Ik haatte overigens nooit hoor, ik zei alleen dat ik de vrouwen die jij postte toen niet mooi vond.quote:
Ik heb gewoon goede smaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik haatte overigens nooit hoor, ik zei alleen dat ik de vrouwen die jij postte toen niet mooi vond.
quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Alweer beetje detoxed van jaarwisseling roborobo?
Niet zwetend rollend over de vloer met een schuimbek?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JazekerViel allemaal nog reuze mee moet ik zeggen.
quote:
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?
Hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hallo, wil je ons niet zo storen terwijl we jou proberen te negeren?
Die drie die rechtsonderin missen... Kan niet handelen.quote:
Hahaha neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zwetend rollend over de vloer met een schuimbek?
bejje mobiel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die drie die rechtsonderin missen... Kan niet handelen.
Ik mis ze ook hoor geen mobielquote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wow snel er weer bijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha nee
Ja was wel goed op een hoop maar 2 januari gewoon weer gesport en alles en toen was het wel goed uit m'n systeem
Haha blinde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Ah, jullie hebben 'm op 100% staan. Bij mij staat ie op 150% toch
Ja kon het niet verdragen om niet te gaan, ben dan altijd gelijk bang dat ik na een week helemaal uitdij en weet ik hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow snel er weer bijik ga maandag weer. Ben helemaal gesmolten nu
vieze loensende maki.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:02 schreef hugecooll het volgende:
Ah, jullie hebben 'm op 100% staan. Bij mij staat ie op 150% toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |