abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:06 #201
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
pi_135070567
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Doe is aardig tegen lieve users :'(
Is :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:20 #203
395200 deadprez
One more rail
pi_135070570
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Nóg een kloon, ja?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:21 #204
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070572
Dit topic is zo verslavend, maar als ik besluit om weg te gaan heb ik zo een gevoel...

graag op anoniem
pi_135070574
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Geforceerde horney blik. :') Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:10:33 #206
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070579
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
pi_135070582
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Het is niet netjes dat je me een ban probeert aan te smeren. Ik mag dit niet meer van yvonne sinds dat jij bent gaan huilen. Tegen Erno-BE probeer ik gewoon normaal te doen nu, nu dat ik de indruk had dat sinds je andere accounts zijn geband je gewoon normaal zou kunnen doen.

Nog 1 keer van dat gehuil van je en je Erno topics zijn ook gewoon weer fair-game.
pi_135070589
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Nóg een?
pi_135070596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Gewoon likken toch, 5-seconden regel.
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:05 #210
395200 deadprez
One more rail
pi_135070607
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nóg een?
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nóg een kloon, ja?
ik was eerder a sahbi
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070610
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Geforceerde horney blik. :') Maarja, ínboxen zullen nu wel volstromen.
Stromen ja, hihaho.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:23 #212
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070626
DEEL 3 DEEL 3
En altijd het laatste woord.
pi_135070627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef chroestjov het volgende:
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.
Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:33 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070632
DEEL 3 JONGENS
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:11:40 #215
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070640
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Things get strange in here.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
pi_135070652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Laten we het wel of niet terecht achtten van bans maar aan de daarvoor gemachtigde personen overlaten.
Voor eigen rechter spelen doen we hier niet aan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070657
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef Roadtrip het volgende:

Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:30 #219
395200 deadprez
One more rail
pi_135070673
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
_O_
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:32 #220
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070676
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen pics.
Anders dm je me ffe :9~
Als ik geen pics heb en jij ook niet dan heeft dan geen nut nietwaar
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:33 #221
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070678
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
En altijd het laatste woord.
pi_135070687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.

Jammer altijd wil je ragen op FOK! besef je je dat je zelf ook niet bepaald save bent omdat je ook nogal wat persoonlijke informatie heb losgelaten en moet je je dus gedeisd houden. :(
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:12:43 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070688
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom? Je verneukt het toch weer. Het zit in je persoonlijkheid, dat krijg je niet zomaar veranderd.
graag op anoniem
pi_135070691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom heeft iedereen elkaars foto's en ben ik de sukkel in dit topic.
Stuur die van jou en dan krijg je er een paar van andere voor terug. Dat is hoe het werkt :7
pi_135070694
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

ik was eerder a sahbi
Nu moet ik huilen. Bedankt.

:'( :'( :'( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')