Ik moet de eerste meid die er niet schattig uitziet met zo'n ding op haar hoofd nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maakt mij niet uit![]()
Zou er nog niet dood mee getroffen willen worden, maar denk eerlijk gezegd ook niet dat het er bij mij schattig uit zou zien.
Hij heeft hier wel wat hitjes gehad, allemaal een aantal jaar terug though.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ah ok. Ik weet dat hij wel wat hits heeft gehad maar voor de rest, tja.
Mij duidelijk nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet de eerste meid die er niet schattig uitziet met zo'n ding op haar hoofd nog tegenkomen.
Gaat snel, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel wat hitjes gehad, allemaal een aantal jaar terug though.
Die met z'n vader was wel echt erg.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel extra benieuwd naar Robophatt met een muts met oortjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mij duidelijk nog nooit tegengekomen.
Snap ik, was m'n bedoeling ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu ben ik wel extra benieuwd naar Robophatt met een muts met oortjes.
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die vond ik nog best wel ok, erg cliche, maar het akkoorden gebruik vond ik wel tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die met z'n vader was wel echt erg.
Haha, echt, hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.
[ afbeelding ]
Beetje een Stef Bos proberen te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kutnummer met zijn pa ook. Mijn god.
[ afbeelding ]
Wees maar blijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben zo slecht op de hoogte van de muziek van die kerel![]()
Van de meeste muziek eigenlijk
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.quote:
Dat nummer is wel echt mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje een Stef Bos proberen te doen.
Ja, dat zeggen veel mensen uit heel veel generaties.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeker die "Muzikale ontwikkeling" van de laatste 3-4 jaar is zó verschrikkelijk...
Zeker, alleen die Alain kon het niet goed vertalen.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee het voelt als zondag verveel me kapot en heb geen zin om er iets aan te doen.
Ja dat is ook wel zo'n beetje waarom het me allemaal niet genoeg doet om bij te blijven. Vind het met uitgaan ofzo allemaal wel prima, maar ga er zelf niet meer zoals vroeger echt achteraan. Het interesseert me eigenlijk ook gewoon helemaal niks meer maar dat kan natuurlijk niet want music=life enzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wees maar blij
Zeker die "Muzikale ontwikkeling" van de laatste 3-4 jaar is zó verschrikkelijk...
Er zitten nog toffe nummers tussen, maar het meeste is "UNTS UNTS UNTS UNTS" of "WOBWOBWOB" ( Dubstep of van die plat gecompressde dance voor clubs)
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen veel mensen uit heel veel generaties.
Klopt, heb het idee dat het donderdag is.quote:
Ik ben iemand die geen fan kan zijn van een band, omdat een band nooit gelijkwaardig werk uitbrengt. Dus ik denk dat je het misschien aan de verkeerde persoon vraagt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is toch zo?Of wil jij zeggen dat jij deze muziek ook daadwerleijk goed vind?
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is toch zo?Of wil jij zeggen dat jij deze muziek ook daadwerleijk goed vind?
Ja.quote:
Kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ook nietdenk dat ik maar ga rondspoken in mijn zondagspak.
Dinsdagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, heb het idee dat het donderdag is.
Of nog erger.. Maandag
Goede muziek herinneren mensen zich.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep is
Koop een kat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
Kan ook inderdaad.
Elke keer als ik iets bedenk om te gaan doen denk ik 'meh'. Heb ook gewoon geen zin in mensen ofzo.
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo'n beetje waarom het me allemaal niet genoeg doet om bij te blijven. Vind het met uitgaan ofzo allemaal wel prima, maar ga er zelf niet meer zoals vroeger echt achteraan. Het interesseert me eigenlijk ook gewoon helemaal niks meer maar dat kan natuurlijk niet want music=life enzo
Lekkere piekdagquote:
Watch out we've got an expert over here.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Er zit tegenwoordig nog wel goede muziek tussen, maar de meeste commerciele dingen zijn gefocust op clubs, en daardoor krijg je elektronische meuk
Erg jammer, het word natuurlijk over elke generatie gezegd zoals "I`d Do Her" Al op merkte. Maar in mijn ogen zijn we op het diepte punt beland qua muziek..
Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Er zit tegenwoordig nog wel goede muziek tussen, maar de meeste commerciele dingen zijn gefocust op clubs, en daardoor krijg je elektronische meuk
Erg jammer, het word natuurlijk over elke generatie gezegd zoals "I`d Do Her" Al op merkte. Maar in mijn ogen zijn we op het diepte punt beland qua muziek..
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doen alsof er 30 jaar geleden ALLEEN maar goede muziek geproduceerd werd, het is tegenwoordig makkelijker dus ook niet vreemd dat er veel troep is
Was hiervoor ook al. Shit man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.
Slechtste advies ooit.quote:
Je kan aan alles zien dat deze man ongelofelijk veel verstand heeft van muziek.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Tenzij je vrijwillig met kat en al van de trap af wil donderen, omdat katmans het zo gezellig vind liggen op de trap
Heb er tweequote:
Ja nouja het gaat me niet eens zozeer om de muziek van tegenwoordig hoor. Er zijn altijd wel wat nummers die je bijblijven. Het interesseert me gewoon echt niet genoeg om het allemaal uit te gaan zoeken, doet me vrij weinig allemaal. Heb als ik achter de computer zit ook bijna nooit muziek aanstaan, of het moet een muziekstuk zijn waar ik op dat moment mee bezig ben ofzo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Katmans.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Tenzij je vrijwillig met kat en al van de trap af wil donderen, omdat katmans het zo gezellig vind liggen op de trap
quote:
Hond zou wel goeie zijn nu ja. Heb wel zin om een hond uit te laten, maar heb er geen.quote:
Hahaha.quote:
Nee, houd wel van katten.quote:
Dat zien we terug in de 'hot dog'.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er veel verkocht wordt onder de noemer hond en het toch niet is.
Pls, hou op met praten. Deze discussie voeren met iemand die 20 topics opent per dag over dat hij de wereld niet snapt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er werd vroeger een hele boel troep uitgebracht zeker, maar meestal was dat niet commercieel, tegenwoordig is die troep commercieel.
Met pittige saus zijn ze inderdaad best goed te doen.quote:
Ik laat het je weten als ik weer een nestje heb.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hond zou wel goeie zijn nu ja. Heb wel zin om een hond uit te laten, maar heb er geen.
Ingrediënten: 98% yorkshire terriër en 2% zetmeelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zien we terug in de 'hot dog'.
Bij de Chinees?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alhoewel er veel verkocht wordt onder de noemer hond en het toch niet is.
Uit je doppen kijken danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechtste advies ooit.
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik laat het je weten als ik weer een nestje heb.
Dat gaat lekker smaken, hap hap hap.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingrediënten: 98% yorkshire terriër en 2% zetmeel
Kweenie, roofdieren lijken me niet zo mals, eerder pezig en taai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met pittige saus zijn ze inderdaad best goed te doen.
Ik heb twee nestjes gehad, niet echt een hond om mee te beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor hond?
had jij geen jack russel ofzo?
Nr. 153quote:
Mwa, krokodil is erg goed te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie, roofdieren lijken me niet zo mals, eerder pezig en taai.
Dus omdat ik "De wereld niet snap" (je verwart me met iemand anders denk ik zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, hou op met praten. Deze discussie voeren met iemand die 20 topics opent per dag over dat hij de wereld niet snapt.
Ja idd.quote:
pls stawpppp it.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Braddie het volgende:
Overigens is het best ironisch wat er is gebeurd qua playback gedrag de laatste 10-20 jaar.
Eind jaren 70 had je Boney M, Bobby Farell, kerel danste goed, zong geen noot, werd geaccepteerd want hij danste goed.
Eind jaren 80 had je Milli Vanilli, Allebei hartstikke goede dansers, zang werd gedaan door andere lui, moesten hun Grammy inleveren.
Tegenwoordig heb je Britney Spears, Playbackt op het podium, niemand boeit het.
Justin Bieber, die gast playbackt 3 kwart van z`n show, interesseert niemand.
Die gast van Milli Vanilli die nog leeft (Fabrice Morvan) merkte heel mooi op " Wij playbackte vroeger en toen werden wij door het slijk gehaald, en tegenwoordig word het door iedereen geaccepteerd "
Meh ik zou sowieso liever een wat grotere hond willen denk ik. Eigenlijk het liefst zo'n makkelijke zoals een border collie ofzo. Lekker mee naar het bos en weet ik het.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb twee nestjes gehad, niet echt een hond om mee te beginnen.
Leeuw wordt thans niet gegeten ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mwa, krokodil is erg goed te doen.
Is niet de norm, maar mensen eten het wel. Net zoals kat en hond, en ik zou beide willen proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeuw wordt thans niet gegeten ?
Flashbacks naar groep 2quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat gaat lekker smaken, hap hap hap.
Ik zou best weleens hond willen proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar groep 2
En nee, daar kreeg ik geen hond te eten, Modus.
Gewoon een labrador, past mooi in het plaatje van 1 jongen/1 meisje die je dan inmiddels uitgepoept hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Meh ik zou sowieso liever een wat grotere hond willen denk ik. Eigenlijk het liefst zo'n makkelijke zoals een border collie ofzo. Lekker mee naar het bos en weet ik het.
Krokodil eten ook niet, lijkt me?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is niet de norm, maar mensen eten het wel. Net zoals kat en hond, en ik zou beide willen proberen.
Eigen mening heeft iedereen, hitler had ook een eigen mening.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dus omdat ik "De wereld niet snap" (je verwart me met iemand anders denk ik zo)
Heb ik geen eigen mening over muziek en snap ik dat niet? Oké dan.
Rot op met je kinderwensquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon een labrador, past mooi in het plaatje van 1 jongen/1 meisje die je dan inmiddels uitgepoept hebt.
Oh.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar groep 2
En nee, daar kreeg ik geen hond te eten, Modus.
Voorkeur voor een ras?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou best weleens hond willen proberen.
Perfect match voor I_d_h.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
Zie er echt het nut niet van in maar ik heb dan ook echt niet zoveel met eten.
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eigen mening heeft iedereen, hitler had ook een eigen mening.
quote:
Ook insecten en shit?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.
Juist.quote:
Wasdroogcombinaties?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, maar ongewone dingen eten vind ik leuk.
Hebikniegenoegaanquote:
Maar wacht, niks met muziek, niks met eten....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
Nou raar is het juiste woord niet, ik hoef het gewoon niet.quote:
Fan van bloedworst ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou nu pic van penis sturen, is ze gek op.
Totdat je echt honger krijgt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou raar is het juiste woord niet, ik hoef het gewoon niet.
Heb wel wat met muziek alleen niet in de zin van bandjes en popidolen en djs bijhouden en weet ik veel wat. Speel al m'n hele leven klarinet, dus houd wel van muziek maar heb gewoon meer met beeld en geschreven tekst.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar wacht, niks met muziek, niks met eten....
Wat wel?
Nee vind ik echt fucking smerigquote:
Toch nog kans om bij de 27 club te komen dan.quote:
Klassiek dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb wel wat met muziek alleen niet in de zin van bandjes en popidolen en djs bijhouden en weet ik veel wat. Speel al m'n hele leven klarinet, dus houd wel van muziek maar heb gewoon meer met beeld en geschreven tekst.
Echt he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb wel wat met muziek alleen niet in de zin van bandjes en popidolen en djs bijhouden en weet ik veel wat. Speel al m'n hele leven klarinet, dus houd wel van muziek maar heb gewoon meer met beeld en geschreven tekst.
En licht/modern.quote:
Ga ervoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Toch nog kans om bij de 27 club te komen dan.
Jij ook ja?quote:
Maak je dan een topic voor me als ik dood gaquote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook. Kan echt wel intens genieten van een mooi muziekstuk/nummer maar zou liever doof dan blind zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Enorm. Beeld zegt veel meer dan geluid.
Beetje hip doen en alles, is tof.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
R&P / "Vreemdgaan gaat ook met kerst door"
Wat zitten JB en Ado geforceerd te doen alsof ze minnaars hebben dan. Vorige keer ook al.
in KPD?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maak je dan een topic voor me als ik dood ga
Dat sowieso. Ik moet er niet aan denken om mijn zicht te verliezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook. Kan echt wel intens genieten van een mooi muziekstuk/nummer maar zou liever doof dan blind zijn.
Is dat niet zo danquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat zitten JB en Ado geforceerd te doen alsof ze minnaars hebben dan. Vorige keer ook al.
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Om nog maar te zwijgen over OUD.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.
Mag, maar EBAH heeft een ban dus zal niet veel interesse meer zijn in naaktfoto's van een lijk.quote:
Zou echt niet weten wat ik dan nog moest met m'n leven. Dan zou ik gewoon een boek dicteren ofzo en iemand inhuren om me de hele dag voor te lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik moet er niet aan denken om mijn zicht te verliezen.
Krijg je toch spontaan lepra van.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel meer rare stelletjes in R&P. In die topics die gaan over wat een goede relatie is komen altijd dezelfde twee vertellen over hoe goed hun relatie wel niet is.
Droeftoeter subforum.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:58 schreef Robophatt het volgende:
Mag, maar EBAH heeft een ban dus zal niet veel interesse meer zijn in naaktfoto's van een lijk.
Dat is al heel wat optimistischer dan wat ik zou doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou echt niet weten wat ik dan nog moest met m'n leven. Dan zou ik gewoon een boek dicteren ofzo en iemand inhuren om me de hele dag voor te lezen.
Dan gaan de alarmbellen al rinkelen ..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is al heel wat optimistischer dan wat ik zou doen.
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaan de alarmbellen al rinkelen ..
Neequote:
Wtf, alleen maar reeksen bijnaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.quote:
Komt omdat je zo weinig daglicht zietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.
Ik krijg al spontane kots-neigingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens kijken in OUD.
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik moet er niet aan denken om mijn zicht te verliezen.
Onterechte klacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt omdat je zo weinig daglicht ziet
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een kort en pijnloos einde lijkt me dan wel toepasselijk.
Dolletjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.
Was geen klacht ik probeerde het je gewoon wat minder somber in te laten zienquote:
En nachtmensen schijnbaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet?
Oh wacht, chrrrrristenen
Wat aardig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was geen klacht ik probeerde het je gewoon wat minder somber in te laten zien
Nachtmensen zijn tofquote:
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon de Nachtwacht in braille bekijken.
Ben best aardig hoorquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
10% reeksen, 90% krankzinnigheid.
Mi van een of andere botte bijlen - val die in werking wordt gezet nadat er aan dat schilderij is gezetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afDenk dat als je aan de Nachtwacht gaat voelen dat je gewoon echt gevierendeeld wordt.
Zou wel vet zijn, gewoon een straf uit die tijd erbijquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wees ooit naar een schilderij in het Louvre ging het alarm afDenk dat als je aan de Nachtwacht gaat voelen dat je gewoon echt gevierendeeld wordt.
Ja en een schilder die er dan bij komt zetten en het vereeuwigtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, gewoon een straf uit die tijd erbij.
Heel het museum gewoon vol boobytraps stoppenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi van een of andere botte bijlen - val die in werking wordt gezet nadat er aan dat schilderij is gezeten
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mocht je meekomen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".
Kon iedereen vast mee lachen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat geval op het vliegveld toen ik zei "knives and guns".
...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
OUD / S&G - Bruine tepels galore! deel 72
wat
Een stel beveiligers hoorden het op een afstand, ik moest mee en werd ondervraagd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mocht je meekomen?
Mijn zusje had ooit een knallerpistooltje in haar handbagage zitten, was ook een puinhoop gelijk zeg
Iedereen, behalve de beveiliging.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon iedereen vast mee lachen?
gvd verdacht persoon ben je ookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een stel beveiligers hoorden het op een afstand, ik moest mee en werd ondervraagd.
Ik heb ook nooit begrepen waarom iedereen dat denkt.quote:
kliktequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
wat
Kan wel een reden noemen maar die wordt nu wel een beetje saai.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom iedereen dat denkt.
Kak topic hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ook, vroeg me af wat zoiets in OUD deedquote:
Saai ... Hebben ze eindelijk wat te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen, behalve de beveiliging.
Voor mij niet, denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan wel een reden noemen maar die wordt nu wel een beetje saai.
Moest mijn schoenen en alles uit doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saai ... Hebben ze eindelijk wat te doen
Nee echt. Niet de moeite waard.quote:
Wat is die reden nou?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee echt. Niet de moeite waard.
Maar zijn dus verschillende mensen die dat denken?
Schoenen toch sowieso bijna altijd welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest mijn schoenen en alles uit doen.
Weet ik niet? Was mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schoenen toch sowieso bijna altijd wel
Dat je een nachtmens bent. Zei toch dat je geen spannende reden moest verwachten dus wil ook geen geklaag nuquote:
Oh ik piep best vaak dus moet m'n schoenen vaak uitdoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik niet? Was mijn eerste keer.
Oh nee ok, nee klagen is het ook niet. Meer nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat je een nachtmens bent. Zei toch dat je geen spannende reden moest verwachten dus wil ook geen geklaag nu
Nieuwsgierigheid was vast en zeker spannender dan het antwoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee ok, nee klagen is het ook niet. Meer nieuwsgierigheid.
Oh vertel allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Doet me denken aan toen ik een jaar vast zat, mooie tijden.
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging doorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest mijn schoenen en alles uit doen.
quote:
Theorie en praktijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid was vast en zeker spannender dan het antwoord
Had expres wollen sokken aangetrokken om extra zweetpoten te creëren, zal ze leren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging door
Ik had het op Stansted. Ik moest zowat strippen daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging door
Maar nu wil ik ook weten of jij vaak als verdacht persoon gezien wordt.quote:
Best wel vaak ja, en door sommige mensen ook weer totaal niet. Ligt raar denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar nu wil ik ook weten of jij vaak als verdacht persoon gezien wordt.
4 dagen van tevorenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had expres wollen sokken aangetrokken om extra zweetpoten te creëren, zal ze leren.
Misschien heb je je de ene keer beter geschoren dan de andere keer kan ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Best wel vaak ja, en door sommige mensen ook weer totaal niet. Ligt raar denk ik.
Dat deden ze expresquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had het op Stansted. Ik moest zowat strippen daar.
Dat zou zomaar kunnen ja, hoewel ik mezelf niet meer scheer nu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien heb je je de ene keer beter geschoren dan de andere keer kan ook.
Ah, nu weet ik waar je werkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deden ze expres
Ik zou je ook laten strippen
Zul je nu misschien wel extra verdacht gevonden worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen ja, hoewel ik mezelf niet meer scheer nu.
Vreemdgaan verdedigenquote:
Ik vond het ook niet erg om te doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zul je nu misschien wel extra verdacht gevonden worden.
Damn...quote:
Weet niet wat ik erger vind, de mensen die het verdedigen of de mensen die doen alsof het iets van de laatste jaren is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vreemdgaan verdedigenhurr durr
Gaat graag uit de kleren?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet erg om te doen.
Ja nouja hobby's doe je over het algemeen wel graag dacht ikquote:
Echt he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja hobby's doe je over het algemeen wel graag dacht ik
quote:
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet wat ik erger vind, de mensen die het verdedigen of de mensen die doen alsof het iets van de laatste jaren is.
quote:
Ja ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan ishmmmkay?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:09 schreef Modus het volgende:
wat
De vraag is eerder wie het niet doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die vraagt wat er zo verwerpelijk aan ishmmmkay?
Denk dat iedereen het wel een keer doet. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar ook niet echt mensen met een relatie tegengehouden zeg maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De vraag is eerder wie het niet doet.
Ik ben maar gestopt met lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik eerlijk zeggen.
Ja ik scroll er een beetje overheen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt met lezen
'Nog' niet. Hehe.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het wel een keer doet. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar ook niet echt mensen met een relatie tegengehouden zeg maar.
Beatrix?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De vraag is eerder wie het niet doet.
Ja vind het zo'n bullshit om te zeggen van 'dat zou ik echt nooit doen'.quote:
Vind ik ook, dat kun je nooit van tevoren zeggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja vind het zo'n bullshit om te zeggen van 'dat zou ik echt nooit doen'.
whutquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik weet niet zo goed wat ik er van vind moet ik eerlijk zeggen.
Daarom. Het is niet iets dat op mijn bucketlist staat ofzo, maar god weet wat voor situaties zich nog voordoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik ook, dat kun je nooit van tevoren zeggen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daarom. Het is niet iets dat op mijn bucketlist staat ofzo, maar god weet wat voor situaties zich nog voordoen.
quote:
dat was de clouquote:
Post gesprek dan kunnen wij oordelenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Post gesprek dan kunnen wij oordelen
[..]
[..]
neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Robophatt het volgende:
Begin je nu met zeggen dat je zwart bent of hoe meot ik het zien
eerst foto zien daarna oordelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
Als iemand hea zegt moeten ze al opdonderen
Haha echt hea.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
Als iemand hea zegt moeten ze al opdonderen
Smooth.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben zwart
hey
Hoi
Hoe gaat het?
Goed met jou?
Ja prima
Wat ga je doen van 't weekend?
Nog niet heel veek in de planning jij wel?
beginnen met het leren van tentamens
Ohh je zit op school?
ja, ben jij al klaar?
Ja
wat voor opleiding heb je gedaan?
x en wat doe jij?
Ook x
Grappig
Maar je werkt nu dus fulltime?
Ja
Als wat werkzaam?als ik zo vroeg als jou klaar zou zijn zou ik eerst gaan reizen
kan altijd nog werken
Tja moet je wel geld hebben hea
kan je ook verdienen in het buitenland
Tja tis maar wat je wilt hea
dat is wel zo
wat vind je leuk om te doen in je vrije tijd?
Welke openerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
naja ik gebruik dan die opener wel van nestalgie
is tevens goeie afsluiter van gesprek
Ik vang je wel op.quote:
Echt enerverend is het niet, maar waar zou jij het over hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:38 schreef Murdera het volgende:
En dom gesprek ja. Vragen over werk en hobbies gewoon niet doen.
maar dit is ook het perfecte voorbeeld van hoe het niet moetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Robophatt het volgende:
Dat laat wel precies zien waarom internetdaten niks voor mij is. Zo'n gesprek valt toch binnen no time stil
Oh?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Robophatt het volgende:
Dat laat wel precies zien waarom internetdaten niks voor mij is. Zo'n gesprek valt toch binnen no time stil
Ja maar veel anders wordt het ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar dit is ook het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet
Ja is toch moeilijk om zoiets aan de gang te houdenquote:
Zou meteen over eten praten. Werkt altijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt enerverend is het niet, maar waar zou jij het over hebben?
De zin van ons bestaan ?
Volgens Panzie moet je over seks pratenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou meteen over eten praten. Werkt altijd.
Bij mij wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou meteen over eten praten. Werkt altijd.
Valt best mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is toch moeilijk om zoiets aan de gang te houden
Panzie was maagd tot z'n 19e, wat weet hij nou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens Panzie moet je over seks praten
hey white october, kom een keertje afspreken, misschien kunnen een goocheltruc doen met mijn maagdelijkheid als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Zal wel aan mijn social skills liggen danquote:
gewoon random shit. Verzin een raar onderwerp. Overleven op een onbewoond eiland, De bizarste extreme sporten en welke leuk zijn, reizen doet het altijd goed, taart, wat zou je doen met eeuwig leven of oneindig geld of watdanookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt enerverend is het niet, maar waar zou jij het over hebben?
De zin van ons bestaan ?
Ja zou ik gewoon mee openen, kan niet misgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey white october, kom een keertje afspreken, misschien kunnen een goocheltruc doen met mijn maagdelijkheid als je begrijpt wat ik bedoel
Kklame dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon random shit. Verzin een raar onderwerp. Overleven op een onbewoond eiland, De bizarste extreme sporten en welke leuk zijn, reizen doet het altijd goed, taart, wat zou je doen met eeuwig leven of oneindig geld of watdanook
Doet me niet veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn social skills liggen dan
bij jou misschien niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar veel anders wordt het ook niet
Wat nietquote:
Neequote:
beter dan "wat doe je voor werk". Alles is beter dan werk en studie en hobbiesquote:
wowquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeIk ben daar echt niet zo goed in. Heb ook altijd zoiets van ja waarom zou ik iets vragen heeftie toch helemaal geen zin in. Dus dan zeg ik maar niks.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je niet zo van het praten bent.
Eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter dan "wat doe je voor werk". Alles is beter dan werk en studie en hobbies![]()
Waar zou jij het over hebben dan?
Idd vlaai > taartquote:
en hea. Ditchen die hoerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb onderwerp toch aangekaart maar ze ging er niet op in ....
'tja' 'tja'
Als iemand dit zegt, weet je toch al meteen dat het niks gaat worden.quote:
Insgelijks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt, weet je toch al meteen dat het niks gaat worden.
Creampie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |