abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135069515
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dan heb je verkeerd gekeken.
Even naar je whatsapp profielfoto gekeken, zelfs met mijn spleetogen heb je ecto armen
pi_135069517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
pi_135069543
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
pi_135069554
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:48:39 #55
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069562
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
En terecht. Dit ging dan ook te ver.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069595
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Sterkte man.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:49:39 #57
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
_O- :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:03 #58
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135069611
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:50:18 #59
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069620
Een rel? Hier? Wat kansloos.
pi_135069624
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
pi_135069633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats. :r
Arme oma ;(
pi_135069637
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135069649
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
-O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:13 #64
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
Kan je eerst even deze face van je posten: :')
En altijd het laatste woord.
pi_135069654
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Sterkte man.
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
pi_135069664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar? :')
3 jaar kickboks ervaring wowieowowo pas op :P
doe je al wedstrijden?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135069666
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh :)
pi_135069679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:51:57 #69
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069685
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekent dat het nu echt oorlog is.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:13 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_135069697
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135069706
RELLEN!!!
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:52:33 #72
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069712
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
En altijd het laatste woord.
pi_135069715
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik pak de gewerenkist wel weer.
pi_135069716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik snap 'm niet :')
pi_135069724
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
haha hommo
pi_135069731
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Die komt straks wel :P
pi_135069739
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:06 #78
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee. :)
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
pi_135069746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
IEDEREEN NU TLC KIJKEN
WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:20 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_135069753
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Die komt straks wel :P
ait
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:27 #81
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Goede poging :P :D
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:36 #82
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069770
Wauw wat een chaos sta je even Teriyaki te koken gebeurt dit allemaal. Ik ga lekker eten smakelijk en zo.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:50 #83
395200 deadprez
One more rail
pi_135069784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:53:51 #84
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069785
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

haha hommo
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef KingRoland het volgende:

[..]

WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
BEN IK NIET. Maar ik lach wel de billen uit mijn broek nu
En altijd het laatste woord.
pi_135069808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?

Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:32 #86
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069814
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
idd, valt me tegen van Rodawa..
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:38 #88
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069820
TLC _O- _O- _O- _O- _O- _O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:54:41 #89
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135069822
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen :')
Kan hij wel.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:04 #90
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef KingRoland het volgende:

[..]

idd, valt me tegen van Rodawa..
Van jouw UI geniet ik ook altijd.
pi_135069845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is :)
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:31 #92
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069851
Ik vind mijn UI het leukst.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135069854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Daarom. En nee, heb het nergens over.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 16:55:50 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:55:56 #94
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069875
quote:
Eerder dit:

pi_135069888
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Zoals deze?

0_2421.gif1623037Do0G4kUn.gif

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

sneek.gifsnake.gif

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
pi_135069890
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh :)
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
pi_135069908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef KingRoland het volgende:

[..]

-O-
Dat is wat het dragen van het blauw met een persoon doet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135069909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan hij wel.
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:56:34 #99
395200 deadprez
One more rail
pi_135069914
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
Dat is wel sneu dan, aangezien hij zich zelf ook nonstop als een mongool gedraagt. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:07 #100
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Kan hij wel.
Ok we weten genoeg :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')