quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha deze vrouwZo herkenbaar die shit
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garagequote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Leerlingen die naar je gamertag vragen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
SOCOM was TPSquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS.
NEE NIET DUS godkkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage.
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SOCOM was TPSik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2
Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
Oké, dan zou ik ook wel mad worden iddquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NEE NIET DUS godkk
Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet.
Maar die sfeerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
Ken het gevoelquote:
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territoryquote:Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar die sfeer. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay
.
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd. Gebeurde bij mij wel gewoon.
Echt hoor.quote:
Niet ETquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory
Ook wel zin in een dikke zak met een vette klodder mayoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Ja dan is het gewoon verpest, komt nooit meer goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook.
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel zin in dikke zak met een vette klodder mayo. Ga morgen halen, eet je mee
?
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Haha, die bananen ook echt jaquote:
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Ja die kerel hahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, die bananen ook echt ja! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart
.
[..]
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat?
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerdequote:
Dacht even dat je Wacky Races bedoeldequote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die kerel hahaha
Niet gewoon wacky wheels spelenof micromachines
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.
Allebei een punt.quote:Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in wanneer Moors op vakantie ging. Zij verdwenen echter snel, aangezien presentatrice Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Bah nee, vond ik helemaal niets.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger.
Nee manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde.
[..]
Dacht even dat je Wacky Races bedoelde.
[ afbeelding ]
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bah nee, vond ik helemaal niets.
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingenquote:
Hehequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58"Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Nee man nog ver daarvoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen.
[..]
Hehe.
Wow, nooit geweten.quote:
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Huntquote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee man nog ver daarvoorSpeelde dit op de basisschool ergens.
Te spitsige knieëngezichtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blik.
[ afbeelding ]
Jojanneke probeerde maar faalde hard.
Zo kijkt de plaatselijke Chinees altijd wanneer ik #39 met rijst bestel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ze jonger was.
[ afbeelding ][ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |