abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:41 #151
395200 deadprez
One more rail
pi_135070295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
niks te zien hier, move along.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070297
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gast, ranzig!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:01 #154
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070306
Mortaxx is hier, nou jongens. het was leuk geweest, ik ben weg.
graag op anoniem
pi_135070312
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Heb je deze relkloon ook weer :')
pi_135070320
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:17 #157
395200 deadprez
One more rail
pi_135070321
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heb je deze relkloon ook weer :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070325
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
Zeg BadSnoopy eens dat hij normaal moet doen en rap een beetje. Het is en blijft natuurlijk internet, maar dit gaat alle boekjes te buiten...

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Één na laatste is zelfs doodsbedreiging in zekere mate. Kansloos.
Wat bezielt zo iemand?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:27 #159
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:31 #160
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070333
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:39 #161
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
Zaterdagmiddag reltopic.. met lieve discusssies, leuke UI´s en grappige Gifjes.
En altijd het laatste woord.
pi_135070344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
Heb jij toevallig je Fok! mailaccount gelinkt aan je echte mailaccount?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:05:53 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_135070349
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat bezielt zo iemand?
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:06:28 #164
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070378
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waargaat ditover
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

graag op anoniem
pi_135070382
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
pi_135070385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
Is Roadtrip dan de poep? >:)
pi_135070388
Mortaxx heeft dit topic dood laten bloeden.
pi_135070395
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:00 #169
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

[ afbeelding ]
No shame, ik krijg toch nooit notes.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:09 #170
395200 deadprez
One more rail
pi_135070417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Wat loop je hier bans te bespreken dan, dat mag heul niet jongen.
pi_135070431
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen. :')
Ik wil gewoon graag toch een beetje inhoudelijk lullen dan met one-liners strooien. Herinneringen ophalen enzo.
pi_135070436
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
pi_135070444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070445
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
pi_135070446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.

Niet waar? :o
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
pi_135070447
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Lekker wijf ben je.
thx babe
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:07:58 #178
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Chai het volgende:
xxxxx :W
Schijnheil
pi_135070461
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Stuur ze ff door dan stap ik zo in mijn waggie.
pi_135070470
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
Inderdaad, zo goed type ik niet onder flinke invloed, niet op telefoon en niet op toetsenbord.

Moet je wel ervaren voor zijn.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:19 #181
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O- _O_ _O_
En altijd het laatste woord.
pi_135070473
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Zwak excuus vind ik dat, dat gedrag kan je niet goed praten of ergens anders op afstuiven vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 17:09:06 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:27 #183
395200 deadprez
One more rail
pi_135070477
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn :')
Sommige mensen hendelen hun drank gewoon niet zo goed, dat heeft mij ook al een paar bans opgeleverd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070478
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Not again this shit :D
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:32 #185
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070485
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Verdomme _O-
pi_135070489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Waar was dit voor nodig?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:46 #187
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
_O- _O- _O-
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:51 #188
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Wat. De. Fuck

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135070498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
:')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:08:53 #190
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070500
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waar was dit voor nodig?
Jij :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:10 #191
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070513
O ja ik was weer terug dus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:11 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_135070514
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zwak excuus vind ik dat.
Is het ook, ik probeer alleen maar een reden te vinden voor dat achterlijke gedrag.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070517
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waar was dit voor nodig?
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:18 #194
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070519
Dit topic _O_
En altijd het laatste woord.
pi_135070522
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:

Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:33 #196
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070534
Komt er een deel 3? Wie zal het weten.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:49 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070541
Kan iemand even het KLB-rel topic aanmaken? Mag dit? ^O^ Ik geniet hiervan
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:09:49 #198
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135070544
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
Doe is aardig tegen lieve users :'(
pi_135070552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
En helemaal niks mis met jouw foto 8-)
pi_135070556
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo. :W
Of ik maak gewoon een kloon aan :9
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')