Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken.quote:
Ja terecht ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaMario kart is bij mij nogal heavy omdat je dan fucking 1e staat de hele tijd en net voor de finish word je van alle kanten genakt en eindig je verdomme 10e ofzo. Dan kan ik die joystick ook wel door het scherm smijten
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck man, hoe vaker ik dit nu lees, hoe smeriger het gaat klinken.
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
Daarom 'op de console' erbij gezet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, altijd heftige shit met Yahtzee.
Meh, da's alleen bij noobs tochquote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom 'op de console' erbij gezet.
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja terecht ookAls je vooraan rijdt ben je gewoon hard in het nadeel.
Ik word serieus al echt kwaad af en toe van Rayman Fiesta Run ofzo. Echt full ragemode zeg maar.
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerstquote:
gvd N+quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die potjes van welk spel dan ook op de console niet beëindigen met zweethandjes en hartkloppingen.
Ja nog een reden waarom ik SSB afschuwelijk vind. En omdat ik nooit kan zien waar mijn character isquote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg of spellen zoals Mortal Kombat en dan tegen iemand spelen die 100 keer hetzelfde kk trucje doet om te winnen
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Een keer op een zondag gedownload toen ik een gigantische kater had, hele middag gespeeldquote:
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garagequote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind GTA V echt geen zak aan. Twee keer een auto kwijtgeraakt, was kkmad.
CoDquote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, ik game voor m'n ontspanning, maar na een paar potjes Fifa of CoD ben ik gestresster dan eerst.
Alleen GTA V kan ik laid back spelen.
Je gaat er toch gvd gewoon van uit datie je auto savet als je 'm gvd in je garage parkeert gvd man.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent ook wel een zak patat als je er geen tracker instopt bij een garage.
M'n eerste FPS was volgens mij Halo 1, in 2001. Kan 'm nog steeds stressen in een goede FPSquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom toch, alleen bij noobs. Ik ben al jaren geen noob meer. Zo had je vroegah (2004) SOCOM 2 op de PS2
[ afbeelding ]
Van een potje CoD krijg ik dus geen zweethandjes meer
Moest lachenquote:
Hahahahahaha deze vrouwquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
CoDHaalde echt de duivel in mij naar boven. Alles bij elkaar gescholden en gesmeten met dat kk spel. Kut kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |