Haha, die bananen ook echt jaquote:
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Ja die kerel hahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, die bananen ook echt ja! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart
.
[..]
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerdequote:
Dacht even dat je Wacky Races bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel hahaha
Niet gewoon wacky wheels spelenof micromachines
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.
Allebei een punt.quote:Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in wanneer Moors op vakantie ging. Zij verdwenen echter snel, aangezien presentatrice Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Bah nee, vond ik helemaal niets.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger.
Nee manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde.
[..]
Dacht even dat je Wacky Races bedoelde.
[ afbeelding ]
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bah nee, vond ik helemaal niets.
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingenquote:
Hehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Nee man nog ver daarvoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen.
[..]
Hehe.
Wow, nooit geweten.quote:
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Huntquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee man nog ver daarvoorSpeelde dit op de basisschool ergens.
Te spitsige knieëngezichtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blik.
[ afbeelding ]
Jojanneke probeerde maar faalde hard.
Zo kijkt de plaatselijke Chinees altijd wanneer ik #39 met rijst bestel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ze jonger was.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |