abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135079612
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:31:06 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'

En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Mja op XBL ben ik ook Robophatt, dus vandaar.
Rob word ik gelukkig nooit genoemd :')
Geus dan?
pi_135079645
Dwc neemt tegenwoordig Laki zijn taken waar.
pi_135079653
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef krioro het volgende:

[..]

_O- O+
Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.
Of de bom barst en ik ben het meest aan het woord van iedereen, maar lijkt me sterk als ik niemand ken :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079660
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef krioro het volgende:

[..]

-never mind-
Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had :W.
pi_135079674
Ik ben bijna in.utrecht, waar op het station meeten we
pi_135079687
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.
Of de bom barst en ik ben het meest aan het woord van iedereen, maar lijkt me sterk als ik niemand ken :')
Ik ben ook muurbloempje. :)
full stops and exclamation marks
pi_135079694
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Dwc neemt tegenwoordig Laki zijn taken waar.
En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?
pi_135079723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."

[..]

Geus dan?
Hahaha ja ik weet het ook niet :')
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSN :') ook contact mee had.

Rob Geus :r
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079724
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had :W.
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde. :W
full stops and exclamation marks
pi_135079728
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben bijna in.utrecht, waar op het station meeten we
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
pi_135079743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ja ik weet het ook niet :')
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSN :') ook contact mee had.

Rob Geus :r
Waarvan?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079747
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:

[..]

Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde. :W
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt :).

Typisch babyboomer-gedrag :W.
pi_135079754
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?
Ja hoor.

http://forum.fok.nl/user/history/160521
pi_135079759
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."
En dan niet weten dat ik er ook gewoon bij sta, omdat je niemand kent.
pi_135079768
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:

[..]

Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
Staan jullie daar onderaan? Ik ben net uitgestapt
pi_135079771
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik ben ook muurbloempje. :)
Nice _O_
Ik weet niet ben meestal juist de drukste eruit maar niet in zo'n wazige omgeving dan weet ik me geen houding te geven dus geef ik er maar geen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079773
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt :).
:')

quote:
Typisch babyboomer-gedrag :W.
1/10 :W
full stops and exclamation marks
pi_135079779
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef hugecooll het volgende:
Lapohunter
Nee hoor, toeval.
pi_135079789
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had :W.
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:

[..]

Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde. :W
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt :).

Typisch babyboomer-gedrag :W.
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef krioro het volgende:

[..]

:')

[..]

1/10 :W
Word hier weer beetje opgewonden van, guys.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079797
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Waarvan?
SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079801
Eigenlijk zou er van FOK! users ook zulke memes gemaakt moeten worden _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135079808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hahaha ja ik weet het ook niet :')
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSN :') ook contact mee had.

Rob Geus :r
Als ik een vreemde wil leren kennen spreek ik hem wel aan. Hoef niet iedereen te kennen :9.
pi_135079817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
Hahahah shhiiiit
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079819
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:

[..]

Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
:')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
Was je goede crew?
pi_135079840
SC meet zou ik wel komen :@
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135079841
Wat deed je als Sugababes-crew dan?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
:'( :')
pi_135079850
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Was je goede crew?
Chloro wel.

Nu niet meer.
graag op anoniem
pi_135079857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
SC meet zou ik wel komen :@
Ben je al miljonair?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:36:17 #33
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
SC meet zou ik wel komen :@
srs?
pi_135079861
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Gridlok het volgende:

[..]

En dan niet weten dat ik er ook gewoon bij sta, omdat je niemand kent.
Gewoon ruiken. Waar wietlucht hangt, ben jij.
pi_135079867
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hahahah shhiiiit
Ja gvd :') Was ik 13/14 ofzo toen ik me aanmeldde, eerste forum waar ik kwam :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079869
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Staan jullie daar onderaan? Ik ben net uitgestapt
Liggen op het spoor. Helemaal droeloe man.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:36:41 #37
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079877
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Chloro wel.

Nu niet meer.
Zelfs ik kan die leegte niet opvullen -O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:36:53 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079891
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ben je al miljonair?
Gisteren weer 300 dollar verloren :') Nu in fiat
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135079895
quote:
Oh chill, duidelijk overzicht van zijn takenpakket :).
pi_135079901
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Was je goede crew?
Ja nouja lag eraan of ik er zin in had, soms wilde ik liever rellen en dan gingen mensen weer over me klagen enzo ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Germano het volgende:

[..]

Gewoon ruiken. Waar wietlucht hangt, ben jij.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:37:21 #43
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gisteren weer 300 dollar verloren :') Nu in fiat
Zeg in euro's dan, dan lijkt het minder #psychtip
pi_135079906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
"Heb je ook Cu2?"
pi_135079908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zelfs ik kan die leegte niet opvullen -O-
Het lukt je anders aardig.
graag op anoniem
pi_135079909
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Chloro wel.

Nu niet meer.
Haha. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Zelfs ik kan die leegte niet opvullen -O-
Laat ook wel een groot gat achter.

Snap je 'm.

Ja?
Mooi.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079911
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja nouja lag eraan of ik er zin in had, soms wilde ik liever rellen en dan gingen mensen weer over me klagen enzo ;(
Haha :')
pi_135079913
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef hugecooll het volgende:
Een eeuwig gemis :'(
Dat wel.

Tijd voor een Chloortitie.
graag op anoniem
pi_135079914
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Germano het volgende:

[..]

"Heb je ook Cu2?"
Wel gehad _O_
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wel gehad _O_
Ik ook.
pi_135079935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Gisteren weer 300 dollar verloren :') Nu in fiat
Jongen toch, rip in peace btc.
pi_135079937
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Dat wel.

Tijd voor een Chloortitie.
Ik las 'tittie'. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:38:06 #53
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135079938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:
Laat ook wel een groot gat achter.

Snap je 'm.

Ja?
Mooi.
:P
:*
pi_135079940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Robophatt het volgende:

[..]

:')
Is ook nog echt zo. Ben vaker in Utrecht geweest en op 73a of 73b moet ik gaan staan om weer thuis te komen.
pi_135079941
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

SUGABABES
:')
:')

Was crew
:')
Echt he.
pi_135079942
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik las 'tittie'. :')
Ook :@
pi_135079943
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou er van FOK! users ook zulke memes gemaakt moeten worden _O-
pi_135079945
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha. :')
Kom terug.
graag op anoniem
pi_135079950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik las 'tittie'. :')
Hard geworden.
full stops and exclamation marks
pi_135079952
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hardop _O_ :') :D
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079958
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik las 'tittie'. :')
Mag ook.
graag op anoniem
pi_135079961
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha kk. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079965
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haten op dima :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135079974
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
pi_135079984
Overigens is Dima helemaal niet zo lelijk als Braddie ofzo, hij is gewoon een social retard.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135079985
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
SC meet zou ik wel komen :@
Ik zou afhaken ;( :@
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135079991
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha. :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
HAHA. :')
full stops and exclamation marks
pi_135079998
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef ntm het volgende:
Eigenlijk zou er van FOK! users ook zulke memes gemaakt moeten worden _O-
FOK!memes
Wie maakt een topic?
pi_135079999
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:37 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wel gehad _O_
De meesten hebben dat gehad. Had je buiten die standaardlijst ook nog de 'zelfgemaakte' lijsten die je kon toevoegen.
pi_135080005
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Kom terug.
Kom alleen terug als ik max. 1 bericht per week hoef te controleren.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is Dima helemaal niet zo lelijk als Braddie ofzo, hij is gewoon een social retard.
Dima is hete boy, alleen een beetje klein. Maar klein maar fijn zegt mama altijd :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:40:06 #72
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080011
Je had toch ook cu2day en cu2night? :')
pi_135080018
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nice _O_
Ik weet niet ben meestal juist de drukste eruit maar niet in zo'n wazige omgeving dan weet ik me geen houding te geven dus geef ik er maar geen
Same here. Wazige omgeving = buiten.
full stops and exclamation marks
pi_135080024
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is Dima helemaal niet zo lelijk als Braddie ofzo, hij is gewoon een social retard.
inb4 Braddie, sherlockBraddie / Bradster / Bradd / Braddies_haar
pi_135080025
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef Chloroform het volgende:
Wat deed je als Sugababes-crew dan?
Zelfde als hier alleen was ik op den duur ook frontpage mod dus moest ik profielen sluiten en PM rellen oplossen enzo :') Ook nog tijdje mod geweest op de chat, dat was op zich wel chill alleen kreeg ik iets te vaak ruzie daar met mensen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080026
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen :).
pi_135080046
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135080047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dima is hete boy, alleen een beetje klein. Maar klein maar fijn zegt mama altijd :)
Klein zijn is geen handicap ofzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Gridlok het volgende:

[..]

inb4 Braddie, sherlockBraddie / Bradster / Bradd / Braddies_haar
Brad Pubes.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080048
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Germano het volgende:

[..]

De meesten hebben dat gehad. Had je buiten die standaardlijst ook nog de 'zelfgemaakte' lijsten die je kon toevoegen.
Ik had echt zo'n epic layout gemaakt, maar toen kreeg ik alelmaal van die verzoeken dus heb ik hem maar weggehaald :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080054
Ik zie dat mijn account nog bestaat op Cu2. Laatst online: 2005.
pi_135080055
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen :).
Waar denk je dat je roots liggen dan?
pi_135080058
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef krioro het volgende:

[..]

Same here. Wazige omgeving = buiten.
Slimme zet, de autistenkaart spelen terwijl je ons allemaal 1 voor 1 uit een raam kan gooien met 2 vingers :W.
pi_135080063
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Kom alleen terug als ik max. 1 bericht per week hoef te controleren.
Ik zal er over nadenken.
graag op anoniem
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:41:57 #84
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080078
Foto van Dima??
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080081
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
Brad Pubes.
Brad Baklava
pi_135080083
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

FOK!memes
Wie maakt een topic?
Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135080089
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Waar denk je dat je roots liggen dan?
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
pi_135080091
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef VeerEli het volgende:
Foto van Dima??
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080100
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:

[..]

Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
Mensen die een " meme " proberen te forceren.
pi_135080103
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Ahw, cute, je bent een perfect little girl.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Heeft hij wel een normaal uiterlijk?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:43:03 #92
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Link? :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080122
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Kleine meisjes complex, fascinerend, ga door.
pi_135080125
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:

[..]

Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
Nou en
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
pi_135080128
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen :).
Nigga ten eerste ben je gewoon deels jampanesi, en ten tweede is dat niet eens negatief. :)
full stops and exclamation marks
pi_135080139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:

[..]

Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
Onz is niet meer wat het was nee
pi_135080140
quote:
Haha oja :')
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135080144
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zelfde als hier alleen was ik op den duur ook frontpage mod dus moest ik profielen sluiten en PM rellen oplossen enzo :') Ook nog tijdje mod geweest op de chat, dat was op zich wel chill alleen kreeg ik iets te vaak ruzie daar met mensen
Wow. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080145
Jampaniwat?
pi_135080150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ahw, cute, je bent een perfect little girl.
Waarom probeerde die man perfecte kleine meisjes te maken?
pi_135080155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Germano het volgende:

[..]

Heeft hij wel een normaal uiterlijk?
Ja ziet er best goed uit als ik het me goed herinner
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080161
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Modus het volgende:
Jampaniwat?
Javaans.
pi_135080181
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wow. :')
Mijn hele leef was op het internet jwz
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:44:59 #104
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080184
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:44 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Waarom probeerde die man perfecte kleine meisjes te maken?
Om te neuken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:44 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ziet er best goed uit als ik het me goed herinner
Ja, is ook.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080206
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Slimme zet, de autistenkaart spelen terwijl je ons allemaal 1 voor 1 uit een raam kan gooien met 2 vingers :W.
Ben gewoon een rustige jongen hoor. :)
full stops and exclamation marks
pi_135080207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:44 schreef Chloroform het volgende:
Om te neuken.
hehehe
pi_135080212
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Link? :D
Moment
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080221
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:46:26 #109
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080246
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef krioro het volgende:

[..]

Ben gewoon een rustige jongen hoor. :)
Niet in bed.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080251
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
Dat schrijf " accent " :'(
pi_135080254
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
Vertaling?
pi_135080261
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
CUinLimburg
full stops and exclamation marks
pi_135080281
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
Schrijven in accent :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135080282
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:46 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Dat schrijf " accent " :'(
Pure kanker. Klopt ook nog geen reet van dat 'dialect'.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:47:51 #115
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_135080297
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_135080300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Niet in bed.
full stops and exclamation marks
pi_135080307
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Germano het volgende:

[..]

Pure kanker. Klopt ook nog geen reet van dat 'dialect'.
Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft. :')
pi_135080330
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft. :')
Import :')
pi_135080336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft. :')
Que?
pi_135080363
Zo, de laatste gasten van oud & nieuw zijn net de deur uit.

:')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_135080368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Zo'n mongool van boven de rivier die dan effe tof komt doen omdat hij new kids gezien heeft. :')
Die naaie we hier meej hun smoel tege de kaaibaand omhôôg.
full stops and exclamation marks
pi_135080382
Veer, hij heeft de foto verwijderd ;(

US / Userfoto's #314 - u nu!
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:50:18 #123
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080388
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef krioro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080401
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:49 schreef krioro het volgende:

[..]

Die naaie we hier meej hun smoel tege de kaaibaand omhôôg.
Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:50:57 #125
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080404
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Robophatt het volgende:
Veer, hij heeft de foto verwijderd ;(

US / Userfoto's #314 - u nu!
Ah shit! :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080418
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
8,34/10.
pi_135080434
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ah shit! :')
DM hem krijg je vast wel eentje

Of zoek hem op Tinder
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080439
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks
pi_135080483
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.
Doe ik dat ook wel met Geus.
pi_135080487
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Als er ooit meet is gaan wij hele avond plat praten om die a'dam sukkeltjes te dissen.
Als er iets is waar ik een gruwelijk emo.gif gevoel bij heb is het wel allochtonen die met een Tilburgs/Brabants/boerenaccent praten. ;(
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:53:16 #131
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080498
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:51 schreef krioro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha ahw gvd cute. O+
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080521
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef krioro het volgende:

[..]

Als er iets is waar ik een gruwelijk emo.gif gevoel bij heb is het wel allochtonen die met een Tilburgs/Brabants/boerenaccent praten. ;(
Hier wonen negers die dialect praten. Geadopteerd, dat maakt het dan weer iets minder speciaal.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:53:52 #133
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080526


Wobble wobble.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080530
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
American Football door vrouwen wat
pi_135080538
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Germano het volgende:

[..]

Doe ik dat ook wel met Geus.


Fetch moet Geus zijn is foutje
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080552
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Germano het volgende:

[..]

Hier wonen negers die dialect praten. Geadopteerd, dat maakt het dan weer iets minder speciaal.
Hier ook, vind ik altijd een hele ervaring
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:54:49 #137
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080569
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Modus het volgende:

[..]

American Football door vrouwen wat
Zeik niet.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080572
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]

Wobble wobble.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Haha ahw gvd cute. O+
full stops and exclamation marks
pi_135080602
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef Germano het volgende:

[..]

met Geus.
:')
full stops and exclamation marks
pi_135080605
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:45 schreef Germano het volgende:
Ik was wel een patser in de Cu2-tijd zie ik :').

Rook je:
nea, wat ein vroag:s

Piercing:
nea, is veur meedjes

Wie zou je graag ontmoeten:
uhm....DaMarcus Beasley

Favoriete geluid:
harcore en sms

Lievelingsvak op school:
gen eine, sjoel ken mig de pot op

Lievelingsdrank:
beer, bicardi, smirnof, flugel en nog mier


BICARDI :).
Veur Meedjes :')
Overigens "Favoriete geluid SMS" :')X10

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2014 20:56:14 ]
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:55:46 #141
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080614
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:56:02 #142
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Veur Meedjes :')
Limbo's :')
pi_135080632
Carrie remake :')

pi_135080643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Hier ook, vind ik altijd een hele ervaring
Heb er bij eentje in het voetbalteam gezeten die is nu loonwerker. Dat ziet pas raar uit.
pi_135080646
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Limbo's :')
Nederlanders :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:56:37 #146
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080655
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nederlanders :')
Sowieso
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:56:45 #147
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Gridlok het volgende:
Carrie remake :')

Wow, ik wilde deze paar dagen geleden kijken maar kon geen goede stream vinden. :') Thanks man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:56:47 #148
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080683
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Braddie het volgende:

[..]

Veur Meedjes :')
Overigens "Favoriete geluid SMS" :')X10

Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjes :).
pi_135080693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wow, ik wilde deze paar dagen geleden kijken maar kon geen goede stream vinden. :') Thanks man.
np.
pi_135080698
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:56 schreef Germano het volgende:

[..]

Heb er bij eentje in het voetbalteam gezeten die is nu loonwerker. Dat ziet pas raar uit.
Als in boer? Moet niet veel gekker worden.

Werd laatst in de winkel door een Marokkaan in het dialect aangesproken wist echt even niet wat ik moest doen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080702
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:57:35 #153
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080704
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:

[..]

Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjes :).
Heeftie nog steeds niet, weenie.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080708
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:

[..]

Je bent jaloers dat jij op je 13e nog geen interactie had met meisjes :).
Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen :')
pi_135080712
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef krioro het volgende:

[..]

:')
Wat?! Is die al eens gemaakt door jou?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:58:17 #156
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080727
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen :')
Doe eens normaal man
pi_135080751
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:

[..]

Wat?! Is die al eens gemaakt door jou?
Nee, vond het gewoon grappig, calm down.
full stops and exclamation marks
pi_135080760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Als in boer? Moet niet veel gekker worden.

Werd laatst in de winkel door een Marokkaan in het dialect aangesproken wist echt even niet wat ik moest doen
Ja, op die manier.

De jongere 'allochtonen' spreken alleen gebrekkig als ze met een groep zijn, dan is het stoer.
Als je apart met eentje van hun staat te praten dan spreken ze fatsoenlijk Nederlands en soms zelfs dialect.
pi_135080766
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Germano het volgende:

[..]

Wat?! Is die al eens gemaakt door jou?
Nee is een Germano Original
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080771
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Doe eens normaal man
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:59:30 #161
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080772
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef krioro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


Check die url. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080788
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen :')
Want?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:59:52 #163
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080790
Ik wil in die koalabillen knijpen.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:00:03 #164
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080794
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Germano het volgende:

[..]

Ja, op die manier.

De jongere 'allochtonen' spreken alleen gebrekkig als ze met een groep zijn, dan is het stoer.
Als je apart met eentje van hun staat te praten dan spreken ze fatsoenlijk Nederlands en soms zelfs dialect.
Mhm, en in die Turken op FOK!-reeks kunnen ze allemaal wel ineens normaal praten
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:00:17 #165
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080803
We worden bedonderd waar we bij staan
pi_135080812
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Germano het volgende:

[..]

Ja, op die manier.

De jongere 'allochtonen' spreken alleen gebrekkig als ze met een groep zijn, dan is het stoer.
Als je apart met eentje van hun staat te praten dan spreken ze fatsoenlijk Nederlands en soms zelfs dialect.
Ja klopt :') Erger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest vooral met dat Limburgse accent er doorheen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080820
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen :')
Inderdaad, dan kun je jezelf beter afsluiten van de buitenwereld. Je hebt gelijk.
pi_135080825
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:57 schreef Braddie het volgende:

[..]

Liever op die leeftijd geen interactie met meisjes dan zo typen als jij deed toen :')
Wat, chimeids die gieren van de hormonen, dan zijn ze op hun best :9~.
pi_135080832
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Check die url. :')
Hahaha. :')
full stops and exclamation marks
pi_135080833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil in die kaolobillen knijpen.
wat
pi_135080836
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Mhm, en in die Turken op FOK!-reeks kunnen ze allemaal wel ineens normaal praten
Sowieso veel Turken en Marokkanen op FOK! en bij de meesten kwam ik er pas achter door foto's of omdat iemand het zei :D :o
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080841
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:58 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, vond het gewoon grappig, calm down.
:').
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:01:23 #173
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080851
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso veel Turken en Marokkanen op FOK! en bij de meesten kwam ik er pas achter door foto's of omdat iemand het zei :D :o
zarGon is daar wel een goed voorbeeld van
pi_135080852
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil in die koalabillen knijpen.
=$

quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Chai het volgende:

[..]

wat
Wow.
full stops and exclamation marks
pi_135080855
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wat, chimeids die gieren van de hormonen, dan zijn ze op hun best :9~.
_O-
14 is me te jong :')
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:01:42 #176
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135080862
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Chai het volgende:

[..]

wat
Wat.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135080865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Ja nu wel ja.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:01:45 #178
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080867
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Je bent verdomme nog kritisch ook :')
pi_135080870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
pi_135080873
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja klopt :') Erger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest vooral met dat Limburgse accent er doorheen.
Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:02:02 #181
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Hij was toen toch zelf ook van die leeftijd jonge...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

zarGon is daar wel een goed voorbeeld van
Wow, wist ik niet _O_ Zie je.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Hoe oud ben je Braddie
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Erger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest
Eensch ja.
full stops and exclamation marks
pi_135080896
Ik word begrepen door Chai en Veer O+.
pi_135080904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je bent verdomme nog kritisch ook :')
Maar natuurlijk :D
pi_135080907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wow, wist ik niet _O_ Zie je.

[..]

Hoe oud ben je Braddie
Hij wordt 27 dit jaar.
pi_135080909
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Verstand van een stoeptegel.
pi_135080910
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135080911
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

_O-
14 is me te jong :')
Deze man.
full stops and exclamation marks
pi_135080915
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Germano het volgende:

[..]

Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.
Ja godver :') Heb wel eens van dat soort leerlingen gehad, meteen op hun plaats wijzen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:02:52 #191
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080916
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word begrepen door Chai en Veer O+.
Niet zo moeilijk als het aankomt op zijn intelligentie _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080922
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word begrepen door Chai en Veer O+.
Hoe is het mogelijk gek.
pi_135080923
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik word begrepen door Chai en Veer O+.
Zegt genoeg over Braddie als Veer het snapt. Nofi.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:03:05 #194
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij wordt 27 dit jaar.
Srs? Ik dacht dat ie jonger was :o
pi_135080928
quote:
Wat dan?
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135080930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen ;(
Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.
pi_135080942
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij wordt 27 dit jaar.
Echt?
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135080946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Srs? Ik dacht dat ie jonger was :o
Weet niet, wel rond de 25 iig.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:03:26 #199
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135080949
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Germano het volgende:

[..]

Zegt genoeg over Braddie als Veer het snapt. Nofi.
Wou echt bijna zelf deze opmerking maken, idd. Maar wou me niet laten kennen. ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135080957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen ;(
De ontwikkeling van bitcoin ja, als je daar bij was geweest, wow, dan was je nu echt miljonair geweest.
full stops and exclamation marks
pi_135080965
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja godver :') Heb wel eens van dat soort leerlingen gehad, meteen op hun plaats wijzen.
Wij mochten niet eens petjes op in de klas vroeger. Ik vind je erg vrijgevig.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:03:54 #202
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135080975
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Weet niet, wel rond de 25 iig.
Het is dat ik weet hoe hij eruitziet, anders had ik 'm 12 geschat
pi_135080978
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.
Sowieso. Helaas is de duivel nog steeds niet ingegaan op m'n aanbod m'n ziel te ruilen voor een tweede kans ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135080985
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.
Met de kennis van nu had ik veel te veel awkward boners gespot en andere dingen door gehad die ik niet wilde weten.
pi_135080989
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Wow, wist ik niet _O_ Zie je.

[..]

Hoe oud ben je Braddie
23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
pi_135080991
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wou echt bijna zelf deze opmerking maken, idd. Maar wou me niet laten kennen. ;(
Denk wel dat je nu meer zelfvertrouwen hebt :).
pi_135080992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Germano het volgende:

[..]

Wij mochten niet eens petjes op in de klas vroeger. Ik vind je erg vrijgevig.
Oh nee had het over mensen die zo praten. Petjes hoef ik ook niet te zien in de klas nee.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:04:34 #208
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
Oh, dus 16 kan wel? Ik walg van je. :r
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:04:52 #209
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081015
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
Nah, moet kunnen. Gewoon een vakantie naar Spanje boeken en daar legaal jonge chickies uitwonen toch
pi_135081017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.
pi_135081022
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk als het aankomt op zijn intelligentie _O-
Ach mens, krijg wat
pi_135081029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
Ja daar zou ik ook bij uit de buurt blijven als ik jou was
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081031
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Oh, dus 16 kan wel? Ik walg van je. :r
Voor Dima vind ik dat kunnen hoor. Zelfde golflengte.
pi_135081034
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Met de kennis van nu had ik veel te veel awkward boners gespot en andere dingen door gehad die ik niet wilde weten.
Die zie je nu ook al in plooien van broeken, dus dan zou je brein het niet meer aankunnen denk ik idd.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:05:20 #215
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135081038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

23 :D Dusseh... 13-14 is mij een aantal jaar te jong
En het verdomme nog steeds niet snappen he
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135081052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Germano het volgende:

[..]

Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.
(Eigen leeftijd/2) * 0 +14
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Sowieso. Helaas is de duivel nog steeds niet ingegaan op m'n aanbod m'n ziel te ruilen voor een tweede kans ;(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:05:58 #218
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135081064
quote:
18s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ach mens, krijg wat
Hihihgahahaha
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:06:08 #219
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081077
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gvd :') op dreef
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:06:15 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081079
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Voor Dima vind ik dat kunnen hoor. Zelfde golflengte.
Ja praat hem nog maar dieper de grond in.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081087
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, shamelessly stealing my thunder here.
full stops and exclamation marks
pi_135081088
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wehehe
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:06:31 #224
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081090
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Germano het volgende:

[..]

Leeftijd - 10 is een prima regel vind ik.
Altijd eigen leeftijd / 2 + 7

Volgens mij is deze zelfs van Lakitu _O_!
pi_135081100
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef krioro het volgende:

[..]

Wow, shamelessly stealing my thunder here.
:W.
pi_135081103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja praat hem nog maar dieper de grond in.
Wie? dit is positief bedoelt.

Een meisje van 16 en Braddie vind ik eng, dan is ze levenslang verpest.
pi_135081105
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

(Eigen leeftijd/2) * 0 +14
Dan kom ik hoger uit dan wanneer ik m'n eigen regel toepas.
pi_135081130
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nah, moet kunnen. Gewoon een vakantie naar Spanje boeken en daar legaal jonge chickies uitwonen toch
pi_135081138
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Germano het volgende:

[..]

Dan kom ik hoger uit dan wanneer ik m'n eigen regel toepas.
Ja maar deze is op langere termijn beter.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081142
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie? dit is positief bedoelt.

Een meisje van 16 en Braddie vind ik eng, dan is ze levenslang verpest.
Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeft
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081154
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja maar deze is op langere termijn beter.
Nogal wiedes hè.
pi_135081160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja maar deze is op langere termijn beter.
Vooruit denken :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:08:08 #235
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081162
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeft
Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33 :'(
pi_135081169
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Wie? dit is positief bedoelt.

Een meisje van 16 en Braddie vind ik eng, dan is ze levenslang verpest.
Ja, daag.
pi_135081172
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

:W.
full stops and exclamation marks
pi_135081174
I`m out.
pi_135081177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeft
Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.
pi_135081186
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Vooruit denken :')
OOYL :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:08:45 #241
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135081189
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Braddie het volgende:
I`m out.
Hehe, eindelijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135081191
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Braddie het volgende:
I`m out.
Ach nee, Braddie blijf, please.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:08:52 #243
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081193
Als ik miljoenen had, zou ik paar van die sletjes inhuren om hele avond met hun billen te shaken op m'n pool party en elk uur draaien en dan champagne over die billen gieten.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081201
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het storend als iemand van 23 een vriendin van 16 heeft
Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:09:07 #245
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081211
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Braddie het volgende:
I`m out.
Gajedoen?
pi_135081214
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Braddie het volgende:
I`m out.
Voor hoelang deze keer :D
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33 :'(
Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:09:20 #248
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081217
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Braddie het volgende:
I`m out.
Mooi. :W
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081222
full stops and exclamation marks
pi_135081228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:09:43 #251
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Mja, kun je dus makkelijk misbruik van maken terwijl je er legaal seks mee kunt hebben :P
pi_135081235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Tegenwoordig echt niet meer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081242
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.
Ja bij dat soort types moet je altijd een ajar of 5 van hun leeftijd aftellen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081245
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33 :'(
Moet kunnen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
pi_135081246
Zullen we een ambulance naar zijn adres sturen met de melding dat er iemand out is gegaan?
pi_135081248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
Onzin.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:10 #257
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081258
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Vivi :9~
Dayumn, herken ik ook nog ja :9.
pi_135081268
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn :).
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:40 #260
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
Vroegah liepen 13-jarige chickies nog rond in Minnie Mousetruien...times change :P
pi_135081274
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

OOYL :')
The day you must seize
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:52 #262
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081282
Pics van Vivi?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081283
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081286
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Germano het volgende:

[..]

Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.
Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081288
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dayumn, herken ik ook nog ja :9.
Even in FOK!dropbox gekeken en ^O^
pi_135081291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Germano het volgende:
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn :).
Die er praktisch om vragen zelfs.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:11:23 #267
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Je hebt zelf een referentiekader
pi_135081303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Onzin.
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
pi_135081304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:11:38 #270
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Even in FOK!dropbox gekeken en ^O^
FOK!dropbox? :')
pi_135081314
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?
Tuurlijk ^O^ Maar als ze zwanger in mijn les komen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ohai. :)
full stops and exclamation marks
pi_135081325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

FOK!dropbox? :')
Niets te zien, move along
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:12:01 #274
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081326
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
Chai wel, doe niet zo lullig. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:12:41 #275
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Niets te zien, move along
GEEF LINKJE DAN
STUUR UITNODIGING EN ZO
pi_135081360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk :').
pi_135081370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
Nee toen vond ik dat echt maar niks ;( Maar weet niet, lijkt me wel wat
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081380
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Pics van Vivi?
Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
pi_135081382
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
pi_135081397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Germano het volgende:

[..]

Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk :').
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:14:05 #281
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
28 is wel een mooie leeftijd
pi_135081415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Jij kan het weten. :)
full stops and exclamation marks
pi_135081421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
pi_135081428
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Christine van der Horst
Godklere :').
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Ja, oké, maar het was echt wel al richting jongvolwassene in plaats van puber zeg maar.
pi_135081435
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

28 is wel een mooie leeftijd
Ja ook wel idd ^O^
Ergens tussen de 25-30 is prima.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:14:41 #286
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081438
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
Moest die eerste googelen. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Germano het volgende:

[..]

Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
18,5
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:01 #288
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ook wel idd ^O^
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Daten?
pi_135081452
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef krioro het volgende:

[..]

Jij kan het weten. :)
Ik stond, en sta nog steeds geregeld achter het gordijn.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:19 #290
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081462
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081471
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

18,5
Dan kan het wel.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:32 #292
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
28 toch
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:33 #293
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081473
Oh, 28 zeker..
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:42 #294
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ergens tussen de 25-30 is prima.
Wow.
full stops and exclamation marks
pi_135081486
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Dolletjes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Nee, dat is slechts zijn geestelijke toestand.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:57 #298
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

28 toch
rip
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Germano het volgende:

[..]

Dan kan het wel.
Nee 24 dus kan makkelijk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081508
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Je had met nieuwjaar kunnen daten mang
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081510
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef krioro het volgende:

[..]

Wow.
Wat wow -O-
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')