Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
Geus dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja op XBL ben ik ook Robophatt, dus vandaar.
Rob word ik gelukkig nooit genoemd
Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.quote:
Ik ben ook muurbloempje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.
Of de bom barst en ik ben het meest aan het woord van iedereen, maar lijkt me sterk als ik niemand ken
En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Dwc neemt tegenwoordig Laki zijn taken waar.
Hahaha ja ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."
[..]
Geus dan?
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had.
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben bijna in.utrecht, waar op het station meeten we
Waarvan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet het ook niet![]()
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSNook contact mee had.
Rob Geus
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?
En dan niet weten dat ik er ook gewoon bij sta, omdat je niemand kent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."
Staan jullie daar onderaan? Ik ben net uitgestaptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
Nicequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt.
1/10quote:Typisch babyboomer-gedrag.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt.
Typisch babyboomer-gedrag.
Word hier weer beetje opgewonden van, guys.quote:
SUGABABESquote:
Als ik een vreemde wil leren kennen spreek ik hem wel aan. Hoef niet iedereen te kennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet het ook niet![]()
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSNook contact mee had.
Rob Geus
Hahahah shhiiiitquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
Gewoon ruiken. Waar wietlucht hangt, ben jij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan niet weten dat ik er ook gewoon bij sta, omdat je niemand kent.
Ja gvdquote:
Liggen op het spoor. Helemaal droeloe man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Staan jullie daar onderaan? Ik ben net uitgestapt
Oh chill, duidelijk overzicht van zijn takenpakketquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hoor.
http://forum.fok.nl/user/history/160521
Ja nouja lag eraan of ik er zin in had, soms wilde ik liever rellen en dan gingen mensen weer over me klagen enzoquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Gewoon ruiken. Waar wietlucht hangt, ben jij.
Zeg in euro's dan, dan lijkt het minder #psychtipquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren weer 300 dollar verlorenNu in fiat
Het lukt je anders aardig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zelfs ik kan die leegte niet opvullen
Haha.quote:
Laat ook wel een groot gat achter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zelfs ik kan die leegte niet opvullen
Hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja nouja lag eraan of ik er zin in had, soms wilde ik liever rellen en dan gingen mensen weer over me klagen enzo
Wel gehadquote:
Jongen toch, rip in peace btc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gisteren weer 300 dollar verlorenNu in fiat
Ik las 'tittie'.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel.
Tijd voor een Chloortitie.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:
Laat ook wel een groot gat achter.
Snap je 'm.
Ja?
Mooi.
Is ook nog echt zo. Ben vaker in Utrecht geweest en op 73a of 73b moet ik gaan staan om weer thuis te komen.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou er van FOK! users ook zulke memes gemaakt moeten worden
Hahahaha kk.quote:
Ik zou afhakenquote:
Haha.quote:
HAHA.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
FOK!memesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou er van FOK! users ook zulke memes gemaakt moeten worden
De meesten hebben dat gehad. Had je buiten die standaardlijst ook nog de 'zelfgemaakte' lijsten die je kon toevoegen.quote:
Kom alleen terug als ik max. 1 bericht per week hoef te controleren.quote:
Dima is hete boy, alleen een beetje klein. Maar klein maar fijn zegt mama altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is Dima helemaal niet zo lelijk als Braddie ofzo, hij is gewoon een social retard.
Same here. Wazige omgeving = buiten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nice
Ik weet niet ben meestal juist de drukste eruit maar niet in zo'n wazige omgeving dan weet ik me geen houding te geven dus geef ik er maar geen
inb4 Braddie, sherlockBraddie / Bradster / Bradd / Braddies_haarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is Dima helemaal niet zo lelijk als Braddie ofzo, hij is gewoon een social retard.
Zelfde als hier alleen was ik op den duur ook frontpage mod dus moest ik profielen sluiten en PM rellen oplossen enzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Chloroform het volgende:
Wat deed je als Sugababes-crew dan?
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
Klein zijn is geen handicap ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima is hete boy, alleen een beetje klein. Maar klein maar fijn zegt mama altijd
Brad Pubes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 Braddie, sherlockBraddie / Bradster / Bradd / Braddies_haar
Ik had echt zo'n epic layout gemaakt, maar toen kreeg ik alelmaal van die verzoeken dus heb ik hem maar weggehaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten hebben dat gehad. Had je buiten die standaardlijst ook nog de 'zelfgemaakte' lijsten die je kon toevoegen.
Waar denk je dat je roots liggen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen.
Slimme zet, de autistenkaart spelen terwijl je ons allemaal 1 voor 1 uit een raam kan gooien met 2 vingersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here. Wazige omgeving = buiten.
Ik zal er over nadenken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen terug als ik max. 1 bericht per week hoef te controleren.
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar denk je dat je roots liggen dan?
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.quote:
Mensen die een " meme " proberen te forceren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
Ahw, cute, je bent een perfect little girl.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Heeft hij wel een normaal uiterlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Link?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Kleine meisjes complex, fascinerend, ga door.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Nou enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Nigga ten eerste ben je gewoon deels jampanesi, en ten tweede is dat niet eens negatief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen.
Onz is niet meer wat het was neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ojaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfde als hier alleen was ik op den duur ook frontpage mod dus moest ik profielen sluiten en PM rellen oplossen enzoOok nog tijdje mod geweest op de chat, dat was op zich wel chill alleen kreeg ik iets te vaak ruzie daar met mensen
Waarom probeerde die man perfecte kleine meisjes te maken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, cute, je bent een perfect little girl.
Ja ziet er best goed uit als ik het me goed herinnerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft hij wel een normaal uiterlijk?
Mijn hele leef was op het internet jwzquote:
Om te neuken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom probeerde die man perfecte kleine meisjes te maken?
Ja, is ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ziet er best goed uit als ik het me goed herinner
Ben gewoon een rustige jongen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Slimme zet, de autistenkaart spelen terwijl je ons allemaal 1 voor 1 uit een raam kan gooien met 2 vingers.
Momentquote:
Niet in bed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben gewoon een rustige jongen hoor.
Dat schrijf " accent "quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik.
Rook je:
nea, wat ein vroag:s
Piercing:
nea, is veur meedjes
Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley
Favoriete geluid:
harcore en sms
Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op
Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier
BICARDI.
Vertaling?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Rook je:
Piercing:
nea, is veur meedjes
uhm....DaMarcus Beasley
Favoriete geluid:
harcore en sms
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
BICARDI.
CUinLimburgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Rook je:
Piercing:
nea, is veur meedjes
uhm....DaMarcus Beasley
Favoriete geluid:
harcore en sms
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
BICARDI.
Schrijven in accentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Rook je:
Piercing:
nea, is veur meedjes
uhm....DaMarcus Beasley
Favoriete geluid:
harcore en sms
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
BICARDI.
Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Pure kanker. Klopt ook nog geen reet van dat 'dialect'.
Importquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft.
Que?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft.
Die naaie we hier meej hun smoel tege de kaaibaand omhôôg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Die naaie we hier meej hun smoel tege de kaaibaand omhôôg.
Ah shit!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Robophatt het volgende:
Veer, hij heeft de foto verwijderd![]()
US / Userfoto's #314 - u nu!
DM hem krijg je vast wel eentjequote:
Doe ik dat ook wel met Geus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.
Als er iets is waar ik een gruwelijk emo.gif gevoel bij heb is het wel allochtonen die met een Tilburgs/Brabants/boerenaccent praten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.
Haha ahw gvd cute.quote:
Hier wonen negers die dialect praten. Geadopteerd, dat maakt het dan weer iets minder speciaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een gruwelijk emo.gif gevoel bij heb is het wel allochtonen die met een Tilburgs/Brabants/boerenaccent praten.
Hier ook, vind ik altijd een hele ervaringquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier wonen negers die dialect praten. Geadopteerd, dat maakt het dan weer iets minder speciaal.
Zeik niet.quote:
Veur Meedjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Rook je:
Piercing:
nea, is veur meedjes
uhm....DaMarcus Beasley
Favoriete geluid:
harcore en sms
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
BICARDI.
Heb er bij eentje in het voetbalteam gezeten die is nu loonwerker. Dat ziet pas raar uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hier ook, vind ik altijd een hele ervaring
Nederlandersquote:
Wow, ik wilde deze paar dagen geleden kijken maar kon geen goede stream vinden.quote:
Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Veur Meedjes
Overigens "Favoriete geluid SMS"X10
np.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, ik wilde deze paar dagen geleden kijken maar kon geen goede stream vinden.Thanks man.
Als in boer? Moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er bij eentje in het voetbalteam gezeten die is nu loonwerker. Dat ziet pas raar uit.
Heeftie nog steeds niet, weenie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjes.
Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjes.
Doe eens normaal manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen
Nee, vond het gewoon grappig, calm down.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is die al eens gemaakt door jou?
Ja, op die manier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als in boer? Moet niet veel gekker worden.
Werd laatst in de winkel door een Marokkaan in het dialect aangesproken wist echt even niet wat ik moest doen
Nee is een Germano Originalquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Is die al eens gemaakt door jou?
Want?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen
Mhm, en in die Turken op FOK!-reeks kunnen ze allemaal wel ineens normaal pratenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, op die manier.
De jongere 'allochtonen' spreken alleen gebrekkig als ze met een groep zijn, dan is het stoer.
Als je apart met eentje van hun staat te praten dan spreken ze fatsoenlijk Nederlands en soms zelfs dialect.
Ja kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, op die manier.
De jongere 'allochtonen' spreken alleen gebrekkig als ze met een groep zijn, dan is het stoer.
Als je apart met eentje van hun staat te praten dan spreken ze fatsoenlijk Nederlands en soms zelfs dialect.
Inderdaad, dan kun je jezelf beter afsluiten van de buitenwereld. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat, chimeids die gieren van de hormonen, dan zijn ze op hun bestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso veel Turken en Marokkanen op FOK! en bij de meesten kwam ik er pas achter door foto's of omdat iemand het zeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm, en in die Turken op FOK!-reeks kunnen ze allemaal wel ineens normaal praten
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, vond het gewoon grappig, calm down.
zarGon is daar wel een goed voorbeeld vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso veel Turken en Marokkanen op FOK! en bij de meesten kwam ik er pas achter door foto's of omdat iemand het zei![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, chimeids die gieren van de hormonen, dan zijn ze op hun best.
Wat.quote:
Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptErger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest vooral met dat Limburgse accent er doorheen.
Wow, wist ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zarGon is daar wel een goed voorbeeld van
Hoe oud ben je Braddiequote:
Eensch ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Erger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent verdomme nog kritisch ook
Hij wordt 27 dit jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow, wist ik nietZie je.
[..]
Hoe oud ben je Braddie
Verstand van een stoeptegel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Ja godverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.
Niet zo moeilijk als het aankomt op zijn intelligentiequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Montelly het volgende:
ntm wat is deze gvd..
KLB / Mensen die 'Tattas be like' racistisch vinden
Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen
Echt?quote:
Wou echt bijna zelf deze opmerking maken, idd. Maar wou me niet laten kennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zegt genoeg over Braddie als Veer het snapt. Nofi.
De ontwikkeling van bitcoin ja, als je daar bij was geweest, wow, dan was je nu echt miljonair geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen
Wij mochten niet eens petjes op in de klas vroeger. Ik vind je erg vrijgevig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja godverHeb wel eens van dat soort leerlingen gehad, meteen op hun plaats wijzen.
Sowieso. Helaas is de duivel nog steeds niet ingegaan op m'n aanbod m'n ziel te ruilen voor een tweede kansquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.
Met de kennis van nu had ik veel te veel awkward boners gespot en andere dingen door gehad die ik niet wilde weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.
23quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow, wist ik nietZie je.
[..]
Hoe oud ben je Braddie
Denk wel dat je nu meer zelfvertrouwen hebtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wou echt bijna zelf deze opmerking maken, idd. Maar wou me niet laten kennen.
Oh nee had het over mensen die zo praten. Petjes hoef ik ook niet te zien in de klas nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Wij mochten niet eens petjes op in de klas vroeger. Ik vind je erg vrijgevig.
Oh, dus 16 kan wel? Ik walg van je.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
23Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
Nah, moet kunnen. Gewoon een vakantie naar Spanje boeken en daar legaal jonge chickies uitwonen tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach mens, krijg watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als het aankomt op zijn intelligentie
Ja daar zou ik ook bij uit de buurt blijven als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor Dima vind ik dat kunnen hoor. Zelfde golflengte.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus 16 kan wel? Ik walg van je.
Die zie je nu ook al in plooien van broeken, dus dan zou je brein het niet meer aankunnen denk ik idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de kennis van nu had ik veel te veel awkward boners gespot en andere dingen door gehad die ik niet wilde weten.
En het verdomme nog steeds niet snappen hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
(Eigen leeftijd/2) * 0 +14quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso. Helaas is de duivel nog steeds niet ingegaan op m'n aanbod m'n ziel te ruilen voor een tweede kans
gvdquote:
Ja praat hem nog maar dieper de grond in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor Dima vind ik dat kunnen hoor. Zelfde golflengte.
quote:
Altijd eigen leeftijd / 2 + 7quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, shamelessly stealing my thunder here.
Wie? dit is positief bedoelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja praat hem nog maar dieper de grond in.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, moet kunnen. Gewoon een vakantie naar Spanje boeken en daar legaal jonge chickies uitwonen toch
Ja maar deze is op langere termijn beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kom ik hoger uit dan wanneer ik m'n eigen regel toepas.
Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie? dit is positief bedoelt.
Een meisje van 16 en Braddie vind ik eng, dan is ze levenslang verpest.
Nogal wiedes hè.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar deze is op langere termijn beter.
Vooruit denkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar deze is op langere termijn beter.
Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeft
Ja, daag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie? dit is positief bedoelt.
Een meisje van 16 en Braddie vind ik eng, dan is ze levenslang verpest.
Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch niet willenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33
Mooi.quote:
Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch niet willenSorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Mja, kun je dus makkelijk misbruik van maken terwijl je er legaal seks mee kunt hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch niet willenSorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Tegenwoordig echt niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij dat soort types moet je altijd een ajar of 5 van hun leeftijd aftellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:
The day you must seizequote:
Nee, zou best wel een man van 30 willenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.
Die er praktisch om vragen zelfs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Germano het volgende:
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn.
Je hebt zelf een referentiekaderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoorquote:
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, zou best wel een man van 30 willen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?
Ohai.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Chai wel, doe niet zo lullig. ;squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor.
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee toen vond ik dat echt maar niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor.
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk.
28 is wel een mooie leeftijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he
Godklerequote:
Ja, oké, maar het was echt wel al richting jongvolwassene in plaats van puber zeg maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Ja ook wel iddquote:
Moest die eerste googelen. ;squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
18,5quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
Daten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ook wel idd![]()
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.quote:
28 tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Dolletjesquote:
Nee, dat is slechts zijn geestelijke toestand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
ripquote:
Nee 24 dus kan makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |