Thanks, van jouwe ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Van jouw UI geniet ik ook altijd.
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarom. En nee, heb het nergens over.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè?
DAT ZIJN VOSSENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks, van jouwe ookik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè?
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.
En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie.
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks, van jouwe ookik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Poetin is wel een eindbaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
Die komt ook wel terug, maar ik neem nu gewoon heel lang deze slang totdat men weet dat ik altijd een slang in mijn UI heb. Veel mensen zagen niet dat die eerste UI een ratelslang is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
Ik vind slangen ook niet coolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Inderdaad. Maar dat mag niet!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
Die scheids is dan ook Mortaxx of Frankquote:
Je bent wel lief he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Hangt er een beetje vanaf. Voor sommige Russen wel. Voor de Westers ingestelde zeurkousen niet. Veel Russen boeit het eigenlijk niet zoveel, zolang ze maar geld kunnen verdienen.quote:
quote:
Ik moet de eerste slang met tieten nog tegenkomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind slangen ook niet coolDoe iets er tussen in dan?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
Herkenbare klacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoals deze?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.quote:
Misschien kan Rodawa je wel helpen, die heeft meestal de echte kwaliteits UI'squote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
quote:
wel jongequote:
Een zij met haar op haar kin?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
De daarom slaat op dat jij haar nog nooit gezien hebt, dus je bent niet gesatisfied door haar. Niks meer, niets minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
quote:
Welke pizza heb je gekozen? Ik denk dat jij een Hawai-persoontje bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.
Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Dit soort shit interesseert me normaal niks, maar dit slaat toch alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?
Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS.
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Zaktabak het volgende:
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch, in de zin dat vogeltjesdans daar niet van gediend is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor
Vanwege paar notes die toch wel opmerkelijk waren te noemen. Ging dan ook heel ver, maar is niet bedoeld om te bespreken op het forum hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |