Voor mij niet, denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan wel een reden noemen maar die wordt nu wel een beetje saai.
Moest mijn schoenen en alles uit doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saai ... Hebben ze eindelijk wat te doen
Nee echt. Niet de moeite waard.quote:
Wat is die reden nou?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee echt. Niet de moeite waard.
Maar zijn dus verschillende mensen die dat denken?
Schoenen toch sowieso bijna altijd welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest mijn schoenen en alles uit doen.
Weet ik niet? Was mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schoenen toch sowieso bijna altijd wel
Dat je een nachtmens bent. Zei toch dat je geen spannende reden moest verwachten dus wil ook geen geklaag nuquote:
Oh ik piep best vaak dus moet m'n schoenen vaak uitdoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet ik niet? Was mijn eerste keer.
Oh nee ok, nee klagen is het ook niet. Meer nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat je een nachtmens bent. Zei toch dat je geen spannende reden moest verwachten dus wil ook geen geklaag nu
Nieuwsgierigheid was vast en zeker spannender dan het antwoordquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee ok, nee klagen is het ook niet. Meer nieuwsgierigheid.
Oh vertel allesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
Doet me denken aan toen ik een jaar vast zat, mooie tijden.
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging doorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moest mijn schoenen en alles uit doen.
quote:
Theorie en praktijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid was vast en zeker spannender dan het antwoord
Had expres wollen sokken aangetrokken om extra zweetpoten te creëren, zal ze leren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging door
Ik had het op Stansted. Ik moest zowat strippen daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest ik in London Heathrow ook.. Iedereen op kousevoetjes trippelend de beveiliging door
Maar nu wil ik ook weten of jij vaak als verdacht persoon gezien wordt.quote:
Best wel vaak ja, en door sommige mensen ook weer totaal niet. Ligt raar denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar nu wil ik ook weten of jij vaak als verdacht persoon gezien wordt.
4 dagen van tevorenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had expres wollen sokken aangetrokken om extra zweetpoten te creëren, zal ze leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |