Ik DM nu met krio over jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.
Alleen maar goede dingen, hoop ik.quote:
Heb je in ieder geval een goed muziekje tijdens het wachten.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Soms, als het hier zo rustig is, dan denk ik dat iedereen met elkaar aan het DM'en is en ik hier maar een beetje zit te wachten totdat mensen me vermaken.
Voornamelijk geneuzel.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar goede dingen, hoop ik.
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een goed muziekje tijdens het wachten.
Mwah, ze hebben vaak lange stukken er tussen zitten met alleen instrumenten en dan op een bepaalde manier, kan er wel inkomen waarom iemand het niets vindt. 'Zeikerig' of zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.
Vind het ook maar mehquote:Op zondag 5 januari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van Pink Floyd. Altijd als ik dat zeg dan kijken mensen me aan alsof ze water zien branden.
is ook zo. Allemaal op tc grote lol maar niemand wil jou de link gevenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Waarom moet je het nou weer verklappen ;squote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
is ook zo. Allemaal op tc grote lol maar niemand wil jou de link geven
Jazeker. Uitzondering hoor overigens.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:10 schreef hugecooll het volgende:
hahahallooo jullie zijn ook nog wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.newfags cant triforce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:28 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik las golden shower.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niemand is geweest.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 09:28 schreef Chai het volgende:
De 1 op 1 meet bij mij thuis dan. [ afbeelding ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik ook nietquote:![]()
Eerst sporten zo en wil m'n kamer eigenlijk ook opruimen. En m'n stageplan schrijven
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik had het echt eerder moeten doen. Nu moet het, maar ik heb totaal geen zin.quote:
Hierna nog een verslag maken, daarna een verslag aanpassen en dan nog een bouwtekening aanpassen.![]()
Allemaal voor morgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 10:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het echt eerder moeten doen. Nu moet het, maar ik heb totaal geen zin.
Hierna nog een verslag maken, daarna een verslag aanpassen en dan nog een bouwtekening aanpassen."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: