niks te zien hier, move along.quote:
Heb je deze relkloon ook weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
quote:
Wat bezielt zo iemand?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Zaktabak het volgende:
Zeg BadSnoopy eens dat hij normaal moet doen en rap een beetje. Het is en blijft natuurlijk internet, maar dit gaat alle boekjes te buiten...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Één na laatste is zelfs doodsbedreiging in zekere mate. Kansloos.
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Zaterdagmiddag reltopic.. met lieve discusssies, leuke UI´s en grappige Gifjes.quote:
Heb jij toevallig je Fok! mailaccount gelinkt aan je echte mailaccount?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Zaktabak het volgende:
Waddafak Yvonne heeft mij gemaild op mijn priveadres terwijl ik een speciaal e-mailadres heb voor FOK! Hoe kan dit?
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.quote:
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Roadtrip het volgende:
Het vorige topic doelde op users als, bijvoorbeeld, jij.
Is Roadtrip dan de poep?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als poep de ventilator raakt he Roadtrip?!
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal achterlijke mongolen, kan hij ook niks aan doen.
No shame, ik krijg toch nooit notes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Wat loop je hier bans te bespreken dan, dat mag heul niet jongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa... Je kan toch wel enigzins nadenken? Dit is gewoon enorm zielig, bij een beetje uitlokken al met dat soort ziektes gooien, logisch dat die gast een ban heeft gekregen.
Ik wil gewoon graag toch een beetje inhoudelijk lullen dan met one-liners strooien. Herinneringen ophalen enzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, hij reageert gewoon nogal defensief terwijl ik gewoon loop te lullen.
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ik je goedbedoelde raad geef moet je niet hier weer verder komen haten Erno.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |