abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135127124
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer een vleesje?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:16 #27
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127130
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

meer een vleesje?
Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127138
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahaha :') Mario kart is bij mij nogal heavy omdat je dan fucking 1e staat de hele tijd en net voor de finish word je van alle kanten genakt en eindig je verdomme 10e ofzo. Dan kan ik die joystick ook wel door het scherm smijten :')
Ja terecht ook :') Als je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 22:56:50 #29
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127174
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
pi_135127198
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken. :')
_O-
  zondag 5 januari 2014 @ 22:57:35 #32
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127215
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127233
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Daarom 'op de console' erbij gezet.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:57:59 #34
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127236
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
Meh, da's alleen bij noobs toch
  zondag 5 januari 2014 @ 22:58:33 #35
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127265
quote:
16s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Daarom 'op de console' erbij gezet.
16.gif:6

lekker likken
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:01 #36
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127292
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja terecht ook :') Als je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:59:11 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127303
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]:6

lekker likken
wtf :')
pi_135127304
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Meh, da's alleen bij noobs toch
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
pi_135127331
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen :').
gvd N+ :') KEer een middag samen met een vriend van me gespeeld, nog nooit zo hard lopen schelden volgens mij. Maar elke keer als je dan een level haalt ben je echt in staat van euforie.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135127379
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen :')
Ja nog een reden waarom ik SSB afschuwelijk vind. En omdat ik nooit kan zien waar mijn character is :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:00:42 #42
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127385
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127410
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef hugecooll het volgende:
Rayman Fiesta Run :')
Een keer op een zondag gedownload toen ik een gigantische kater had, hele middag gespeeld _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:01:29 #44
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135127434
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2

Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer :P
pi_135127442
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage :').
pi_135127477
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst :').

Alleen GTA V kan ik laid back spelen :).
CoD :') Haalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:02:43 #47
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135127494
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage :').
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135127507
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2
[ afbeelding ]
Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer :P
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPS :').
pi_135127514
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

zak patat
Moest lachen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 5 januari 2014 @ 23:03:03 #50
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135127523
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

CoD :') Haalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
Hahahahahaha deze vrouw _O- Zo herkenbaar die shit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')