quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes![]()
Ja dat jij racist bent weet ik al hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
dat is wel ietwat veel welvaartpondjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk.Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.
Tevens was ze apparently nog veel vetter:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Javier Guzman inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, die pinda idd. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann?
srs?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Zquote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
srs?![]()
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
srs?![]()
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Ik kwam er zeer recent achter dat TEMSEX fat as fuck was vroeger, nog veel dikker dan deze chick wasquote:Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
Tevens was ze apparently nog veel vetter:
[ afbeelding ]
Deed die dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z
dm link eens?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker?Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu
Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo.srs.
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
dm link eens?![]()
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
Ik ga die hele serie weer eens kijkenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahadamn
Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haaldenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo.srs.
Shuttle runtest, wat háátte ik die shit op de middelbare school tochquote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden.
Delirium II? Gvd, staat nergens onlinequote:Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Javier Guzman inderdaadJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga die hele serie weer eens kijken
misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten.te bizar.
Tevens,Neem dan Dragonball Kai (in HD en zonder al die vervelende fillers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind sporten meer gewoon prettig voor mijn mentale welzijn maar ook om er nog heter uit te zien
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, ga naar de gym.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]CB typa confession.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |