nog meer "goede" voornemens?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Hell no.quote:
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;squote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.
goedzoquote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Dan moet je juist vechten. Lekker anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Ja is wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik gaan kijken? ik ken pieter derks niet..
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Nu jij nog, klare lamlul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |