Panzie was maagd tot z'n 19e, wat weet hij nou.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens Panzie moet je over seks praten
hey white october, kom een keertje afspreken, misschien kunnen een goocheltruc doen met mijn maagdelijkheid als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Zal wel aan mijn social skills liggen danquote:
gewoon random shit. Verzin een raar onderwerp. Overleven op een onbewoond eiland, De bizarste extreme sporten en welke leuk zijn, reizen doet het altijd goed, taart, wat zou je doen met eeuwig leven of oneindig geld of watdanookquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt enerverend is het niet, maar waar zou jij het over hebben?
De zin van ons bestaan ?
Ja zou ik gewoon mee openen, kan niet misgaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey white october, kom een keertje afspreken, misschien kunnen een goocheltruc doen met mijn maagdelijkheid als je begrijpt wat ik bedoel
Kklame dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon random shit. Verzin een raar onderwerp. Overleven op een onbewoond eiland, De bizarste extreme sporten en welke leuk zijn, reizen doet het altijd goed, taart, wat zou je doen met eeuwig leven of oneindig geld of watdanook
Doet me niet veel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn social skills liggen dan
bij jou misschien niet..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar veel anders wordt het ook niet
Wat nietquote:
Neequote:
beter dan "wat doe je voor werk". Alles is beter dan werk en studie en hobbiesquote:
wowquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
NeeIk ben daar echt niet zo goed in. Heb ook altijd zoiets van ja waarom zou ik iets vragen heeftie toch helemaal geen zin in. Dus dan zeg ik maar niks.
Oh op die manierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je niet zo van het praten bent.
Eten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter dan "wat doe je voor werk". Alles is beter dan werk en studie en hobbies![]()
Waar zou jij het over hebben dan?
Idd vlaai > taartquote:
en hea. Ditchen die hoerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik heb onderwerp toch aangekaart maar ze ging er niet op in ....
'tja' 'tja'
Als iemand dit zegt, weet je toch al meteen dat het niks gaat worden.quote:
Insgelijks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als iemand dit zegt, weet je toch al meteen dat het niks gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |