abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135070851
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Geen pics met naaktfoto's gekregen? Blijkt maar weer dat je een kutuser bent. :')
Inderdaad.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:15:59 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070863
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee man deze topics moeten spontaan komen, anders is er na een dag of twee al niets leuks meer aan.
En dan moeten wij het doen met die kuttopics ;( dit topic is veel leuker als natuurlijk bijna iedereen uit deel 1 en dit deel er vaak bij zijn dan.
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:16:25 #253
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070883
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
In mijn ogen ben je gewoon die kerel uit de telfort reclame,
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:16:42 #254
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135070891
Mijn reactie nu.

graag op anoniem
pi_135070901
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135070908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef KingRoland het volgende:

[..]

En dan moeten wij het doen met die kuttopics ;( dit topic is veel leuker als natuurlijk bijna iedereen uit deel 1 en dit deel er vaak bij zijn dan.
Klopt wel, ja. Maar KLB-sc is al voor een ander type users.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:10 #257
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135070913
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Jij moet nu echt TLC kijken. serieus!!
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:21 #258
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_135070918
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jij en gespierd?ahahahahaha :')
Jammer dat je bezet bent, A-J. Ik had je wel gewild.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_135070927
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Jouw gevoel voor humor is gejat.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:17:51 #260
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135070944
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135070950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
Shit, nu kan ik een nieuwe boxer aan gaan trekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Sinds dat conflict heb ik altijd aan jouw zijde gestaan. Allemaal gequote dit, dat.
Dat is ook wel weer zo, beschouw de rekening maar als betaald.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_135070964
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Jouw gevoel voor humor is gejat.
Nou nou, niet het randje opzoeken Guus.
pi_135070971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Behalve ik, ik sta boven iedereen hier.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:18:31 #264
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_135070972
pi_135070982
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Ik zal eens spontaan komen
Niet ook op mijn foto zoals Rodawa pls :(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:18:45 #266
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135070990
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef KingRoland het volgende:
Mijn reactie nu.

[ afbeelding ]
_O-

Zo zie ik iedereen:

pi_135070994
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:
Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Dat weet ik.
pi_135070995
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:07 #269
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135071003
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je internet verkeer wordt afgetapt.

Gr. Gr. De AIVD
Je escorthoer belde, je hebt je humor nog op de wallen laten liggen.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135071012
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Omw elke reden ik hier maar 2 accounts heb. Eentje uit 2008 met 2 Posts, en deze.
:O Niemand gelooft je, dus bespaar je de moeite.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:37 #271
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071019
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:42 #272
395200 deadprez
One more rail
pi_135071022
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zit me nu te bedenken he jongens: wij hebben vandaag allemaal een ziekelijk hoge postcount.
Dat heb ik sowieso iedere dag.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071030
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Ik heb die ontvangen en nooit doorgestuurd O+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:19:55 #274
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071036
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Niet ook op mijn foto zoals Rodawa pls :(
*O*
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:06 #275
395200 deadprez
One more rail
pi_135071042
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')