abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135070700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Dit is dus echt niet chill he makker.
pi_135070703
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Uiteraard kerel.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:15 #228
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is dus echt niet chill he makker.
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:16 #229
395200 deadprez
One more rail
pi_135070713
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nu moet ik huilen. Bedankt.

:'( :'( :'( :'(
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070721
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:38 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070729
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
zeg wollah
graag op anoniem
pi_135070736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
Yoghurt, dat staat er toch.
pi_135070738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit is dus echt niet chill he makker.
Mee eens, ik laat schoonmaakster Rita komen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:48 #234
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070742
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter ^O^
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:13:51 #235
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070744
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt :7
Dat is de makkelijke methode :z
pi_135070752
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.

Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.

Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

zeg wollah
wollah
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:08 #238
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070759
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter ^O^
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:38 #240
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070783
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Jij klootzak! Niet aardig!
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:51 #241
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070790
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
Ik zal eens spontaan komen
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:14:57 #242
395200 deadprez
One more rail
pi_135070794
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.

Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
franke berin, ja¿
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:01 #243
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070797
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:07 #244
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070802
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
franke berin
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070810
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
Tja iedereen trapt vroeg of laat in de val.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070811
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik zal eens spontaan komen
Als je het maar niet in mijn gezicht doet, vind ik het best.
pi_135070822
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze? :')
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:29 #249
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

:')
pi_135070844
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

franke berin, ja¿
Ik typ het vanaf een iPad. Wat een bagger ding.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')