bruin spray? zonde.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezetquote:
Graagquote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraaktDus fuck jullie
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou je laten branden bij het plassenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren.
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet. Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
KriodWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zou voor mid gaan dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
zou me door mid laten verkrachtenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kortquote:Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
Dit zegt al genoegquote:Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
En dit:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
Mid met gezicht van rechtsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hemquote:Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet. Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
ik voel je, broeder.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes![]()
Ja klopt, die pinda iddquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem
Hahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |