abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:35:30 #51
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135064253
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ze was dronken en kwam er naderhand achter hoe lelijk je eigenlijk bent.
:{
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:44:03 #52
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135064552
Wat een kneuzenfestijn hier. :')

Laat ik effe meedoen.

TS is maagd. :')
TS is lelijk. :')
TS is onzeker. :')
TS is beta. :')
TS draagt een stropdas :')
TS heeft geen ervaring. :')

Effe alles ingekopt, wat ingekopt kon worden, kunnen we weer on-topic gaan? KLB is paar subforums verder op.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:46:18 #53
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135064632
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:29 schreef ulq het volgende:
Ze was dronken en kwam er naderhand achter hoe lelijk je eigenlijk bent.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
En altijd het laatste woord.
pi_135064641
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er is zelfs een kleine kans dat ik haar vanavond weer zie :')
Ik denk dat ze jou niet leuk (genoeg) vindt. Eigenlijk zoals ze zelf zegt: geen interesse. Jammer, op naar de volgende.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:46:53 #55
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135064649
Maar goed, soms doen mensen dingen in een oprisping en hebben ze achteraf spijt of denken ze van shit hoe moet ik dit oplossen. Nou zo dus.
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:49:36 #56
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135064731
Ik zou gewoon doorgaan TS, ze vindt je overduidelijk leuk alleen iets zegt haar nu nee, misschien is het omdat ze stiekem een ander heeft en nu spijt hebt of omdat je haar ego getrapt hebt.
pi_135065305
Voeg haar toe op Facebook.
sd
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:09:34 #58
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135065399
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).

Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.

Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds is :? Dat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?

Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Je hebt het moment verkloot. Op dat moment wilde ze wel omdat ze in een rebound of zo zat. Nu is ze weer samen met die kerel en wilt ze niets meer van jou weten. Ze wilde enkel een vluggertje toentertijd en nu hoeft het al niet meer. Met andere woorden je hebt je kaarten verspeelt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:19:58 #59
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135065710
.. foutje.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:26:09 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135065945
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).

Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.

Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds is :? Dat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?

Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Alcohol/drugs.

Meneer heeft een keer gezoend en is gelijk van de leg :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:28:21 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135066023
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij hebt er kijk op. Maar helaas berusten niet alle beelden op jouw zure, verwrongen werkelijkheid.
Je bent gewoon een faler., iedereen wist het eigenlijk wel maar dit sneue topic bevestigt het nogmaals.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135067034
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135067474
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:05 schreef -Buttercup het volgende:
Als iemand het lef heeft je nuchter aan je stropdas te trekken en te zoenen en jij kijkt vervolgens ongeïnteresseerd en gaat met een andere vrouw staan kletsen, dan moet je ego van goede huize komen wil diegene ooit nog aandacht aan je besteden.
Perfect gezegd. Als ik dat zou doen en n man reageert zo ongeinteresseerd dan keek ik hem nooit meer aan. Zelfs al blijkt hij later mij wel leuk te vinden, dan is het toch een enorme afknapper als hij niet lekker gek meedoet.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:03:08 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135067521
Jij bent zon lekker gekke spontane meid?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:03:41 #65
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_135067549
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Beta > alfa.
Vriend, beta bestaat uit alfa. Zonder alfa ben je niks.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_135067656
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:03 schreef fathank het volgende:
Jij bent zon lekker gekke spontane meid?
Toen ik nog single was deed ik dat ook wel, ja.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:08:35 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135067762
haar kater kwam wat vroeger dan later
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_135067875
Ik vind het prachtig om dit verhaal te mogen lezen van de zelfbenoemde vrouwenkenner.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is :)
Niet zeuren vogeltjesdans, deze hele miseré is een soort van eigen gegraven graf. Vervelend.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 16:16:21 ]
pi_135068444
Zei de betreffende vriendin letterlijk dat de interesse niet wederzijds was?

In dat geval bestaat de mogelijkheid dat ze dat dus andersom bedoelt. Zoals het dus op die avond was.
pi_135072126
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
O ja, ik was even vergeten dat dit fok is :)
Het gebash even daargelaten: het klinkt toch vrij logisch wat hier verder staat. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand 'interesse' toont op een feestje en zich een dag later bedenkt :?
Ga weg
pi_135072322
Ik zou eigenlijk zeggen 2 opties
A. De meest genoemde, ze vond het niet leuk dat je op de avond geen interesse meer voor haar toonde en niet achter haar aan ging.
B. Ze was gewoon in de mood van oud en nieuw, wilde een leuke avond hebben en ging los, terwijl ze helemaal geen relatie of verdere date wilt.

Misschien wilde ze wel alleen neuken
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_135073112
ze was dronken (oud en nieuw, like duh).
volgende ochtend vroeg ze aan dr vriendin is ie lelijk? vriendin : ieuw ja. hmm oke geen intresse...
pi_135073698
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:
Wat een kneuzenfestijn hier. :')

Laat ik effe meedoen.

TS is maagd. :')
TS is lelijk. :')
TS is onzeker. :')
TS is beta. :')
TS draagt een stropdas :')
TS heeft geen ervaring. :')

Effe alles ingekopt, wat ingekopt kon worden, kunnen we weer on-topic gaan? KLB is paar subforums verder op.
Als je dit soort domme topics maakt vraag je er toch om man.... :`)

Niet vaak een topic gezien met een serieus probleem waar mensen alleen maar zaten te bitchen op de TS. Meestal zijn de reacties goed bedoeld, maar wat moet je nou met een topic zoals dit.
pi_135092364
Chick toont interesse en gaat helemaal los en jij gaat ervandoor om met je wingwomens te babbelen om de volgende morgen de vriendin van die chick om uitleg te vragen. Dude!! :')

Tevens:
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar dat is zuiver vriendschappelijk, binnenkort bij haar eten c_/
:') :') Dat is een leugen! :o
pi_135092407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op een groot oud op nieuw feest een leuke meid ontmoet. Ze vond mij ook leuk, tenminste daar ga ik vanuit als ze me aan mijn stropdas naar haar toe trekt en me kust, tijdens dansen veel aan me zit en veel tegen me lacht. Ik heb echter nog niet dezelfde interesse naar haar getoond (die overigens wel wederzijds was).

Later op de avond ben ik haar echter uit het oog verloren omdat ik met gewone vriendinnen zat te praten. Ik had ook geen telefoonnummer van haar, maar wel van een vriendin van haar. Dus ik zo via die vriendin naar haar informeren.

Krijg ik bericht terug dat de interesse niet wederzijds is :? Dat was met oud op nieuw wel behoorlijk anders, dus ik vraag me af van wtf. Is ze soms de interesse 'verloren' omdat ik ook met andere meiden aan het kletsen was en het daardoor leek dat ik niet in haar geinteresseerd was?

Iemand een idee wat dit vrouwmens bezielde?
Nuchter was je blijkbaar voor haar toch niet zo aantrekkelijk.

Tevens, als man zijnde geen logica proberen te zoeken als het om vrouwen gaat. De kans zit er namelijk in dat ze je volgende week belt om je een huwelijksaanzoek te doen.

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')