abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135069515
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd gekeken.
Even naar je whatsapp profielfoto gekeken, zelfs met mijn spleetogen heb je ecto armen
pi_135069517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
pi_135069543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
pi_135069554
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:48:39 #55
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069562
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
En terecht. Dit ging dan ook te ver.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Sterkte man.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:49:39 #57
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
_O- :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:03 #58
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069611
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:18 #59
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069620
Een rel? Hier? Wat kansloos.
pi_135069624
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
pi_135069633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Arme oma ;(
pi_135069637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135069649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
-O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:13 #64
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
Kan je eerst even deze face van je posten: :')
En altijd het laatste woord.
pi_135069654
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sterkte man.
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
pi_135069664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
3 jaar kickboks ervaring wowieowowo pas op :P
doe je al wedstrijden?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135069666
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh :)
pi_135069679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:57 #69
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069685
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekent dat het nu echt oorlog is.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:13 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_135069697
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069706
RELLEN!!!
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:33 #72
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069712
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
En altijd het laatste woord.
pi_135069715
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik pak de gewerenkist wel weer.
pi_135069716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik snap 'm niet :')
pi_135069724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
haha hommo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')