Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent gewordenquote:
Jij houdt de boel scherp in de gatenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had met nieuwjaar kunnen daten mang
Ben je 31?quote:
Na je 18,5e nog groeienquote:
Ik zie allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent geworden
[..]
Jij houdt de boel scherp in de gaten
Ik ga vanaf nu ook elk jaar m'n 25e verjaardag vieren totdat ik 50 ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je zo oud bent is het ook niet meer leuk om te vieren dat je nog ouder bent geworden
Wow veel ouder dan ik dachtquote:
Precies, rollen als een Aziaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook elk jaar m'n 25e verjaardag vieren totdat ik 50 ben.
Wat? Iemand van 25-30?quote:
Had je er ook aan gedacht dat je neus je hele leven blijft groeien?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook Aziaat.quote:
Zie sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je er ook aan gedacht dat je neus je hele leven blijft groeien?
Mijn vader meent al jaren dat hij 39 + een aantal maanden isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, als die na 18,5 nog steeds groeit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, als die na 18,5 nog steeds groeit.Ja aan mij lag het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn vader meent al jaren dat hij 39 + een aantal maanden is
Alles komt later aan bij ons in Limburgquote:
Gewoon eigen leeftijd + 15?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.
Komt van Sidney af. Is al oud.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alles komt later aan bij ons in Limburg
Wist tot vandaag ook niet wat een Tatta was
Ja best chille ventquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef krioro het volgende:
[..]
I know right.
Zou zo vrienden met je vader kunnen worden.
Vragen is ook zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd hoe oud m'n moeder nou precies is.
Zou wel ziek zijn aangezien ik nog een broer heb die 10 jaar ouder is dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel ziek zijn aangezien ik nog een broer heb die 10 jaar ouder is dan ik.
Nee, stop nu maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zit niet te lachen.quote:
's Avonds is ze net een ninjaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
Waar is Vasje eigenlijk? Weer haar jaarlijkse post-oud-en-nieuw-coma in een greppel ergens?
Wow, bedoel je nu te zeggen dat je haar in het donker alleen ziet als ze lacht? Racist.quote:
One shot too far.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:23 schreef krioro het volgende:
Waar is Vasje eigenlijk? Weer haar jaarlijkse post-oud-en-nieuw-coma in een greppel ergens?
Ik had net m'n Kameroense huisgenoot aan de deur, hij viel niet echt opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, bedoel je nu te zeggen dat je haar in het donker alleen ziet als ze lacht? Racist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, stop nu maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio
[ afbeelding ]Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shiiiit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
gvdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio
[ afbeelding ]HHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before.Ben bij transformaties van fatty naar normaal altijd bang dat ze weer terugvallen, maar als ze zo ver als competition shape gaan heb ik er vertrouwen in.
full stops and exclamation marks
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, stop nu maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef krioro het volgende:
[..]
HHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGGG
Before.Ben bij transformaties van fatty naar normaal altijd bang dat ze weer terugvallen, maar als ze zo ver als competition shape gaan heb ik er vertrouwen in.
Maar sowieso zie je op die before pic al meteen dat het toen gewoon een ongelukkig wijf was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.
Ja het is maar goed dat ze er iets aan is gaan doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar sowieso zie je op die before pic al meteen dat het toen gewoon een ongelukkig wijf was.En dan nu, pow.
Klopt, sowieso ook mentaal gesterkt door zo diep te gaan. Dat zeggen mensen nu steeds tegen mij, waarschuwende voor de komende struggles en zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.
Vind die foto's in de spoiler wel beste ja, damn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is maar goed dat ze er iets aan is gaan doenNu heeft ze gewoon zo ongeveer het perfecte lichaam echt sick
Ja ik houd een aantal logs bij van vrouwen en een paar hebben ook wedstrijden gedaan, de laatste weken schijnen echt afschuwelijk te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt, sowieso ook mentaal gesterkt door zo diep te gaan. Dat zeggen mensen nu steeds tegen mij, waarschuwende voor de komende struggles en zo.
Haal mijn foto weg kklulquote:
Zelden zo'n goed lichaam gezien. Offline nog nooit zelfsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die foto's in de spoiler wel beste ja, damn.
Hoezo ben jij onlinequote:
Wat.quote:
Ja mag wel hoorquote:
Oef. Gelukkig. Maar hoezo dat dan?quote:
Zou toch zweren dat jij naar utrecht was. Of is het al gedaan?quote:
Is dat roze onderdeel van uitgelubberde olifantenkut?quote:
quote:
Links?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik houd een aantal logs bij van vrouwen en een paar hebben ook wedstrijden gedaan, de laatste weken schijnen echt afschuwelijk te zijnrespect wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Haha mij gelovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat jij naar utrecht was. Of is het al gedaan?Dank je. Oprechtquote:
Lief.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wees maar niet bang hoor, nootjes en ik hebben een haat-haatverhouding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon op de site van DBB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wow, nootjes uit zijn werkomgeving, helemaal los nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat roze onderdeel van uitgelubberde olifantenkut?full stops and exclamation marks![]()
Ja dat was ook meteen de laatste keer.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
ik haat je niet hoor. Vind je gewoon een kutwijfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, nootjes en ik hebben een haat-haatverhouding.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dm wel wachtquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik probeer m'n leven te beteren, zelfs Yuri vindt dat ik nu leuk ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik haat je niet hoor. Vind je gewoon een kutwijf
Vind jou ook een kutwijf. ;sOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Stuur mij ook eens, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok. Ik vind je stom ;pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was ook meteen de laatste keer.zaterdag na 9 uur toch. Yolo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, nootjes uit zijn werkomgeving, helemaal los nu.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ondanks dat je mij haat en een kutwijf vind, vind ik je houding wel goed. Helemaal nu je probeert te beterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer m'n leven te beteren, zelfs Yuri vindt dat ik nu leuk ben.
Vind jou ook een kutwijf. ;spetje af hoor chlochlo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur mij ook eens, ben wel benieuwd.full stops and exclamation marks![]()
Ja, word altijd jaloers en onzeker als jij dat doet. :Squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank je wel, doet me goed dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je mij haat en een kutwijf vind, vind ik je houding wel goed. Helemaal nu je probeert te beterenpetje af hoor chlochlo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Please.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, word altijd jaloers en onzeker als jij dat doet. :SPure discriminatie.
full stops and exclamation marks![]()
Mag van mij altijd hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Je verdient het. Het is jouw jaarquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik haatte overigens nooit hoor, ik zei alleen dat ik de vrouwen die jij postte toen niet mooi vond.quote:
Ik heb gewoon goede smaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haatte overigens nooit hoor, ik zei alleen dat ik de vrouwen die jij postte toen niet mooi vond."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:![]()
Alweer beetje detoxed van jaarwisseling roborobo?
Jazekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Alweer beetje detoxed van jaarwisseling roborobo?Viel allemaal nog reuze mee moet ik zeggen.
Niet zwetend rollend over de vloer met een schuimbek?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JazekerViel allemaal nog reuze mee moet ik zeggen.
quote:![]()
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?
Die drie die rechtsonderin missen... Kan niet handelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahaha neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zwetend rollend over de vloer met een schuimbek?
Ja was wel goed op een hoop maar 2 januari gewoon weer gesport en alles en toen was het wel goed uit m'n systeem
bejje mobiel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die drie die rechtsonderin missen... Kan niet handelen.![]()
Ik mis ze ook hoor geen mobielquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Nee.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wow snel er weer bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha nee
Ja was wel goed op een hoop maar 2 januari gewoon weer gesport en alles en toen was het wel goed uit m'n systeemik ga maandag weer. Ben helemaal gesmolten nu
Haha blinde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Ah, jullie hebben 'm op 100% staan. Bij mij staat ie op 150% tochOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja kon het niet verdragen om niet te gaan, ben dan altijd gelijk bang dat ik na een week helemaal uitdij en weet ik hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow snel er weer bijik ga maandag weer. Ben helemaal gesmolten nu
vieze loensende maki.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Ah, jullie hebben 'm op 100% staan. Bij mij staat ie op 150% toch* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Grote lettersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, anders heb je links en rechts zoveel ruimte over
...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, anders heb je links en rechts zoveel ruimte over
.....
.....
Weet je wat voor moederneukend grote letters je dan hebt?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha zo snel gaat het echt nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kon het niet verdragen om niet te gaan, ben dan altijd gelijk bang dat ik na een week helemaal uitdij en weet ik het![]()
soms wel leuk. Livin on the edge maarja ik ben er afgevallen
Hoeveel ben je afgevallen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha zo snel gaat het echt niet![]()
5kiloquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
@100%
[ afbeelding ]
@150%
[ afbeelding ]
Gewoon schermopvulling togOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die letters de teringquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
@100%
[ afbeelding ]
@150%
[ afbeelding ]
Gewoon schermopvulling togNee weet het maar ja, zo voelt het tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha zo snel gaat het echt niet![]()
Jij van de edge gevallen ja?"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Oh nee, als ik verveeld ben dan zeg ik gewoon oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Minder grote letters dan je had verwacht of waOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, maar da's omdat ik op een scherm van 38" FOK!quote:
@ 100% heb ik echt kkveel ruimte over links en rechts![]()
ja, idd ik voel je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die letters de tering
[..]
Nee weet het maar ja, zo voelt het toch
Jij van de edge gevallen ja?
Gewoon verslonstmijn borst stak uit. Nu is ie gelijk met mijn buik
Eeuwig zondequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, idd ik voel je.
Maar wel weer recht te trekken hoor
Dat is zeker recht te trekken. Gewoon weer lekker er tegen aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eeuwig zondeMaar wel weer recht te trekken hoor
Gewoon zorgen dat je half jaar naar de gevangenis moet, genoeg tijd voor workout, onmogelijk om te snacken, gebalanceerd eten.![]()
Gewoon op je rug gaan liggen toch, dan valt dat niet meer op #lifehackquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, idd ik voel je.
![]()
DBB dat het onmogelijk maakt om pics te bekijken als je niet bent ingelogd.Moet ik gvd toch een account aan gaan maken.
Ook niet gewoon in topics? Of bedoel je alleen galleries?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef krioro het volgende:
DBB dat het onmogelijk maakt om pics te bekijken als je niet bent ingelogd.Moet ik gvd toch een account aan gaan maken.
Ik wandel nu idd als een omgekeerde krab.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon op je rug gaan liggen toch, dan valt dat niet meer op #lifehack* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
vinequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wandel nu idd als een omgekeerde krab."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Link?quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wat denken die conducteurs idd wel niet.quote:Bij station Gilze-Rijen zijn vier
jonge jongens aangehouden omdat ze een
conducteur hebben mishandeld.De man
raakte gewond aan zijn hoofd en knie.
De jongste verdachte is 13,de oudste
15.De jongens hadden geen kaartjes.
Toen de conducteur daar wat van zei
kreeg hij klappen tegen zijn hoofd.De
Brabantse politie kon de vier in de
buurt van het station aanhouden..
![]()
Vine van jou lopend als omgekeerde krabquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wat is met al die random enters man, is je lettertype te groot ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat denken die conducteurs idd wel niet..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wandel nu idd als een omgekeerde krab.![]()
![]()
C/P van teletekstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat is met al die random enters man, is je lettertype te groot ofzo![]()
Wow, sick grote letters danquote:![]()
Ja had hij idd gewoon niks van moeten zeggen, klotevent."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wow er zit weer een RRH achtig type in outfit topic
Da's die RedReidingHood?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
Wow er zit weer een RRH achtig type in outfit topic![]()
Oh nooit eerder gezien, maar kijk er ook maar sporadisch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef hugecooll het volgende:
Ah, gaat vast over Maghrebijnsedie doet dat toch al heul lang?
En die bedoelde ik ja. Ook altijd van die foto's die door iemand anders gemaakt zijn."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wat draag jij vandaag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh nooit eerder gezien, maar kijk er ook maar sporadisch.
En die bedoelde ik ja. Ook altijd van die foto's die door iemand anders gemaakt zijn.
*insert vakantiefoto's*![]()
![]()
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poserenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat draag jij vandaag?
*insert vakantiefoto's*"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wanneer ga jij daar eens posten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poseren![]()
Kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poseren![]()
Heb jij die Carrie-remake gezien al? Ben 'm aan het kijken nu. Slecht wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon zorgen dat je half jaar naar de gevangenis moet, genoeg tijd voor workout, onmogelijk om te snacken, gebalanceerd eten.
Nu klaar, mjaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij die Carrie-remake gezien al? Ben 'm aan het kijken nu. Slecht wel.dacht nog even dat er iets " nieuws " ging gebeuren maar meh
![]()
![]()
Beetje lame.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nooit, kan FOK! niet aan.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Vind altijd leuker om te zien wat voor bende je tegenkomt in de spiegels.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bedoelde galleries, maar die thumbnails/previews in topics ook niet. Dat laatste was altijd al zo, eerste niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook niet gewoon in topics? Of bedoel je alleen galleries?
AD op het badkamerplankje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind altijd leuker om te zien wat voor bende je tegenkomt in de spiegels.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die rooie diezelfde die ik net postte?quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wist gewoon dat jij dit was zonder eerst te zien wie het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is allemaal dezelfde, schele.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die rooie diezelfde die ik net postte?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Die blodne toch niet gvdquote:
Heb de filmpjes niet gekeken want ben mad men aan het kijken dus duurt me allemaal te lang."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Nee, die blonde niet nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die blodne toch niet gvd
Heb de filmpjes niet gekeken want ben mad men aan het kijken dus duurt me allemaal te lang.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja ik bedoelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dit was zonder eerst te zien wie het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gvd Grid, wat een kkfilm.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik bedoelPost eens een pic van wat jij een mooie vrouw vindt. Iemand die niet Veer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Yes ma'am.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die rooie diezelfde die ik net postte?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik bedoelMo please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag laatst die fucking vieze Murderakrakerswijven met dreads die jij postte, dus je moet gewoon je mond houden over mijn smaak.
Vond de aftiteling wel spannend.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt superbenieuwd naar wat voor vrouwen Modus zo gaat posten.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook zat mindere foto's van haar gezien. Maar daar was ze wel, helemaal met bewegend beeld.
Vanaf 1:20
- 7/10 (being generous here)
- actually doe maar een punt aftrek omdat bi
- nog een punt aftrek omdat ze het slechtst rijdt van iedereen
- en cool story maar dit is heel wat anders dan die vieze dreadmutsen
"Bisexual lady" kk manquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook zat mindere foto's van haar gezien. Maar daar was ze wel, helemaal met bewegend beeld.
Vanaf 1:20
Eens met krio.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ga vragen of ze mijn seksuele voorkeur op m'n rijbewijs willen zetten.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
"Houdt van mannen en taart."Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Uiers doen niet hueeeehueee, uiers doen moooooeeeeeeehhquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
Ze heeft zeker wel goeie uiers hueeeeehueeee.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Sinds wanneer zijn uiers dieren?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiers doen niet hueeeehueee, uiers doen moooooeeeeeeehhgraag op anoniem![]()
Sinds wanneer maken alleen dieren geluid?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn uiers dieren?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar even serieus, wtf is er nu mis met die redhead in dat eerste filmpje van mijn post?Niet in voor jullie scary competition shape, niet mannelijk zelfs naar jullie maatstaven, niet lelijk.
't Is gewoon een anti-krio samenzwering.
Meh weet niet, ze is best knap maar ze lijkt op de helft van de vrouwen die ik dagelijks zie lopen ofzo."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
jonge ik zei gvd toch al dat het een mooie dame is, teringkk.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef krioro het volgende:
Maar even serieus, wtf is er nu mis met die redhead in dat eerste filmpje van mijn post?Niet in voor jullie scary competition shape, niet mannelijk zelfs naar jullie maatstaven, niet lelijk.
't Is gewoon een anti-krio samenzwering.
Hjb, ik heb het tegen Mo.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jonge ik zei gvd toch al dat het een mooie dame is, teringkk.full stops and exclamation marks![]()
Je zei 'jullie' dus voelde me aangesproken, hzjb.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie slaat op de anti-krio-groep, nihmbn.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei 'jullie' dus voelde me aangesproken, hzjb.full stops and exclamation marks![]()
idd en dat terwijl mirinquote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zei 'jullie' dus voelde me aangesproken, hzjb.
Oké doe niet mad.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Jullie slaat op de anti-krio-groep, nihmbn.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Mehquote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Modus het volgende:
http://www.topgear.com/uk(...)VideoCategory=Celebs
Dit niet 9,32/10 vinden._
Och ja, gooi er nog maar een afkorting in.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Jullie slaat op de anti-krio-groep, nihmbn.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
OK.quote:quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef Modus het volgende:
quote:full stops and exclamation marks![]()
SmoothOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Smooth.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat Oostblokface, dat haar, alles.
Kijk liever naar Robo."nee ik houd m'n bek niet"quote:Op zondag 5 januari 2014 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, gooi er nog maar een afkorting in.
yw
Sws kan niemand tippen aan mijn vrouwensmaak.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
MTB.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Snap ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat Oostblokface, dat haar, alles.
Kijk liever naar Robo."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Makkelijk te breken?quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Meant to be. :squote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Sinds wanneer loeien uiers?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken alleen dieren geluid?graag op anoniem![]()
Oh :$quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef Fascination het volgende:
Sws kan niemand tippen aan mijn vrouwensmaak.
Sinds voordat jij geboren was.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Kun je alleen horen als je vroeger een magische schelp had.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Had tot voor kort nog rood haarquote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Pics van jou met felrood (en liefst straight) haar."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
![]()
![]()
#smoothlikekrioOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Heeft niets met mijn leeftijd te maken, maar whatever makes you feel better about yourself.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
#showmethemoneyquote:Op zondag 5 januari 2014 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
#blackbelt #taughtbythebest #modusthemasterOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Moest lachen om mental image van Modus die brood uit z'n broodtrommeltje haalt in de lunchpauze, even checkt wat hij er ook alweer op had gedaan, boterhamworst met een gezichtje ziet, en breed glimlacht.full stops and exclamation marks![]()
Oh god, mur is er ook weer.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wilde zeggen 'hide yo wife, hide yo kids', maar is niet nodig, het is mur maar.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zag het wel hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Overkomt me wel vaker, staat vrij dicht bij elkaar. Daarnaast ben ik net thuis en niet geheel nuchter meer dus kan dat weleens gebeuren.quote:
Ik heb 'm in ieder geval niet geheel verwijderd.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ben dit soort fratsen van jou niet gewend, Modus.quote:
Las het op z'n Frans, dat was dan weer wel grappig.full stops and exclamation marks![]()
Inb4 met stokbrood en kaas en wijn in je handen zeker.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Las het op z'n Frans, dat was dan weer wel grappig.full stops and exclamation marks![]()
Zin in stokbrood en kaas gekregen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik DM nu met krio over jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.![]()
Alleen maar goede dingen, hoop ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb je in ieder geval een goed muziekje tijdens het wachten.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Voornamelijk geneuzel.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar goede dingen, hoop ik.![]()
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een goed muziekje tijdens het wachten.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Mwah, ze hebben vaak lange stukken er tussen zitten met alleen instrumenten en dan op een bepaalde manier, kan er wel inkomen waarom iemand het niets vindt. 'Zeikerig' of zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.
Maar goed, geen goed muziekje onder het wachten helaas.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Vind het ook maar mehquote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.![]()
is ook zo. Allemaal op tc grote lol maar niemand wil jou de link gevenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.![]()
Waarom moet je het nou weer verklappen ;squote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
is ook zo. Allemaal op tc grote lol maar niemand wil jou de link geven![]()
Jazeker. Uitzondering hoor overigens.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:10 schreef hugecooll het volgende:
hahahallooo jullie zijn ook nog wakkerSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.newfags cant triforce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik las golden shower.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niemand is geweest.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef Chai het volgende:
De 1 op 1 meet bij mij thuis dan. [ afbeelding ]
Ik ook nietquote:![]()
Eerst sporten zo en wil m'n kamer eigenlijk ook opruimen. En m'n stageplan schrijven
Ik had het echt eerder moeten doen. Nu moet het, maar ik heb totaal geen zin.quote:
Hierna nog een verslag maken, daarna een verslag aanpassen en dan nog een bouwtekening aanpassen.![]()
Allemaal voor morgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 10:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het echt eerder moeten doen. Nu moet het, maar ik heb totaal geen zin.
Hierna nog een verslag maken, daarna een verslag aanpassen en dan nog een bouwtekening aanpassen."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat laatste is voor donderdag, dus kan ik eventueel nog uitstellen. De rest voor morgen.
Ik hoef in principe niks voor morgen, maar kan het niet uitstaan dat ik 2 weken niks gedaan heb
Goed zo, move yo assquote:Op zondag 5 januari 2014 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.
Ik hoef in principe niks voor morgen, maar kan het niet uitstaan dat ik 2 weken niks gedaan heb![]()
![]()
Echt he, al is het maar 1 pagina typen ofzo. Of stageplan schrijven heb je ook zo gedaan maar is zo vervelend om te doenquote:![]()
![]()
Mwah, ik had vrijdag zoiets van 'doe ik zondag wel'.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.
Ik hoef in principe niks voor morgen, maar kan het niet uitstaan dat ik 2 weken niks gedaan heb
En nu heb ik zoiets van 'had ik het vrijdag maar gemaakt, dan was ik nu klaar'.![]()
Dat heb ik met mijn casa schoonmakenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he, al is het maar 1 pagina typen ofzo. Of stageplan schrijven heb je ook zo gedaan maar is zo vervelend om te doen![]()
![]()
moet al 3 weken gebeuren
![]()
voel me net een varken
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Mwah, ik had vrijdag zoiets van 'doe ik zondag wel'.
En nu heb ik zoiets van 'had ik het vrijdag maar gemaakt, dan was ik nu klaar'.
Circle of life"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Mufasa![]()
![]()
Gvd was lionking net vergeten. Begint alles weer opnieuw
Hakuna matata, Noot.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd was lionking net vergeten. Begint alles weer opnieuw![]()
Dankjequote:jij ook man
Wats hier stil* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oja natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Deadlines hè. Ik kan de rest van de dag rustig aan doen gelukkig.
losers.
Ik ook.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
neen.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Bril een optie?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:25 schreef Germano het volgende:
Ik ben de lul. Kan de opmerkingen niet lezen bij het aan te passen verslag.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: