nog meer "goede" voornemens?quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik probeer een beter mens te zijn in 2014. We kunnen het er wel over hebben terwijl we een kopje thee drinken?
Hell no.quote:
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;squote:Op maandag 6 januari 2014 11:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok dat ga gewoon vechten. Dat lucht op.
goedzoquote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Wil niet met A_F vechten, hij is mooiboy. ;s
Dan moet je juist vechten. Lekker anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Ja is wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ik gaan kijken? ik ken pieter derks niet..
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no.
[..]
Nu jij nog, klare lamlul.quote:
Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:02 schreef Murdera het volgende:
ik heb geen idee w
[..]
aar je het over hebt
Daarover, lamlulquote:
make that the cat wisequote:Op maandag 6 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up, natuurlijk ken ik Alfred wel. Snap de tekst erbij niet in de conversatie.
Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Love it when you use moeilijke woorden.
zal wel een foto met veel chicks zijn geweest hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou en, las het net pas en was benieuwd over welke picca je het nou weer had?
fattyquote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen
Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke meid.Is dat een bekend iemand of wat?
Hier, een motivational video voor je:quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Krio help me. Ben moed aan het verzamelen om weer met m'n trainingen te beginnen
Rolmops.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:05 schreef VeerEli het volgende:
Word weer tijd voor een verhaaltje van haar, ja.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 08:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Prelude van Cello Suite No. 1.
Goldberg Variations.
Glenn Gould.
Concerto for 2 Violins.
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, zag haar op de FP tussen facebookers. Beste neus. Leuk haar.
Grote clitjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen met grote neuzen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier, een motivational video voor je:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |