Gewoon likken toch, 5-seconden regel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
Nóg een kloon, ja?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Geforceerde horney blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
quote:
ik was eerder a sahbiquote:
Stromen ja, hihaho.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geforceerde horney blik.Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef chroestjov het volgende:
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Things get strange in here.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ik heb ook geen pics.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Als ik geen pics heb en jij ook niet dan heeft dan geen nut nietwaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe
[..]
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
[..]
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |