quote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha deze vrouwZo herkenbaar die shit
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garagequote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Leerlingen die naar je gamertag vragen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt toen ik stage had en brugklassers er stoer over aan het praten waren. Serieus nooit meer aangeraakt.
SOCOM was TPSquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS.
NEE NIET DUS godkkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is ook zo nadat je een huis hebt gekocht met bijbehorende garage.
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vetquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
SOCOM was TPSik weet niet meer precies wanneer SOCOM 1 uitkwam, maar die was wel wat minder dan 2
Bazige shit wel toch, maar tegenwoordig zijn die spellen zo ongelooflijk noobvriendelijk...erg jammer
Oké, dan zou ik ook wel mad worden iddquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
NEE NIET DUS godkk
Word weer mad, ga 'm nu gvd spelen ook.
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Over TPS gesproken, moet denken aan Ghost Recon, die eerste was zó vet.
Maar die sfeerquote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ghost Recon was alleen zo traag, da's wel jammer
Ken het gevoelquote:
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territoryquote:Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar die sfeer. RTCW: ToW was ook zo'n sfeervol spel, incl. bazengameplay
.
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké, dan zou ik ook wel mad worden idd. Gebeurde bij mij wel gewoon.
Echt hoor.quote:
Niet ETquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Shit neger, nu denk ik aan Enemy Territory
Ook wel zin in een dikke zak met een vette klodder mayoquote:Op zondag 5 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dus neem zak patat terug of voer het me.
Ja dan is het gewoon verpest, komt nooit meer goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Dat je een spel opstart maar na drie minuten denkt: gvd helemaal geen zin meer in ook.
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook wel zin in dikke zak met een vette klodder mayo. Ga morgen halen, eet je mee
?
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stelletje geeks met jullie spelletjes.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, is goed. Moet ik m'n vleesje ook meenemen of gaan we gewoon hele avond samen FOK!ken?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En trots. Games hielden me van de straat, anders zou ik die zooi irl moeten doen met alle gevolgen van dien.
[..]Gvd. Vleesje van de Febo kan je wel doen
.
Zij deed Cartoon Express. Kwam altijd na Telekids.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Opsporing Verzocht met daarin dat Telekids vrouwtje die zegt: "de was donker gekleurd en riep continu eijking eijking"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |