abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135127528
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
_O-
pi_135127543
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahahahaha deze vrouw _O- Zo herkenbaar die shit :')
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127562
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage :).
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:55 #54
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127580
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
Leerlingen die naar je gamertag vragen. :') Ophoeren.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:04:04 #55
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127584
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS :').
SOCOM was TPS :P ik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2 -O-

Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
  zondag 5 januari 2014 @ 23:04:47 #56
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127620
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage :).
NEE NIET DUS godkk

Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127650
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

SOCOM was TPS :P ik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2 -O-

Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet _O_.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:05:21 #58
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127651
Nee toch niet, kutspel.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127682
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

NEE NIET DUS godkk

Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd _O-. Gebeurde bij mij wel gewoon.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:05:50 #60
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127685
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet _O_.
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
_O_
pi_135127724
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
Maar die sfeer _O_. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay _O_.
pi_135127745
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
Nee toch niet, kutspel.
Ken het gevoel :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:07:19 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127751
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Maar die sfeer _O_. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay _O_.
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 23:07:30 #64
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127757
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd _O-. Gebeurde bij mij wel gewoon.
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:08:00 #65
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127786
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ken het gevoel :')
Echt hoor. :') Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127822
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory _O_
Niet ET :(. ToW juist _O_. Man, als puber honderden uren aan besteed gewoon.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Ook wel zin in een dikke zak met een vette klodder mayo :9. Ga morgen halen, eet je mee :)?
pi_135127825
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Echt hoor. :') Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook. :')
Ja dan is het gewoon verpest, komt nooit meer goed.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127873
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:09:52 #69
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127890
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ook wel zin in dikke zak met een vette klodder mayo :9. Ga morgen halen, eet je mee :)?
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127938
quote:
4s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).
quote:
9s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
pi_135127984


Dit is toch gewoon hoe het Vliegende Spaghettimonster het bedoeld heeft :Y).
pi_135127992
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).

[..]

:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:12:05 #73
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128012
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128041
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien :).

[..]

:') Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen :9~.
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:13:14 #75
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128066
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128088
quote:
Haha, die bananen ook echt ja :')! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart :o.
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Na het verhaal over de fapkroketjes vertrouw ik geen enkele snackbar meer.
Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat? :')
pi_135128116
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Haha, die bananen ook echt ja :')! Ik deed trouwens 100x liever in Crash Bandicoot racen dan Mario Kart :o.

[..]

Whut? Net zo'n broodje aap als knoflooksaus met extra vulling, of wat? :')
Ja die kerel hahaha

Niet gewoon wacky wheels spelen :') of micromachines
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128210
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Express
Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde :').
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja die kerel hahaha

Niet gewoon wacky wheels spelen :') of micromachines
Dacht even dat je Wacky Races bedoelde _O-.

pi_135128283


Die onderkin :'). Wordt Vervolgd heette dat programma :').
pi_135128293
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128327
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids. :')
quote:
Ook werd Telekids in de beginjaren gepresenteerd door Marc Postelmans, Marcel de Nijs en Bart Bosch. Deze presentatoren vielen in wanneer Moors op vakantie ging. Zij verdwenen echter snel, aangezien presentatrice Anniko van Santen vanaf 1992 de doordeweekse uitzendingen van Telekids ging presenteren. Nadat de doordeweekse uitzendingen waren geschrapt, presenteerde Van Santen de van Telekids afgeleide programma's de Cartoon Express (1993-1999) en Teleteens.
Allebei een punt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:18:30 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128365
Bart Bosch :') wat een goedkope imitatie
pi_135128385
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger *;.
pi_135128416
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Anniko van Santen, belachelijke crush op vroeger *;.
Bah nee, vond ik helemaal niets.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:20:17 #85
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128489
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dunno why, maar moet ineens denken aan die papzak Han Peekel ofzo die ook zoiets presenteerde :').

[..]

Dacht even dat je Wacky Races bedoelde _O-.

[ afbeelding ]
Nee man

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135128507
JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58 "Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135128519
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bah nee, vond ik helemaal niets.


Die blik :9.



Jojanneke probeerde maar faalde hard :{w.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:21:14 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zondag 5 januari 2014 @ 23:21:16 #90
395284 tetouaribo
expectations
pi_135128525
Conquers badfurday is pas een vet spel. Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135128562
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee man

Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen :').
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
JOR_ID twitterde op zondag 05-01-2014 om 22:28:58 "Accessoires" is Frans voor "Als ze zwaar is" reageer retweet
Hehe :').
pi_135128602
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Oh God, van die spelletjessites in m'n middelbare schooltijd, van dit soort dingen :').

[..]

Hehe :').
Nee man nog ver daarvoor :') Speelde dit op de basisschool ergens.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:22:56 #93
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135128616
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]


[..]

Allebei een punt.
Wow, nooit geweten.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135128623
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef tetouaribo het volgende:
Knaagdiertjes die elkaars kop er af hakken.
Dit doet me denken aan die flashfilmpjes, hoe heetten die ook alweer :').
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee man nog ver daarvoor :') Speelde dit op de basisschool ergens.
Ja, I know, ziet er ook echt uit als Duck Hunt :'). Maar rooftop skating enzo, zoveel gedaan _O_.

pi_135128668
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die blik :9.

[ afbeelding ]

Jojanneke probeerde maar faalde hard :{w.
Te spitsige knieëngezicht
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135128750
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Te spitsige knieëngezicht
Toen ze jonger was :@.



O+.
pi_135128811
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ze jonger was :@.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

O+.
Zo kijkt de plaatselijke Chinees altijd wanneer ik #39 met rijst bestel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 5 januari 2014 @ 23:26:55 #98
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135128815
KEN ZE DR OGE NIE OPEHOUWUH?
pi_135129287
Ik heb zeg maar best wel honger.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135129705
Kaas
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')