quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Dit is dus echt niet chill he makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard kerel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet chill he makker.
quote:
zeg wollahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat gaan jullie deel 3 roepen dan zemmels? Is nog maar pagina 10
Yoghurt, dat staat er toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is dit voor verdomde hulk-sperm dan?
Mee eens, ik laat schoonmaakster Rita komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is dus echt niet chill he makker.
Dat is de makkelijke methodequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.
Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Deel 3 achterwegen laten en een KLB-Discussie topic openen lijkt me beter
Jij klootzak! Niet aardig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Ik zal eens spontaan komenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
franke berin, ja¿quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb het met franke berin overlegd via de dm. Zowiezo ben ik een ander persoon dan erno be. Leef je uit met hem. Waarschijnlijk wil je zijn kontje wel uitleven.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden ala je een ban kreeg...
Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe
quote:
Tja iedereen trapt vroeg of laat in de val.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze?
Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar pics van Hoink? Hoezo pics van Hoink? Die is toch hartstikke secuur met prive informatie? Wat is deze?
Ik typ het vanaf een iPad. Wat een bagger ding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |