quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio
[ afbeelding ]Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shiiiit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
gvdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, wat is dit? "Van Fas naar Veer"?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
Krio
[ afbeelding ]HHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGGGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before.Ben bij transformaties van fatty naar normaal altijd bang dat ze weer terugvallen, maar als ze zo ver als competition shape gaan heb ik er vertrouwen in.
full stops and exclamation marks
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, stop nu maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:32 schreef krioro het volgende:
[..]
HHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGGG
Before.Ben bij transformaties van fatty naar normaal altijd bang dat ze weer terugvallen, maar als ze zo ver als competition shape gaan heb ik er vertrouwen in.
Maar sowieso zie je op die before pic al meteen dat het toen gewoon een ongelukkig wijf was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.
Ja het is maar goed dat ze er iets aan is gaan doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar sowieso zie je op die before pic al meteen dat het toen gewoon een ongelukkig wijf was.En dan nu, pow.
Klopt, sowieso ook mentaal gesterkt door zo diep te gaan. Dat zeggen mensen nu steeds tegen mij, waarschuwende voor de komende struggles en zo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan me sowieso niet voorstellen dat zij nog terug zou vallen hoor. Ziet er niet alleen lichamelijk beter uit, maar gewoon in totaal ook.
Vind die foto's in de spoiler wel beste ja, damn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is maar goed dat ze er iets aan is gaan doenNu heeft ze gewoon zo ongeveer het perfecte lichaam echt sick
Ja ik houd een aantal logs bij van vrouwen en een paar hebben ook wedstrijden gedaan, de laatste weken schijnen echt afschuwelijk te zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt, sowieso ook mentaal gesterkt door zo diep te gaan. Dat zeggen mensen nu steeds tegen mij, waarschuwende voor de komende struggles en zo.
Haal mijn foto weg kklulquote:
Zelden zo'n goed lichaam gezien. Offline nog nooit zelfsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die foto's in de spoiler wel beste ja, damn.
Hoezo ben jij onlinequote:
Wat.quote:
Ja mag wel hoorquote:
Oef. Gelukkig. Maar hoezo dat dan?quote:
Zou toch zweren dat jij naar utrecht was. Of is het al gedaan?quote:
Is dat roze onderdeel van uitgelubberde olifantenkut?quote:
quote:
Links?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik houd een aantal logs bij van vrouwen en een paar hebben ook wedstrijden gedaan, de laatste weken schijnen echt afschuwelijk te zijnrespect wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Haha mij gelovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat jij naar utrecht was. Of is het al gedaan?Dank je. Oprechtquote:
Lief.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Wees maar niet bang hoor, nootjes en ik hebben een haat-haatverhouding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon op de site van DBB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Wow, nootjes uit zijn werkomgeving, helemaal los nu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat roze onderdeel van uitgelubberde olifantenkut?full stops and exclamation marks![]()
Ja dat was ook meteen de laatste keer.quote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
ik haat je niet hoor. Vind je gewoon een kutwijfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wees maar niet bang hoor, nootjes en ik hebben een haat-haatverhouding.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
dm wel wachtquote:"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Ik probeer m'n leven te beteren, zelfs Yuri vindt dat ik nu leuk ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik haat je niet hoor. Vind je gewoon een kutwijf
Vind jou ook een kutwijf. ;sOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Stuur mij ook eens, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok. Ik vind je stom ;pquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was ook meteen de laatste keer.zaterdag na 9 uur toch. Yolo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, nootjes uit zijn werkomgeving, helemaal los nu.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ondanks dat je mij haat en een kutwijf vind, vind ik je houding wel goed. Helemaal nu je probeert te beterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik probeer m'n leven te beteren, zelfs Yuri vindt dat ik nu leuk ben.
Vind jou ook een kutwijf. ;spetje af hoor chlochlo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur mij ook eens, ben wel benieuwd.full stops and exclamation marks![]()
Ja, word altijd jaloers en onzeker als jij dat doet. :Squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank je wel, doet me goed dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je mij haat en een kutwijf vind, vind ik je houding wel goed. Helemaal nu je probeert te beterenpetje af hoor chlochlo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Please.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, word altijd jaloers en onzeker als jij dat doet. :SPure discriminatie.
full stops and exclamation marks![]()
Mag van mij altijd hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja hoor, nu is het ineens allemaal mooi en leuk en interessant, maar als krio prachtige fitte vrouwenlichamen post is het meteen hate o'clock.![]()
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Je verdient het. Het is jouw jaarquote:
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: