Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat laatste is voor donderdag, dus kan ik eventueel nog uitstellen. De rest voor morgen.
Goed zo, move yo assquote:Op zondag 5 januari 2014 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.
Ik hoef in principe niks voor morgen, maar kan het niet uitstaan dat ik 2 weken niks gedaan heb
Echt he, al is het maar 1 pagina typen ofzo. Of stageplan schrijven heb je ook zo gedaan maar is zo vervelend om te doenquote:
Mwah, ik had vrijdag zoiets van 'doe ik zondag wel'.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, dan lukt het vandaag tenminste wel om iets te doen.
Ik hoef in principe niks voor morgen, maar kan het niet uitstaan dat ik 2 weken niks gedaan heb
Dat heb ik met mijn casa schoonmakenquote:Op zondag 5 januari 2014 10:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he, al is het maar 1 pagina typen ofzo. Of stageplan schrijven heb je ook zo gedaan maar is zo vervelend om te doen![]()
![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Mwah, ik had vrijdag zoiets van 'doe ik zondag wel'.
En nu heb ik zoiets van 'had ik het vrijdag maar gemaakt, dan was ik nu klaar'.
Hakuna matata, Noot.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd was lionking net vergeten. Begint alles weer opnieuw
Dankjequote:
Oja natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Deadlines hè. Ik kan de rest van de dag rustig aan doen gelukkig.
neen.quote:
Bril een optie?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:25 schreef Germano het volgende:
Ik ben de lul. Kan de opmerkingen niet lezen bij het aan te passen verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |