Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef ArmandvanHelden het volgende:
De gevoelige snaar was bij hoinkblablabla duidelijk geraakt toen de spot werd gedreven met een foto van deze jongeman met een bril op zijn hoofd.
Niet waar?
Er staat nog een rekening open omdat jij niet mijn kant koos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik volg je redenering niet. Slaat de daarom op het topic of over het feit dat ze nooit is ingegaan op enige avances.
Want als het punt 2 betreft wil ik even duidelijk maken dat ik ooit de kant van Meloewa heb gekozen in een zelfde soort topic als deze omdat chroetsjov helemaal uit zijn plaat ging. En dat was grappig, gezien het feit dat hij normaal gesproken alleen coole wanliners post.
thx babequote:
Stuur ze ff door dan stap ik zo in mijn waggie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Inderdaad, zo goed type ik niet onder flinke invloed, niet op telefoon en niet op toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen uit dit topic nu zo een reactie heeft.
[ afbeelding ]
Zwak excuus vind ik dat, dat gedrag kan je niet goed praten of ergens anders op afstuiven vind ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had hij teveel gezopen ofzo.
Sommige mensen hendelen hun drank gewoon niet zo goed, dat heeft mij ook al een paar bans opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel zwaar alcoholist zijn
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Not again this shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Waar was dit voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
graag op anoniem
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.Wat. De. FuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook, ik probeer alleen maar een reden te vinden voor dat achterlijke gedrag.quote:
Gemorst, per ongeluk. Hoe haal ik het weg zonder vegen achter te laten? Is ook zonde van die yoghurt gek, duur spul.quote:
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Roadtrip het volgende:
Is het je al gelukt mijn privé-gegevens op te zoeken? Anders zou ik zeggen kom eens langs! Bitch.
Doe is aardig tegen lieve usersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
En helemaal niks mis met jouw fotoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn foto is als het goed is alleen via de DM in omloop.
Of ik maak gewoon een kloon aanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Zoek een nieuw forum, nieuwe kansen en verneuk het daar dan niet weer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |