abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:01 #26
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069331
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

:')
:')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:03 #27
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069333
quote:
Als je hoink bedoeld > :')
En altijd het laatste woord.
pi_135069338
quote:
:')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:43:12 #29
395200 deadprez
One more rail
pi_135069341
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
lees maar terug in de fb
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069345
quote:
Als je doelt op de originele TS, heb je gelijk.
pi_135069365
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
Ik liep een beetje te kutte en toen ging die schelden. Ik kon er eigenlijk wel om lachen.
pi_135069368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:44:17 #33
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069391
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:44:18 #34
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069392
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat deed ie dan
Moet je even naar Feedback gaan en dan op de laatste pagina van het vorige topic in de reeks beginnen. (gisteravond zat het topic gelijk vol)
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069399
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
pi_135069416
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:

Ik wel :@
Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen :D
pi_135069424
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
Noem dan in ieder geval het geslacht van Bad Snoopy.
pi_135069434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
Jij en gespierd?ahahahahaha :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:45:21 #39
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069441
Zijn er nog naaktpics van foksters gelekt? Ik verveel me namelijk
pi_135069451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
pi_135069453
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:45:56 #42
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen :D
*O* Doe gelijk een picca van jezelf c_/
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:46:13 #43
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069464
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:46:17 #44
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069467
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
Dan heb je verkeerd gekeken.
pi_135069484
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
Haha ze heeft jou niet gesatisfied, dus nu ben je jelly en ga je negatief doen.
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
pi_135069485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd gekeken.
Pics van je 'gespierde' lichaam dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:00 #47
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069488
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:07 #48
395200 deadprez
One more rail
pi_135069493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Ja boeie, badsnoopy is gebanned en kan zich nu niet meer verdedigen. laat het gewoon :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
zielig die reacties :')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:47:24 #50
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Volgende week zaterdag om 15:00 weer toch?
En altijd het laatste woord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')