abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135069184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
:')

Zat een een topic in R&P te lezen (hint Vogeltjesdans) en nu is R&P best serieus vergeleken met KLB maar daar zaten ze TS hele tijd uit te schelden of belachelijk te maken.
Vaak weet je dat het onzekere of gefrustreerde toetsenbordhelden zijn van binnen die iets moeten compenseren.

Nu is het ook vaak zo dat dit in KLB gebeurt, begrijp me niet verkeerd een grapje is leuk maar iemand online uitschelden is kansloos. :')
Ook zie ik hier vaak users rondlopen die een grote mond hebben en doen alsof ze de wereld hebben gemaakt maar in RL of op meets je niet eens durven aan te kijken.

Voorbeeldje: Guus_Geluk7 een jochie van 16 die laatst in een topic toe gaf dat hij nog maagd is (geen probleem opzich) maar rete irritant met het afkraken van alles.

Klacht: Irritante mensen.
Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
pi_135069209
Kutwicked.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:40:44 #3
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069221
Dit is beter. Hier verder.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:00 #4
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069236
Dankje Hoink, duurde wat lang.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef wickedmen het volgende:
Deel 2 zo guys?
NEEM IS WAT MOEITE MAN MET JE PAUPERTOPIC
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:01 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:35 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nouja, ik kan je nog herinneren uit dat Duitsland topic.
Er zijn veel Duitsland topics geweest sorry.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135069243
Waarom deel 2? :')
pi_135069245
Als ik het goed begrijp staat er dus een afspraak om elkaar de hersenen in te beuken op de KLB meet?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135069254
En zo marcheren we deel 2 alweer binnen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:27 #9
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069261
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef eend112 het volgende:
Als ik het goed begrijp staat er dus een afspraak om elkaar de hersenen in te beuken op de KLB meet?
Mensen die naar KLB-meets gaan :')
pi_135069267
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:34 schreef Zaktabak het volgende:

Die is Blondje_2.rar aan het inpakken. Morgen in je DM!
Ik werd al niet erg warm van deel 1 ;(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:45 #12
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069271
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mensen die naar KLB-meets gaan :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:48 #13
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Eens met bewering.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:50 #14
395200 deadprez
One more rail
pi_135069275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:41:56 #16
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069281
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik werd al niet erg warm van deel 1 ;(
Ik wel :@
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:06 #17
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069289
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Mensen die naar KLB-meets gaan :')
Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.
pi_135069291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Zaktabak het volgende:
Bewering 1:
Bad Snoopy is een vuile nicht (zie actie's van gister avond)
graag op anoniem
pi_135069293
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef chroestjov het volgende:
En zo marcheren we deel 2 alweer binnen.
pi_135069296
TS :')
Hoogachtend
pi_135069299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik wel :@
Going hard?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:35 #22
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069308
quote:
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:42:50 #23
395200 deadprez
One more rail
pi_135069323
quote:
Jij :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069324
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:42 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mag jij dan wel van mama? Is wel laat.
Tja, ik ben geen ecto-ukkepup van 1.45m, ik red me wel.
pi_135069328
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

laat die kerel, hij kan er ook niets aan doen dat hij een mongool is.
Wat deed ie dan
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')