quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ze was dronken en kwam er naderhand achter hoe lelijk je eigenlijk bent.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ze was dronken en kwam er naderhand achter hoe lelijk je eigenlijk bent.
Ik denk dat ze jou niet leuk (genoeg) vindt. Eigenlijk zoals ze zelf zegt: geen interesse. Jammer, op naar de volgende.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er is zelfs een kleine kans dat ik haar vanavond weer zie
Je hebt het moment verkloot. Op dat moment wilde ze wel omdat ze in een rebound of zo zat. Nu is ze weer samen met die kerel en wilt ze niets meer van jou weten. Ze wilde enkel een vluggertje toentertijd en nu hoeft het al niet meer. Met andere woorden je hebt je kaarten verspeelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).
Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.
Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds isDat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?
Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Alcohol/drugs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).
Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.
Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds isDat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?
Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Je bent gewoon een faler., iedereen wist het eigenlijk wel maar dit sneue topic bevestigt het nogmaals.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.
Perfect gezegd. Als ik dat zou doen en n man reageert zo ongeinteresseerd dan keek ik hem nooit meer aan. Zelfs al blijkt hij later mij wel leuk te vinden, dan is het toch een enorme afknapper als hij niet lekker gek meedoet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef -Buttercup het volgende:
Als iemand het lef heeft je nuchter aan je stropdas te trekken en te zoenen en jij kijkt vervolgens ongeïnteresseerd en gaat met een andere vrouw staan kletsen, dan moet je ego van goede huize komen wil diegene ooit nog aandacht aan je besteden.
Toen ik nog single was deed ik dat ook wel, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef fathank het volgende:
Jij bent zon lekker gekke spontane meid?
Niet zeuren vogeltjesdans, deze hele miseré is een soort van eigen gegraven graf. Vervelend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Het gebash even daargelaten: het klinkt toch vrij logisch wat hier verder staat. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand 'interesse' toont op een feestje en zich een dag later bedenktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is
Als je dit soort domme topics maakt vraag je er toch om man....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kneuzenfestijn hier.
Laat ik effe meedoen.
TS is maagd.
TS is lelijk.
TS is onzeker.
TS is beta.
TS draagt een stropdas
TS heeft geen ervaring.
Effe alles ingekopt, wat ingekopt kon worden, kunnen we weer on-topic gaan? KLB is paar subforums verder op.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dat is zuiver vriendschappelijk, binnenkort bij haar eten![]()
Nuchter was je blijkbaar voor haar toch niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).
Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.
Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds isDat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?
Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |