Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef Zaktabak het volgende:
Hier trouwens mijn bericht in FEEDBACK gisteravond, in reactie op BadSnoopy getier.
KLB / [KLB] Feedback
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik denk dat het inmiddels wel leuk is geweest. Frank, kom er maar in.
En terecht. Dit ging dan ook te ver.quote:
Sterkte man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
feyenoordfan92, alsjeblieft doe nu even niet alsof je wijzer bent dan de rest. Dit duurt hoogstens nog een uurtje en dan is alles weer vergeten. Effe ouderwets zaterdagmiddag rellen. Dat kan er wel vanaf.
Arme omaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een broodmongool, die BadSnoopy. De hele tijd op iedereen schelden. Mijn oma is overleden aan puistenkop, een beetje respect lijkt me dus wel op zijn plaats.
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, nu mag Frank wel even dit topic open laten. Dit soort discussie's horen er nu eenmaal ook bij.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mee eens, Frank is echt zo'n party pooper.
Kan je eerst even deze face van je posten:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
Gvd mijn chocomel is op, effe naar de winkel guys.
Lees wel weer bij.
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.quote:
3 jaar kickboks ervaring wowieowowo pas opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Projectie!
Wie is hier nou de ecto, ik de gespierde kickbokser met 3 jaar ervaring of een snotebelletje van 16 jaar?
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:50 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit begint toch saai te worden? Bijna alles wat hier voorbij komt, weet ik al. Behalve een stel newbies die zich willen profileren om een plaats te bemachtigen in de hiërarchie van deze kneuzenbende.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.
Ik pak de gewerenkist wel weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Zaktabak het volgende:
Jongens, U2 is op de radio. Dat betekend dat het nu echt oorlog is.
Die komt straks welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:52 schreef deadprez het volgende:
Waar is smack eigenlijk¿ heb hem al een paar dagen niet zien posten volgens mij
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar als je goed leest was het mijn oma die eraan is overleden. Ik zit er gelukkig dus niet mee.
aitquote:
Goede pogingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?
Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reactiesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?
Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
quote:
BEN IK NIET. Maar ik lach wel de billen uit mijn broek nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIST NIET DAT JIJ HOMMO WAS JONGUH
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Maar om even on-topic te gaan: is het niet meer dan terecht dat vogeltjesdans, (ondanks dat dit voorval in R&P wordt gepost) hierover een gigantische backfire krijgt, gezien zijn gebluf over zijn vrouwenkennis hier in KLB?
Je bouwt toch een persoonlijkheid op en uiteindelijk wordt je daar op afgerekend. Bij een ander gebeurd dit weer niet. Wat je zaait zul je oogsten zullen we maar zeggen.
idd, valt me tegen van Rodawa..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Kan hij wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga dat topic maar eens even lezen denk ik. Wat Vogeltjesdans betreft, die kan echt geen vrouw krijgen, dat weet toch iedereen
Van jouw UI geniet ik ook altijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd, valt me tegen van Rodawa..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef deadprez het volgende:
Alsof vogeltjesdans sowieso een neuk geeft om die reacties
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Daarom. En nee, heb het nergens over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb haar nog nooit gezien. Buiten die laffe aandachtshoer fotootjes dan.
Heb jij het toevallig hierover: ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Zoals deze?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens zo'n rare UI? Ik vond het veel fijner toen je gewoon nog leuke dames had.
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gewoon een ander topic aanklikken als je er last van hebt joh
Dat is wat het dragen van het blauw met een persoon doet.quote:
Dat is wel sneu dan, aangezien hij zich zelf ook nonstop als een mongool gedraagt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.
Ok we weten genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |