TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS.quote:
Echt?quote:
quote:
Forse baby.quote:Net terug van t consultatiebureau en onze kleine grote man weegt nu 8540 kg en is 71 cm lang! Zo trots
Lijkt op zijn moederquote:
Sta bij jou nergens meer van te kijken, hoor.quote:
Overtuigd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef krioro het volgende:
[..]
TRANEN DOEN ME NIKS, TRAINEN ZAL JE. IT'S ALL ABOUT THE GLUTES. NO ASS NO SASS.
Een grote mannelijke olifant?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hebben ze het niet over een kalf ofzo?
quote:De mannelijke Afrikaanse olifanten kunnen een hoogte van 4 m en een gewicht van 7000 kg bereiken.
HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;Dquote:
Pas maar op, kom zo even wat in jou stekenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA DAT WAS VAST NEIT ZIJN INSTEEK ;D
Wow gelijk agressiefquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas maar op, kom zo even wat in jou steken
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas maar op, kom zo even wat in jou steken
ZO JA. Gooi het eruit in je training.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo de teringquote:
Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo de tering
Vast iets met wat Modus zegt te maken.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |