abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:12 #101
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135069943
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Van jouw UI geniet ik ook altijd.
Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
graag op anoniem
pi_135069946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Daarom. En nee, heb het nergens over.
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:19 #103
395200 deadprez
One more rail
pi_135069949
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
Dit inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:30 #104
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135069957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
DAT ZIJN VOSSEN
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:34 #105
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135069961
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ja, hallo Argo, nu wordt het wel iets te obvious hè? :')
c_/
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:57:47 #106
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
pi_135069992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Weet jij nog wat leuke topics vandaag?
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?

Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.

En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.


[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 16:59:31 ]
pi_135069993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:55 schreef hoink581 het volgende:

Ik ben bang dat het toch wel een soort van impact heeft op de user in kwestie. :')
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:15 #109
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135069997
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Thanks, van jouwe ook :) ik zie het vanaf mijn oude laptop niet zo goed wat voor soort beesten dat zijn
Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
pi_135069998
quote:
Barnes :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:20 #111
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135069999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
_O- Deze post lijst ik in!
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:58:40 #112
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070016
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Mijn UI's zijn eigenlijk altijd vossen. Of Poetin.
Poetin is wel een eindbaas _O_
graag op anoniem
pi_135070026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Die eerste ratelslang is wel 8.054/10 dus die zie ik graag terug.
Die komt ook wel terug, maar ik neem nu gewoon heel lang deze slang totdat men weet dat ik altijd een slang in mijn UI heb. Veel mensen zagen niet dat die eerste UI een ratelslang is.
pi_135070032
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Ik vind slangen ook niet cool ;( Doe iets er tussen in dan?
pi_135070042
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het feit dat een 40+ (of inmiddels als 50+) vent die normaal zo tof doet in KLB met zo'n pubervraag in R&P komt is toch gewoon vragen om backfire?
Inderdaad. Maar dat mag niet! :(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:18 #116
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070043
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Barnes :')
Die scheids is dan ook Mortaxx of Frank :D
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
Je bent wel lief he.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:25 #118
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070053
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:59:53 #119
395200 deadprez
One more rail
pi_135070077
mijn ui is toch het coolste
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:01 #120
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Poetin is wel een eindbaas _O_
Hangt er een beetje vanaf. Voor sommige Russen wel. Voor de Westers ingestelde zeurkousen niet. Veel Russen boeit het eigenlijk niet zoveel, zolang ze maar geld kunnen verdienen.
pi_135070087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef KingRoland het volgende:

[..]

_O- Deze post lijst ik in!
:@ Ik ga je nu uit dank vunzige dingen DM'en zoals die vieze oude meneren op het internet ook altijd doen.

quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind slangen ook niet cool ;( Doe iets er tussen in dan?
Ik moet de eerste slang met tieten nog tegenkomen.
pi_135070094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:16 #123
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070096
Kunnen jullie heel even stoppen met discussiëren? 2 minuutjes maar, 2 hele kleine minuutjes!!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Zoals deze?

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Daar ben ik al een tijd geleden vanaf gestapt, mensen dachten steeds dat ik één van die dames was. Dat ging dan ook gepaard met ongewenst DM-contact met vieze opgewonden meneren. Daarom ben ik overgegaan op slangen.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Tot nog toe is me niet gevraagd of ik toevallig die slang in mijn UI ben, dus wat dat betreft is mijn leven positief veranderd.
Herkenbare klacht.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070112
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.

Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
pi_135070121
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Je bent wel lief he.
Dat zegt mijn vriendin ook altijd.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:00:58 #127
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070130
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:08 #128
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070137
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef hoink581 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:12 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
Misschien kan Rodawa je wel helpen, die heeft meestal de echte kwaliteits UI's
graag op anoniem
pi_135070141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Herkenbare klacht.
Lekker wijf ben je.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:57 #131
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Lekker wijf ben je.
:')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070172
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
mijn ui is toch het coolste
Nee :')
pi_135070179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat mag niet! :(
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:02:18 #134
395200 deadprez
One more rail
pi_135070185
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee :')
wel jonge
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135070190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
Een zij met haar op haar kin?
pi_135070196
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.

Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
De daarom slaat op dat jij haar nog nooit gezien hebt, dus je bent niet gesatisfied door haar. Niks meer, niets minder. :')

Ik heb duidelijk een gevoelige snaar geraakt :)
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:02:58 #137
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070209
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Een zij met haar op haar kin?
Kan je gvd nagaan... _O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:05 #138
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070217
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef deadprez het volgende:
mijn ui is toch het coolste
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:18 #139
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:20 #140
395200 deadprez
One more rail
pi_135070228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:24 #141
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070232
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.

Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Welke pizza heb je gekozen? Ik denk dat jij een Hawai-persoontje bent.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?

Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS. _O-

[..]

Dit soort shit interesseert me normaal niks, maar dit slaat toch alles. :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:03:48 #143
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070246
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

;(
Ik had die bijdehand :@
graag op anoniem
pi_135070252
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit? :?
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:02 #145
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Zaktabak het volgende:
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
graag op anoniem
pi_135070271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070272
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor :P
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch, in de zin dat vogeltjesdans daar niet van gediend is.
pi_135070276
Waargaat ditover
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135070291
xxxxx :W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:40 #150
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070294
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
Vanwege paar notes die toch wel opmerkelijk waren te noemen. Ging dan ook heel ver, maar is niet bedoeld om te bespreken op het forum hier.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')