Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.quote:
Misschien kan Rodawa je wel helpen, die heeft meestal de echte kwaliteits UI'squote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien moet ik maar eens opzoek naar een wat stoerdere BlauweTijger?
quote:
wel jongequote:
Een zij met haar op haar kin?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Een BlauweTijger, niet een half afgetrokken kat met aidssprieten op haar zyklongezicht.
De daarom slaat op dat jij haar nog nooit gezien hebt, dus je bent niet gesatisfied door haar. Niks meer, niets minder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
quote:
Welke pizza heb je gekozen? Ik denk dat jij een Hawai-persoontje bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Ik heb honger, ik wacht op mijn pizza.
Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets he?! maar toch wil ik het even kwijt.
Dit soort shit interesseert me normaal niks, maar dit slaat toch alles.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Al dicht helaas. R&P / In een relatie schade apart betalen?
Even alle posts op 1 pagina en dan ctrl+f + naam van TS.
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Zaktabak het volgende:
Zo, ik heb mijzelf even gemobiliseerd op het toilet. Smartphone mee enz. Schijten enz. Ga door!
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het vorige topic ging ietwat te snel. Hier verder.
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch, in de zin dat vogeltjesdans daar niet van gediend is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
Wie zegt dat? Ik zie MoBlo daar ook koekjes-van-eigen-deeg uitdelen in dat topic hoor
Vanwege paar notes die toch wel opmerkelijk waren te noemen. Ging dan ook heel ver, maar is niet bedoeld om te bespreken op het forum hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom mailt Yvonne jou überhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |