abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 14:38:09 #226
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135144987
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraakt :) Dus fuck jullie :)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135145020






full stops and exclamation marks
pi_135145126
quote:
bruin spray? zonde.
pi_135145222
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Eens :)
Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
pi_135145249
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef VeerEli het volgende:
Maar nog steeds geen peuk weer aangeraakt :) Dus fuck jullie :)
Graag :)

Ik ben de slechtste trader ooit ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135145252
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

bruin spray? zonde.
Idd, wat is er mis met pale.
pi_135145299
quote:
Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
pi_135145337
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

bruin spray? zonde.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Idd, wat is er mis met pale.
Is voor wedstrijd, zodat de spieren beter uitkomen.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 14:46:56 #234
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135145368
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben de hele week al prikkelbaar en iedereen om me heen krijgt het te verduren. :(
Ik zou je laten branden bij het plassen :(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135145386
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
pi_135145579
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Lmfao, alleen +1 voor Sanford & Son.
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
full stops and exclamation marks
pi_135145598
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Zou voor mid gaan dan.
pi_135145665
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
zou me door mid laten verkrachten
pi_135145715
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

zou me door mid laten verkrachten
Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
pi_135145716
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Deze was wel fijn, hem hoef je niet per se te zien, dus kon er gewoon enkel naar luisteren. Anders is mijn concentratieboog er al gauw te kort voor.
Vond wel relaxt juist, vond 'm bij DWDD altijd net te kort :@.
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:

dWc the type of nigga to say "before zag er beter uit".
Dit zegt al genoeg :).
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
En dit:
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:52 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zou voor mid gaan dan.
Mid met gezicht van rechts :Y).
pi_135145762
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
:')
pi_135145765
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Opzich ook niks mis met links, maarja, als je toch mag kiezen weeeeuaueahehaheahe.
links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
pi_135145775
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik dacht toen van "eigenlijk zijn die bekende Nederlandse cabaretiers meestal wel grappig", totdat ik de voorstelling van Bert Visscher wou kijken, na 5 minuten weer afgezet :'). Hij, Herman Finkers en Freek de Jonge zijn zó niet grappig.
Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135145792
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
ja ja leuk, als je niet lacht ben je een kankerracist zeker.
pi_135145799
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

links heeft gewoon een houding als quasimodo, als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
pi_135145819
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Sowieso, slechte foto, maar niks mis met wat welvaartspondjes :') :D
ik voel je, broeder.
pi_135145839
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik voel je, broeder.
Daarom uit met vas? Te dun. :')
pi_135145844
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Daniel Arends is ook best grappig, en zag laatst weer een Marokkaanse cabaretier. Als je Rachid Larouz Comedy Factory intikt op youtube krijg je hem _O-
Ja klopt, die pinda idd _O_. Ronald Goedemondt is ook wel een goeie, en Javier Guzman (tijd niks meer van gehoord tho). Rachid Larouz is toch die gozer van Raymann? _O-
pi_135145853
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

als die rechtop staat en lacht scheelt het al 4 bier.
Hahaha :')!
pi_135145867
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Daarom uit met vas? Te dun. :')
kwam erachter dat ze niet blank is. :o freaked the fuck out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')