Of ganzenbord met foie gras.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja echtOp den duur gewoon oud bord gepakt en met de nieuwe vragen gespeeld. Wat een onzin
Straks krijg je nog een of ander rad van ongenoegen bij mens erger je niet ofzo
quote:
Goed punt. En daar is geen kamer.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie herkent je zolderkamer nou, alleen Mozy.
Wist niet dat je vegetariėr bent.quote:
Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen.quote:
Sowieso elk spelquote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Monopoly spelen was altijd gegarandeerd ruzie krijgen.
Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat je vegetariėr bent.
Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.quote:
Whut?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een slechte reactie dit. Had beter van jou verwacht Chlo'tje.
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toequote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word altijd helemaal woest met Mario Kart.
Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
Of deuren die vanzelf dichtgaan, waar je dan als een idioot tegen zit te duwen terwijl dat niets opschiet.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn klacht gaat over die deuren, vaak in parkeergarages, die om te beginnen heel soepel open gaan, maar halverwege uiteindelijk meer weerstand geven en je daar vervolgens als een debiel half tegenaan loopt.
Ben ook geen vega kutquote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, speel nog best vaak Risk met m'n broer en paar vrienden, dat is wel lachen.
[..]
Whut?Wist gewoon niet dat je vega was, verder geef ik geen neuk.
Vandaag is uitzonderlijk, normaal ben ik wel rustig hierquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dacht ik al uit je manier van posten op te maken inderdaad.
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 22:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik echt van alles wat mijn geduld op de proef stelt, maar ik heb echt anger issues af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |