Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
Zat een een topic in R&P te lezen (hint Vogeltjesdans) en nu is R&P best serieus vergeleken met KLB maar daar zaten ze TS hele tijd uit te schelden of belachelijk te maken.
Vaak weet je dat het onzekere of gefrustreerde toetsenbordhelden zijn van binnen die iets moeten compenseren.
Nu is het ook vaak zo dat dit in KLB gebeurt, begrijp me niet verkeerd een grapje is leuk maar iemand online uitschelden is kansloos.
Ook zie ik hier vaak users rondlopen die een grote mond hebben en doen alsof ze de wereld hebben gemaakt maar in RL of op meets je niet eens durven aan te kijken.
Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich) maar rete irritant met het afkraken van alles.
Klacht: Irritante mensen.
NEEM IS WAT MOEITE MAN MET JE PAUPERTOPICquote:
Er zijn veel Duitsland topics geweest sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nouja, ik kan je nog herinneren uit dat Duitsland topic.
Mensen die naar KLB-meets gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef eend112 het volgende:
Als ik het goed begrijp staat er dus een afspraak om elkaar de hersenen in te beuken op de KLB meet?
Ik werd al niet erg warm van deel 1quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:
Die is Blondje_2.rar aan het inpakken. Morgen in je DM!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die naar KLB-meets gaan
Eens met bewering.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Ik welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werd al niet erg warm van deel 1
Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die naar KLB-meets gaan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef chroestjov het volgende:
En zo marcheren we deel 2 alweer binnen.
quote:
Jijquote:
Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.
Wat deed ie danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.
lees maar terug in de fbquote:
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Projectie!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
Moet je even naar Feedback gaan en dan op de laatste pagina van het vorige topic in de reeks beginnen. (gisteravond zat het topic gelijk vol)quote:
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
Noem dan in ieder geval het geslacht van Bad Snoopy.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
Jij en gespierd?ahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar?
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen
Dan heb je verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
Haha ze heeft jou niet gesatisfied, dus nu ben je jelly en ga je negatief doen.
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
Ja boeie, badsnoopy is gebanned en kan zich nu niet meer verdedigen. laat het gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
zielig die reactiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Volgende week zaterdag om 15:00 weer toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
En terecht. Dit ging dan ook te ver.quote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
Arme omaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
Kan je eerst even deze face van je posten:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.quote:
3 jaar kickboks ervaring wowieowowo pas opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.
Ik pak de gewerenkist wel weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Die komt straks welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.
aitquote:
Goede pogingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?
Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reactiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?
Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
quote:
BEN IK NIET. Maar ik lach wel de billen uit mijn broek nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
idd, valt me tegen van Rodawa..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Kan hij wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen
Van jouw UI geniet ik ook altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd, valt me tegen van Rodawa..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Daarom. En nee, heb het nergens over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Zoals deze?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh
Dat is wat het dragen van het blauw met een persoon doet.quote:
Dat is wel sneu dan, aangezien hij zich zelf ook nonstop als een mongool gedraagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.
Ok we weten genoegquote:
Thanks, van jouwe ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Van jouw UI geniet ik ook altijd.
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. En nee, heb het nergens over.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè?
DAT ZIJN VOSSENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks, van jouwe ookik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè?
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.
En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks, van jouwe ookik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Poetin is wel een eindbaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
Die komt ook wel terug, maar ik neem nu gewoon heel lang deze slang totdat men weet dat ik altijd een slang in mijn UI heb. Veel mensen zagen niet dat die eerste UI een ratelslang is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
Ik vind slangen ook niet coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
Inderdaad. Maar dat mag niet!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
Die scheids is dan ook Mortaxx of Frankquote:
Je bent wel lief he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Hangt er een beetje vanaf. Voor sommige Russen wel. Voor de Westers ingestelde zeurkousen niet. Veel Russen boeit het eigenlijk niet zoveel, zolang ze maar geld kunnen verdienen.quote:
quote:
Ik moet de eerste slang met tieten nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind slangen ook niet coolDoe iets er tussen in dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
Herkenbare klacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.quote:
Misschien kan Rodawa je wel helpen, die heeft meestal de echte kwaliteits UI'squote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
quote:
wel jongequote:
Een zij met haar op haar kin?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
De daarom slaat op dat jij haar nog nooit gezien hebt, dus je bent niet gesatisfied door haar. Niks meer, niets minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
quote:
Welke pizza heb je gekozen? Ik denk dat jij een Hawai-persoontje bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.
Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Dit soort shit interesseert me normaal niks, maar dit slaat toch alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?
Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS.
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Zaktabak het volgende:
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch, in de zin dat vogeltjesdans daar niet van gediend is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor
Vanwege paar notes die toch wel opmerkelijk waren te noemen. Ging dan ook heel ver, maar is niet bedoeld om te bespreken op het forum hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
niks te zien hier, move along.quote:
Heb je deze relkloon ook weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
quote:
Wat bezielt zo iemand?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
Zeg BadSnoopy eens dat hij normaal moet doen en rap een beetje. Het is en blijft natuurlijk internet, maar dit gaat alle boekjes te buiten...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Één na laatste is zelfs doodsbedreiging in zekere mate. Kansloos.
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag reltopic.. met lieve discusssies, leuke UI´s en grappige Gifjes.quote:
Heb jij toevallig je Fok! mailaccount gelinkt aan je echte mailaccount?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.quote:
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Is Roadtrip dan de poep?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
No shame, ik krijg toch nooit notes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Wat loop je hier bans te bespreken dan, dat mag heul niet jongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Ik wil gewoon graag toch een beetje inhoudelijk lullen dan met one-liners strooien. Herinneringen ophalen enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
thx babequote:
Stuur ze ff door dan stap ik zo in mijn waggie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Inderdaad, zo goed type ik niet onder flinke invloed, niet op telefoon en niet op toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Zwak excuus vind ik dat, dat gedrag kan je niet goed praten of ergens anders op afstuiven vind ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Sommige mensen hendelen hun drank gewoon niet zo goed, dat heeft mij ook al een paar bans opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Not again this shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Waar was dit voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
graag op anoniem
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Wat. De. FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik probeer alleen maar een reden te vinden voor dat achterlijke gedrag.quote:
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.quote:
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Doe is aardig tegen lieve usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
En helemaal niks mis met jouw fotoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
Of ik maak gewoon een kloon aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
Gewoon likken toch, 5-seconden regel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
Nóg een kloon, ja?quote:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Geforceerde horney blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
quote:
ik was eerder a sahbiquote:
Stromen ja, hihaho.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geforceerde horney blik.Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef chroestjov het volgende:
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Things get strange in here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik heb ook geen pics.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Als ik geen pics heb en jij ook niet dan heeft dan geen nut nietwaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
[..]
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Dit is dus echt niet chill he makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard kerel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet chill he makker.
quote:
zeg wollahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
Yoghurt, dat staat er toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
Mee eens, ik laat schoonmaakster Rita komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet chill he makker.
Dat is de makkelijke methodequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.
Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter
Jij klootzak! Niet aardig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Ik zal eens spontaan komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
franke berin, ja¿quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe
quote:
Tja iedereen trapt vroeg of laat in de val.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze?
Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze?
Ik typ het vanaf een iPad. Wat een bagger ding.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent.
En dan moeten wij het doen met die kuttopicsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
In mijn ogen ben je gewoon die kerel uit de telfort reclame,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Je internet verkeer wordt afgetapt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Klopt wel, ja. Maar KLB-sc is al voor een ander type users.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dan moeten wij het doen met die kuttopicsdit topic is veel leuker als natuurlijk bijna iedereen uit deel 1 en dit deel er vaak bij zijn dan.
Jij moet nu echt TLC kijken. serieus!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Je internet verkeer wordt afgetapt.
Gr. Gr. De AIVD
Jammer dat je bezet bent, A-J. Ik had je wel gewild.quote:
Jouw gevoel voor humor is gejat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gr. Gr. De AIVD
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Shit, nu kan ik een nieuwe boxer aan gaan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook wel weer zo, beschouw de rekening maar als betaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Nou nou, niet het randje opzoeken Guus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor is gejat.
Behalve ik, ik sta boven iedereen hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
Gr. Gr. De AIVD
Je escorthoer belde, je hebt je humor nog op de wallen laten liggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gr. Gr. De AIVD
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.
Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Dat heb ik sowieso iedere dag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Ik heb die ontvangen en nooit doorgestuurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet ook op mijn foto zoals Rodawa pls
ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
Spongeboss?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar?
Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
FritsFlits, Mexicanobakker en Dagoduck hebben dagelijkse post counts van 2500 posts per dag behaald de laatste dagen van 2013, dus niets is onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
neequote:
FritsFlits gemist?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
wutquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man man
Je hebt ook wel eens een foto van jezelf in een topic geplaatst.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In 2013 precies 100.000quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb nooit een foto van mezelf op het forum gepost. Zo stom ben ik niet. Ik draag inderdaad een bril, maar om even zeker te zijn dat het om dezelfde foto gaat mag je hem eventjes beschrijven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.
Jammer altijd wil je ragen op FOK! besef je je dat je zelf ook niet bepaald save bent omdat je ook nogal wat persoonlijke informatie heb losgelaten en moet je je dus gedeisd houden.
Noem namen dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weer
Wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die doet ook aardig zijn best700 posts in 2 dagen
Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014
Nerdjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Maar kwaliteit ho maarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
sowiesoquote:
Wees er maar trots opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Vroeger had ik hierbij gestaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |