abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135071055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Rodawa het volgende:
Godverdomme, probeer ik zojuist een pak halfvolle yoghurt open te maken, vliegt het er allemaal uit. Zo over de foto van cactus1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:29 #277
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071061
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Spongeboss?
En altijd het laatste woord.
pi_135071065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Zaktabak het volgende:
Niemand is hier dan ook maar een stuk beter dan een ander.
Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weer :7
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:38 #279
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071071
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man man
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:45 #280
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135071074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
FritsFlits, Mexicanobakker en Dagoduck hebben dagelijkse post counts van 2500 posts per dag behaald de laatste dagen van 2013, dus niets is onmogelijk.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:45 #281
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:20:48 #282
395200 deadprez
One more rail
pi_135071081
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Spongeboss?
nee
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_135071085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ach, je hebt toch altijd die 13-jarige Stuart die zijn autisme uitleeft in een abnormaal hoge postcount.
FritsFlits gemist?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:08 #285
395200 deadprez
One more rail
pi_135071095
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Precies 100000 in 2013. Ik ken hem nog van de JNG SC, wat een autist man man man
wut :') dat is echt gestoord
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071097
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 foto het DM verkeer ingestuurd. Een die niet op mijn facebook te vinden is. Dus veel succes aan degenen die mij via die route trachten te vinden.
Je hebt ook wel eens een foto van jezelf in een topic geplaatst.
pi_135071108
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja, had die gast niet iets van 60.000 posts in een halfjaar? :')
In 2013 precies 100.000
pi_135071118
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef ArmandvanHelden het volgende:

[..]

Je had hem zelf een keer ergens gepost. Maar ik associeer jou i.i.g. met een bril, dus ik heb hem ook gezien en toen kreeg ik DM van je want je was namelijk een klein beetje in paniek.

Jammer altijd wil je ragen op FOK! besef je je dat je zelf ook niet bepaald save bent omdat je ook nogal wat persoonlijke informatie heb losgelaten en moet je je dus gedeisd houden. :(
Ik heb nooit een foto van mezelf op het forum gepost. Zo stom ben ik niet. Ik draag inderdaad een bril, maar om even zeker te zijn dat het om dezelfde foto gaat mag je hem eventjes beschrijven.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik naar JOUW (lees Meloewa ooit een foto in paniek heb gestuurd).
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:28 #289
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee
Die doet ook aardig zijn best _O- 700 posts in 2 dagen
En altijd het laatste woord.
pi_135071130
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Sommigen zijn wel irritanter dan anderen, dan dan wel weer :7
Noem namen dan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:21:45 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Die doet ook aardig zijn best _O- 700 posts in 2 dagen
Wtf :D
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:06 #292
395200 deadprez
One more rail
pi_135071154
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135071173
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Nerdje
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:44 #294
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_135071183
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Maar kwaliteit ho maar
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:45 #295
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071185
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
:')
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:47 #296
395200 deadprez
One more rail
pi_135071186
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nerdje
sowieso
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:50 #297
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135071189
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Wees er maar trots op :')
En altijd het laatste woord.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:22:55 #298
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_135071192
DEEL 3 JAAAAAA
graag op anoniem
pi_135071196
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
i Top 500 subforum Klaagbaak van 01-10-2013 t/m 04-01-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 7821 deadprez
002 5468 Chai
003 4954 2NutZ
004 3774 Chloroform
Vroeger had ik hierbij gestaan.
pi_135071197
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')