lees maar terug in de fbquote:
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Projectie!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
Moet je even naar Feedback gaan en dan op de laatste pagina van het vorige topic in de reeks beginnen. (gisteravond zat het topic gelijk vol)quote:
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samenvatting alsjeblieft voordat ik deze bewering bevestig of ontken?
Noem dan in ieder geval het geslacht van Bad Snoopy.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks samenvatting, gewoon kiezen en in de verdediging.
Jij en gespierd?ahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar?
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mocht ik de nieuwe rar onverhoopt toch in mijn DM aantreffen zal ik 'm naar je doorsturen
Dan heb je verkeerd gekeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gespierd noemt, maar jouw ecto-armpjes zijn niet gespierd.
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:32 schreef Chai het volgende:
Haha ze heeft jou niet gesatisfied, dus nu ben je jelly en ga je negatief doen.
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
Ja boeie, badsnoopy is gebanned en kan zich nu niet meer verdedigen. laat het gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
zielig die reactiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Volgende week zaterdag om 15:00 weer toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |