niks te zien hier, move along.quote:
Heb je deze relkloon ook weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
quote:
Wat bezielt zo iemand?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
Zeg BadSnoopy eens dat hij normaal moet doen en rap een beetje. Het is en blijft natuurlijk internet, maar dit gaat alle boekjes te buiten...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Één na laatste is zelfs doodsbedreiging in zekere mate. Kansloos.
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Zaterdagmiddag reltopic.. met lieve discusssies, leuke UI´s en grappige Gifjes.quote:
Heb jij toevallig je Fok! mailaccount gelinkt aan je echte mailaccount?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.quote:
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Is Roadtrip dan de poep?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
No shame, ik krijg toch nooit notes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Wat loop je hier bans te bespreken dan, dat mag heul niet jongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Ik wil gewoon graag toch een beetje inhoudelijk lullen dan met one-liners strooien. Herinneringen ophalen enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
thx babequote:
Stuur ze ff door dan stap ik zo in mijn waggie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Inderdaad, zo goed type ik niet onder flinke invloed, niet op telefoon en niet op toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Zwak excuus vind ik dat, dat gedrag kan je niet goed praten of ergens anders op afstuiven vind ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Sommige mensen hendelen hun drank gewoon niet zo goed, dat heeft mij ook al een paar bans opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Not again this shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Waar was dit voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
graag op anoniem
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Wat. De. FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik probeer alleen maar een reden te vinden voor dat achterlijke gedrag.quote:
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.quote:
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Doe is aardig tegen lieve usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
En helemaal niks mis met jouw fotoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
Of ik maak gewoon een kloon aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |