klacht: Irritante mensen.
Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
pi_135069209
Kutwicked.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:40:44 #3
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069221
Dit is beter. Hier verder.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:00 #4
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069236
Dankje Hoink, duurde wat lang.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
Deel 2 zo guys?
NEEM IS WAT MOEITE MAN MET JE PAUPERTOPIC
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:01 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nouja, ik kan je nog herinneren uit dat Duitsland topic.
Er zijn veel Duitsland topics geweest sorry.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135069243
Waarom deel 2? :')
pi_135069245
Als ik het goed begrijp staat er dus een afspraak om elkaar de hersenen in te beuken op de KLB meet?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135069254
En zo marcheren we deel 2 alweer binnen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:27 #9
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069261
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef eend112 het volgende:
Als ik het goed begrijp staat er dus een afspraak om elkaar de hersenen in te beuken op de KLB meet?
Mensen die naar KLB-meets gaan :')
pi_135069267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:

Die is Blondje_2.rar aan het inpakken. Morgen in je DM!
Ik werd al niet erg warm van deel 1 ;(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:45 #12
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069271
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mensen die naar KLB-meets gaan :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:48 #13
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Eens met bewering.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:50 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_135069275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:56 #16
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069281
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik werd al niet erg warm van deel 1 ;(
Ik wel :@
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:06 #17
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069289
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mensen die naar KLB-meets gaan :')
Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.
pi_135069291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
graag op anoniem
pi_135069293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef chroestjov het volgende:
En zo marcheren we deel 2 alweer binnen.
pi_135069296
TS :')
Hoogachtend
pi_135069299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik wel :@
Going hard?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:35 #22
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069308
quote:
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:50 #23
395200 deadprez
One more rail
pi_135069323
quote:
Jij :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069324
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.
Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
pi_135069328
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.
Wat deed ie dan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:01 #26
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069331
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

:')
:')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:03 #27
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069333
quote:
Als je hoink bedoeld > :')
En altijd het laatste woord.
pi_135069338
quote:
:')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:12 #29
395200 deadprez
One more rail
pi_135069341
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
lees maar terug in de fb
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069345
quote:
Als je doelt op de originele TS, heb je gelijk.
pi_135069365
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
Ik liep een beetje te kutte en toen ging die schelden. Ik kon er eigenlijk wel om lachen.
pi_135069368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:44:17 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069391
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:44:18 #34
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
Moet je even naar Feedback gaan en dan op de laatste pagina van het vorige topic in de reeks beginnen. (gisteravond zat het topic gelijk vol)
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069399
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
pi_135069416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:

Ik wel :@
Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen :D
pi_135069424
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
Noem dan in ieder geval het geslacht van Bad Snoopy.
pi_135069434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
Jij en gespierd?ahahahahaha :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:45:21 #39
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069441
Zijn er nog naaktpics van foksters gelekt? Ik verveel me namelijk
pi_135069451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
pi_135069453
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:45:56 #42
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen :D
*O* Doe gelijk een picca van jezelf c_/
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:46:13 #43
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069464
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:46:17 #44
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069467
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
Dan heb je verkeerd gekeken.
pi_135069484
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
Haha ze heeft jou niet gesatisfied, dus nu ben je jelly en ga je negatief doen.
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
pi_135069485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd gekeken.
Pics van je 'gespierde' lichaam dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:00 #47
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069488
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:07 #48
395200 deadprez
One more rail
pi_135069493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Ja boeie, badsnoopy is gebanned en kan zich nu niet meer verdedigen. laat het gewoon :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
zielig die reacties :')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:24 #50
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Volgende week zaterdag om 15:00 weer toch?
En altijd het laatste woord.
pi_135069515
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd gekeken.
Even naar je whatsapp profielfoto gekeken, zelfs met mijn spleetogen heb je ecto armen
pi_135069517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
pi_135069543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
pi_135069554
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:48:39 #55
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069562
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
En terecht. Dit ging dan ook te ver.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Sterkte man.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:49:39 #57
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
_O- :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:03 #58
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069611
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:18 #59
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069620
Een rel? Hier? Wat kansloos.
pi_135069624
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
pi_135069633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Arme oma ;(
pi_135069637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135069649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
-O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:13 #64
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
Kan je eerst even deze face van je posten: :')
En altijd het laatste woord.
pi_135069654
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sterkte man.
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
pi_135069664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
3 jaar kickboks ervaring wowieowowo pas op :P
doe je al wedstrijden?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135069666
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh :)
pi_135069679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:57 #69
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069685
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekent dat het nu echt oorlog is.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:13 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_135069697
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069706
RELLEN!!!
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:33 #72
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069712
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
En altijd het laatste woord.
pi_135069715
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik pak de gewerenkist wel weer.
pi_135069716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik snap 'm niet :')
pi_135069724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
haha hommo
pi_135069731
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Die komt straks wel :P
pi_135069739
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:06 #78
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
pi_135069746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:20 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_135069753
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die komt straks wel :P
ait
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:27 #81
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Goede poging :P :D
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:36 #82
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069770
Wauw wat een chaos sta je even Teriyaki te koken gebeurt dit allemaal. Ik ga lekker eten smakelijk en zo.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:50 #83
395200 deadprez
One more rail
pi_135069784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:51 #84
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069785
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

haha hommo
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef KingRoland het volgende:

[..]

WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
BEN IK NIET. Maar ik lach wel de billen uit mijn broek nu
En altijd het laatste woord.
pi_135069808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:32 #86
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069814
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
idd, valt me tegen van Rodawa..
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:38 #88
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069820
TLC _O- _O- _O- _O- _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:41 #89
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069822
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen :')
Kan hij wel.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:04 #90
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef KingRoland het volgende:

[..]

idd, valt me tegen van Rodawa..
Van jouw UI geniet ik ook altijd.
pi_135069845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is :)
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:31 #92
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069851
Ik vind mijn UI het leukst.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Daarom. En nee, heb het nergens over.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 16:55:50 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:56 #94
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069875
quote:
Eerder dit:

pi_135069888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Zoals deze?

0_2421.gif1623037Do0G4kUn.gif

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

sneek.gifsnake.gif

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
pi_135069890
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh :)
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
pi_135069908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

-O-
Dat is wat het dragen van het blauw met een persoon doet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135069909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan hij wel.
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:56:34 #99
395200 deadprez
One more rail
pi_135069914
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
Dat is wel sneu dan, aangezien hij zich zelf ook nonstop als een mongool gedraagt. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:07 #100
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan hij wel.
Ok we weten genoeg :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:12 #101
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135069943
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Van jouw UI geniet ik ook altijd.
Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
graag op anoniem
pi_135069946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Daarom. En nee, heb het nergens over.
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:19 #103
395200 deadprez
One more rail
pi_135069949
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
Dit inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:30 #104
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
DAT ZIJN VOSSEN
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:34 #105
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069961
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
c_/
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:47 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
pi_135069992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?

Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.

En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 16:59:31 ]
pi_135069993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:

Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:15 #109
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069997
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
pi_135069998
quote:
Barnes :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:20 #111
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135069999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
_O- Deze post lijst ik in!
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:40 #112
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070016
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
Poetin is wel een eindbaas _O_
graag op anoniem
pi_135070026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
Die komt ook wel terug, maar ik neem nu gewoon heel lang deze slang totdat men weet dat ik altijd een slang in mijn UI heb. Veel mensen zagen niet dat die eerste UI een ratelslang is.
pi_135070032
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Ik vind slangen ook niet cool ;( Doe iets er tussen in dan?
pi_135070042
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
Inderdaad. Maar dat mag niet! :(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:18 #116
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070043
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Barnes :')
Die scheids is dan ook Mortaxx of Frank :D
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Je bent wel lief he.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:25 #118
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070053
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:53 #119
395200 deadprez
One more rail
pi_135070077
mijn ui is toch het coolste
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:01 #120
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Poetin is wel een eindbaas _O_
Hangt er een beetje vanaf. Voor sommige Russen wel. Voor de Westers ingestelde zeurkousen niet. Veel Russen boeit het eigenlijk niet zoveel, zolang ze maar geld kunnen verdienen.
pi_135070087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

_O- Deze post lijst ik in!
:@ Ik ga je nu uit dank vunzige dingen DM'en zoals die vieze oude meneren op het internet ook altijd doen.

quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind slangen ook niet cool ;( Doe iets er tussen in dan?
Ik moet de eerste slang met tieten nog tegenkomen.
pi_135070094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:16 #123
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070096
Kunnen jullie heel even stoppen met discussiëren? 2 minuutjes maar, 2 hele kleine minuutjes!!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Herkenbare klacht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070112
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.

Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070121
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Je bent wel lief he.
Dat zegt mijn vriendin ook altijd.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:58 #127
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070130
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:08 #128
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070137
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:12 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
Misschien kan Rodawa je wel helpen, die heeft meestal de echte kwaliteits UI's
graag op anoniem
pi_135070141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Herkenbare klacht.
Lekker wijf ben je.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:57 #131
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Lekker wijf ben je.
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070172
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
mijn ui is toch het coolste
Nee :')
pi_135070179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat mag niet! :(
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:02:18 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_135070185
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee :')
wel jonge
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
Een zij met haar op haar kin?
pi_135070196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
De daarom slaat op dat jij haar nog nooit gezien hebt, dus je bent niet gesatisfied door haar. Niks meer, niets minder. :')

Ik heb duidelijk een gevoelige snaar geraakt :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:02:58 #137
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070209
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Een zij met haar op haar kin?
Kan je gvd nagaan... _O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:05 #138
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070217
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
mijn ui is toch het coolste
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:18 #139
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:20 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_135070228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:24 #141
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070232
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.

Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Welke pizza heb je gekozen? Ik denk dat jij een Hawai-persoontje bent.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?

Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS. _O-

[..]

Dit soort shit interesseert me normaal niks, maar dit slaat toch alles. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:48 #143
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070246
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

;(
Ik had die bijdehand :@
graag op anoniem
pi_135070252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:02 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Zaktabak het volgende:
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
graag op anoniem
pi_135070271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070272
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor :P
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch, in de zin dat vogeltjesdans daar niet van gediend is.
pi_135070276
Waargaat ditover
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135070291
xxxxx :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:40 #150
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070294
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
Vanwege paar notes die toch wel opmerkelijk waren te noemen. Ging dan ook heel ver, maar is niet bedoeld om te bespreken op het forum hier.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:41 #151
395200 deadprez
One more rail
pi_135070295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
niks te zien hier, move along.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070297
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gast, ranzig!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:01 #154
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070306
Mortaxx is hier, nou jongens. het was leuk geweest, ik ben weg.
graag op anoniem
pi_135070312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Heb je deze relkloon ook weer :')
pi_135070320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:17 #157
395200 deadprez
One more rail
pi_135070321
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heb je deze relkloon ook weer :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070325
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
Zeg BadSnoopy eens dat hij normaal moet doen en rap een beetje. Het is en blijft natuurlijk internet, maar dit gaat alle boekjes te buiten...

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Één na laatste is zelfs doodsbedreiging in zekere mate. Kansloos.
Wat bezielt zo iemand?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:27 #159
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:31 #160
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070333
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:39 #161
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
Zaterdagmiddag reltopic.. met lieve discusssies, leuke UI´s en grappige Gifjes.
En altijd het laatste woord.
pi_135070344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
Heb jij toevallig je Fok! mailaccount gelinkt aan je echte mailaccount?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:53 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_135070349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat bezielt zo iemand?
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:06:28 #164
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

graag op anoniem
pi_135070382
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
pi_135070385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
Is Roadtrip dan de poep? >:)
pi_135070388
Mortaxx heeft dit topic dood laten bloeden.
pi_135070395
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:00 #169
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

[ afbeelding ]
No shame, ik krijg toch nooit notes.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:09 #170
395200 deadprez
One more rail
pi_135070417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Wat loop je hier bans te bespreken dan, dat mag heul niet jongen.
pi_135070431
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen. :')
Ik wil gewoon graag toch een beetje inhoudelijk lullen dan met one-liners strooien. Herinneringen ophalen enzo.
pi_135070436
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
pi_135070444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070445
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
pi_135070446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
pi_135070447
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Lekker wijf ben je.
thx babe
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:58 #178
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
xxxxx :W
Schijnheil
pi_135070461
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Stuur ze ff door dan stap ik zo in mijn waggie.
pi_135070470
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
Inderdaad, zo goed type ik niet onder flinke invloed, niet op telefoon en niet op toetsenbord.

Moet je wel ervaren voor zijn.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:19 #181
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O- _O_ _O_
En altijd het laatste woord.
pi_135070473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Zwak excuus vind ik dat, dat gedrag kan je niet goed praten of ergens anders op afstuiven vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 17:09:06 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:27 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_135070477
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
Sommige mensen hendelen hun drank gewoon niet zo goed, dat heeft mij ook al een paar bans opgeleverd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Not again this shit :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:32 #185
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Verdomme _O-
pi_135070489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Waar was dit voor nodig?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:46 #187
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
_O- _O- _O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:51 #188
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Wat. De. Fuck

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135070498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
:')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:53 #190
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070500
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waar was dit voor nodig?
Jij :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:10 #191
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070513
O ja ik was weer terug dus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:11 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_135070514
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zwak excuus vind ik dat.
Is het ook, ik probeer alleen maar een reden te vinden voor dat achterlijke gedrag.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070517
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waar was dit voor nodig?
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:18 #194
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070519
Dit topic _O_
En altijd het laatste woord.
pi_135070522
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:

Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:33 #196
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070534
Komt er een deel 3? Wie zal het weten.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:49 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070541
Kan iemand even het KLB-rel topic aanmaken? Mag dit? ^O^ Ik geniet hiervan
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:49 #198
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070544
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
Doe is aardig tegen lieve users :'(
pi_135070552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
En helemaal niks mis met jouw foto 8-)
pi_135070556
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:06 #201
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
pi_135070567
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Doe is aardig tegen lieve users :'(
Is :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:20 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_135070570
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Nóg een kloon, ja?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:21 #204
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070572
Dit topic is zo verslavend, maar als ik besluit om weg te gaan heb ik zo een gevoel...

graag op anoniem
pi_135070574
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Geforceerde horney blik. :') Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:33 #206
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070579
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
pi_135070582
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.

Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
pi_135070589
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Nóg een?
pi_135070596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:05 #210
395200 deadprez
One more rail
pi_135070607
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nóg een?
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nóg een kloon, ja?
ik was eerder a sahbi
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070610
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geforceerde horney blik. :') Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Stromen ja, hihaho.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:23 #212
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070626
DEEL 3 DEEL 3
En altijd het laatste woord.
pi_135070627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef chroestjov het volgende:
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.
Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:33 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070632
DEEL 3 JONGENS
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:40 #215
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Things get strange in here.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
pi_135070652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070657
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:30 #219
395200 deadprez
One more rail
pi_135070673
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:32 #220
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070676
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
Als ik geen pics heb en jij ook niet dan heeft dan geen nut nietwaar
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:33 #221
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070678
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
En altijd het laatste woord.
pi_135070687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.

Jammer altijd wil je ragen op FOK! besef je je dat je zelf ook niet bepaald save bent omdat je ook nogal wat persoonlijke informatie heb losgelaten en moet je je dus gedeisd houden. :(
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:43 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070688
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
graag op anoniem
pi_135070691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt :7
pi_135070694
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

ik was eerder a sahbi
Nu moet ik huilen. Bedankt.

:'( :'( :'( :'(
pi_135070700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Dit is dus echt niet chill he makker.
pi_135070703
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Uiteraard kerel.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:15 #228
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is dus echt niet chill he makker.
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:16 #229
395200 deadprez
One more rail
pi_135070713
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nu moet ik huilen. Bedankt.

:'( :'( :'( :'(
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070721
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:38 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070729
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
zeg wollah
graag op anoniem
pi_135070736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
Yoghurt, dat staat er toch.
pi_135070738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is dus echt niet chill he makker.
Mee eens, ik laat schoonmaakster Rita komen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:48 #234
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070742
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter ^O^
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:51 #235
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070744
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt :7
Dat is de makkelijke methode :z
pi_135070752
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.

Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.

Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

zeg wollah
wollah
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:08 #238
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070759
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter ^O^
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:38 #240
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Jij klootzak! Niet aardig!
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:51 #241
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070790
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
Ik zal eens spontaan komen
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:57 #242
395200 deadprez
One more rail
pi_135070794
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.

Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
franke berin, ja¿
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:01 #243
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070797
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:07 #244
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070802
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
franke berin
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070810
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
Tja iedereen trapt vroeg of laat in de val.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070811
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik zal eens spontaan komen
Als je het maar niet in mijn gezicht doet, vind ik het best.
pi_135070822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:29 #249
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

:')
pi_135070844
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

franke berin, ja¿
Ik typ het vanaf een iPad. Wat een bagger ding.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070851
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent. :')
Inderdaad.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:59 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070863
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
En dan moeten wij het doen met die kuttopics ;( dit topic is veel leuker als natuurlijk bijna iedereen uit deel 1 en dit deel er vaak bij zijn dan.
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:16:25 #253
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070883
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
In mijn ogen ben je gewoon die kerel uit de telfort reclame,
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:16:42 #254
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070891
Mijn reactie nu.

graag op anoniem
pi_135070901
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

En dan moeten wij het doen met die kuttopics ;( dit topic is veel leuker als natuurlijk bijna iedereen uit deel 1 en dit deel er vaak bij zijn dan.
Klopt wel, ja. Maar KLB-sc is al voor een ander type users.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:10 #257
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070913
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Jij moet nu echt TLC kijken. serieus!!
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:21 #258
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_135070918
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij en gespierd?ahahahahaha :')
Jammer dat je bezet bent, A-J. Ik had je wel gewild.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_135070927
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Jouw gevoel voor humor is gejat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:51 #260
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070944
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Shit, nu kan ik een nieuwe boxer aan gaan trekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.
Dat is ook wel weer zo, beschouw de rekening maar als betaald.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070964
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Jouw gevoel voor humor is gejat.
Nou nou, niet het randje opzoeken Guus.
pi_135070971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Behalve ik, ik sta boven iedereen hier.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:18:31 #264
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_135070972
pi_135070982
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik zal eens spontaan komen
Niet ook op mijn foto zoals Rodawa pls :(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:18:45 #266
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070990
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Mijn reactie nu.

[ afbeelding ]
_O-

Zo zie ik iedereen:

pi_135070994
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Dat weet ik.
pi_135070995
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:07 #269
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135071003
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Je escorthoer belde, je hebt je humor nog op de wallen laten liggen.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135071012
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.
:O Niemand gelooft je, dus bespaar je de moeite.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:37 #271
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071019
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:42 #272
395200 deadprez
One more rail
pi_135071022
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Dat heb ik sowieso iedere dag.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071030
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Ik heb die ontvangen en nooit doorgestuurd O+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:55 #274
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071036
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niet ook op mijn foto zoals Rodawa pls :(
*O*
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:06 #275
395200 deadprez
One more rail
pi_135071042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:29 #277
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071061
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Spongeboss?
En altijd het laatste woord.
pi_135071065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weer :7
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:38 #279
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071071
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man man
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:45 #280
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135071074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
FritsFlits, Mexicanobakker en Dagoduck hebben dagelijkse post counts van 2500 posts per dag behaald de laatste dagen van 2013, dus niets is onmogelijk.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:45 #281
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:48 #282
395200 deadprez
One more rail
pi_135071081
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Spongeboss?
nee
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_135071085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
FritsFlits gemist?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:08 #285
395200 deadprez
One more rail
pi_135071095
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man man
wut :') dat is echt gestoord
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071097
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Je hebt ook wel eens een foto van jezelf in een topic geplaatst.
pi_135071108
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
In 2013 precies 100.000
pi_135071118
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:

[..]

Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.

Jammer altijd wil je ragen op FOK! besef je je dat je zelf ook niet bepaald save bent omdat je ook nogal wat persoonlijke informatie heb losgelaten en moet je je dus gedeisd houden. :(
Ik heb nooit een foto van mezelf op het forum gepost. Zo stom ben ik niet. Ik draag inderdaad een bril, maar om even zeker te zijn dat het om dezelfde foto gaat mag je hem eventjes beschrijven.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik naar JOUW (lees Meloewa ooit een foto in paniek heb gestuurd).
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:28 #289
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee
Die doet ook aardig zijn best _O- 700 posts in 2 dagen
En altijd het laatste woord.
pi_135071130
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weer :7
Noem namen dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:45 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Die doet ook aardig zijn best _O- 700 posts in 2 dagen
Wtf :D
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:06 #292
395200 deadprez
One more rail
pi_135071154
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071173
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Nerdje
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:44 #294
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071183
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Maar kwaliteit ho maar
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:45 #295
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071185
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
:')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:47 #296
395200 deadprez
One more rail
pi_135071186
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nerdje
sowieso
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:50 #297
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071189
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Wees er maar trots op :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:55 #298
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071192
DEEL 3 JAAAAAA
graag op anoniem
pi_135071196
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Vroeger had ik hierbij gestaan.
pi_135071197
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:23:05 #301
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071205
lapo
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')