abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135145905
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk. :') Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.

Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

full stops and exclamation marks
pi_135145917
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
Ja dat jij racist bent weet ik al hoor :{w
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:01:58 #253
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145944
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135145965
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Vind 'r gezicht before ook echt afschuwelijk. :') Die porem heeft ze nu nog wel een beetje maar veel minder erg iig.

Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

[ afbeelding ]
dat is wel ietwat veel welvaartpondjes. :')
  maandag 6 januari 2014 @ 15:02:41 #255
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145976
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
_O- :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146003
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:59 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja klopt, die pinda idd _O_. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann? _O-
Javier Guzman inderdaad :DJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135146008
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:04:16 #258
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:04:34 #259
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146041
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

srs? :D
Ik bedacht me vroeger dat als ik enkelbanden en polsbanden en een vest met gewichten zou dragen dat ik fucking snel sterker zou worden. Nooit getest though.
Heee je bedoelde die kerstfoto zeker? :D Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu :P Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146062
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:00 schreef krioro het volgende:
Tevens was ze apparently nog veel vetter :'):

[ afbeelding ]
Ik kwam er zeer recent achter dat TEMSEX fat as fuck was vroeger, nog veel dikker dan deze chick was :{. Vandaar die fascinatie met sport nu zeker :').
pi_135146065
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ook, kwam door Piccolo in Dragonball Z ;(
Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
pi_135146086
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Heee je bedoelde die kerstfoto zeker? :D Zeg ff in DM welke chicks je zou doen, ben nieuwsgierig nu :P Heb er 5 in gedachten en wil checken of ik goed gegokt heb.
dm link eens? :D
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:26 #263
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146116
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
Hahaha :') damn :')

Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:06:42 #264
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146136
Dat niet weten btw :') ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:07:19 #265
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146167
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

dm link eens? :D
(op werk vinden ze facebook niet leuk)
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146205
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :') damn :')

Maar idd, Piccolo trainde met verzwaarde cape en tulband :)
Ik ga die hele serie weer eens kijken :D

misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten. :') te bizar.
Tevens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135146213
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Deed die dat?
Ik had een jongen bij mij op basketbal die met gewichten rond zijn enkels moest trainen omdat hij anders teveel rondjes voor ging lopen als we moesten rennen enzo. :') srs.
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
  maandag 6 januari 2014 @ 15:10:15 #268
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146265
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
Shuttle runtest, wat háátte ik die shit op de middelbare school toch _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135146293
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:

[..]

Javier Guzman inderdaad :DJa, hij had paar maanden terug nieuwe show toch? Klopt, is die slager van Raymann, ook paar keer opgetreden in Comedy Factory _O-
Delirium II? Gvd, staat nergens online :').
  maandag 6 januari 2014 @ 15:11:34 #270
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146313
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ga die hele serie weer eens kijken :D

misschien toch maar eens proberen, mijn schoonbroer doet pullups met een vol gewichtenvest, zo'n kettleball en wat losse gewichten. :') te bizar.
Tevens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem dan Dragonball Kai (in HD en zonder al die vervelende fillers) _O_

Ik vind sporten meer gewoon prettig voor mijn mentale welzijn maar ook om er nog heter uit te zien :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146323
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:
mijn schoonbroer
Veer pls.
pi_135146348
pi_135146352
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kri, weet jij een goeie huis tuin en keuken manier om beetje all round te trainen? bijvoorbeeld met 6packs waterflessen o.i.d.?
Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:12:32 #274
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146355
Oja is gewoon zwager :')
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146360
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CB typa confession.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')