Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent gewordenquote:
Jij houdt de boel scherp in de gatenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had met nieuwjaar kunnen daten mang
Ben je 31?quote:
Na je 18,5e nog groeienquote:
Ik zie allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent geworden
[..]
Jij houdt de boel scherp in de gaten
Ik ga vanaf nu ook elk jaar m'n 25e verjaardag vieren totdat ik 50 ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent geworden
Wow veel ouder dan ik dachtquote:
Precies, rollen als een Aziaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook elk jaar m'n 25e verjaardag vieren totdat ik 50 ben.
Wat? Iemand van 25-30?quote:
Had je er ook aan gedacht dat je neus je hele leven blijft groeien?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook Aziaat.quote:
Zie sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je er ook aan gedacht dat je neus je hele leven blijft groeien?
Mijn vader meent al jaren dat hij 39 + een aantal maanden isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, als die na 18,5 nog steeds groeit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, als die na 18,5 nog steeds groeit.Ja aan mij lag het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn vader meent al jaren dat hij 39 + een aantal maanden is
Alles komt later aan bij ons in Limburgquote:
Gewoon eigen leeftijd + 15?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.
Komt van Sidney af. Is al oud.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles komt later aan bij ons in Limburg
Wist tot vandaag ook niet wat een Tatta was
Ja best chille ventquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
I know right.
Zou zo vrienden met je vader kunnen worden.
Vragen is ook zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.
Zou wel ziek zijn aangezien ik nog een broer heb die 10 jaar ouder is dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel ziek zijn aangezien ik nog een broer heb die 10 jaar ouder is dan ik.
Nee, stop nu maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zit niet te lachen.quote:
's Avonds is ze net een ninjaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
Waar is Vasje eigenlijk? Weer haar jaarlijkse post-oud-en-nieuw-coma in een greppel ergens?
Wow, bedoel je nu te zeggen dat je haar in het donker alleen ziet als ze lacht? Racist.quote:
One shot too far.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
Waar is Vasje eigenlijk? Weer haar jaarlijkse post-oud-en-nieuw-coma in een greppel ergens?
Ik had net m'n Kameroense huisgenoot aan de deur, hij viel niet echt opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, bedoel je nu te zeggen dat je haar in het donker alleen ziet als ze lacht? Racist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, stop nu maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |